121 Reacties
4 jaar geleden
Nou aangezien niemand concreet antwoord geeft op de vraag van C..馃槀Ziet er inderdaad gezwollen uit, zou goed kunnen dat dit het begin is! Zag er bij mijn kindje ook zo uit toen er 2 tandjes doorkwamen.
4 jaar geleden
Hier heeft de zoon zelfs tot 39 graden koorts. Heel hangerig, wordt wenend wakker (wet totaal niet zijn gewoonte is) en heeft erg rode billetjes. Zijn stoelgang ruikt ook anders. Zouden dit ook tandjes zijn? Hij kwijlt al van toen hij 4 maanden is non stop, en bijt ook al sinds toen ongeveer constant op alles wat hij vast kan krijgen. Ik zie nog geen tandjes, ik voel ook nog niks. Ben wat ongerust door de hoge koorts. Hadden jullie baby鈥檚 hier ook zo een hoge koorts door?
4 jaar geleden
Bij ons was er dus helemaal geen aanleiding! Heeeel af en toe als ze op een ring van een speeltje beet ging ze miepen voor de rest alleen 1 wit bolletjes gezien en in een x feest ze er 2馃槺
Het komt vanzelf! Gelukkig hebben we hier niet te maken gehad met koorts wel kwijl馃槢
4 jaar geleden
Hoort groene diarree ook bij doorkomende tandjes? Kleine heeft er al 3 dagen last van. Er zijn zeker 8 poepluiers per dag. Heel zielig
4 jaar geleden
Reactie op Guestwhat
Dit klinkt eerder als een buikgriep of een andere infectie. Misschien toch ...
Morgen hebben wij een afspraak want ik vond het ook al vreemd 馃槺
4 jaar geleden
Zou heel goed kunnen. Mijn zoon begon ook veel te kwijlen en met 4,5 maand waren er al 2 tandjes door!
4 jaar geleden
Hoort groene diarree ook bij doorkomende tandjes? Kleine heeft er al 3 dage ...
Die kleine van mij had daar ook last van ! En onwijze diarree luiers, de huisarts keek er niet echt van op en gaf ook aan dat groene poep niet zo erg was ! Zo lang hij nog goed dronk, goede plasluiers had en met tranen kon huilen was er niks aan de hand zei ze
3 jaar geleden
Reactie op Zwitzal
Ons zoontje 7 maanden en nog geen tandje te bekennen haha
Wij zitten ook op 7,5 maand en een tandloos bekkie hoor! 馃槃