121 Reacties

3 jaar geleden

Hier 7 maanden en 1 half tandje en de ander komt er bijna aan

3 jaar geleden

Reactie op Zwitzal

Ons zoontje 7 maanden en nog geen tandje te bekennen haha
Hier een dochter van 7 maanden en ook nog geen tandjes, terwijl onze buurjongen 10 dagen ouder is en die heeft er al 6 馃槺 ik denk maar zo laat ze lekker baby zijn het gaat al veelste hard 馃ズ馃グ

3 jaar geleden

Mijn dochter van 7 maanden heeft al 2 ondertanden en krijgt nu 5 tandjes boven. Allemaal tegelijk...zo sneu! Straks een volledig melkgebit maar nog niet zelfstandig kunnen zitten馃槀.

3 jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes hoor! Kleine is vandaag 7 maanden. De oudste kreeg haar eerste tandje pas met 12 maanden !! Dus ben benieuwd bij die boef 馃槄 nou moet ik zeggen met de bv vindt ik het ook helemaal nog niet erg hoor haha ... ons nichtje is 5 weken jonger en heeft inmiddels wel al 2 tandjes, ook dat doen ze gelukkig allemaal op hun eigen tempo 馃槉

3 jaar geleden

Hier 6.5 maand en onder 2 tandjes en boven komen er nu een aantal aan al 2/3 weken drama met drinken van de flessen.. iemand nog tips.. heb bijtringen spul wat je op t tandvlees kan smeren

3 jaar geleden

Ja ik denk een gekoelde bijtring zal geen kwaad kunnen zo te zien in het tandvlees behoorlijk aan het pijn doen (zwellen) ?

3 jaar geleden

Hier bijna 7 maanden oud en 2 ondertandjes met nog 2 die doorkomen. Idee dat ze er hangerig van is, zo sneu!!!

3 jaar geleden

Fenna dr 2e tand is gister doorgekomen . En nu heeft ze opeens 40 graden koorts. Kan dat er mee te maken hebben ? Nee toch?

3 jaar geleden

Mijn zoon is 7,5 maand, heeft beneden 3 tandjes die volledig door zijn en zijn boven tandjes komen er nu ook aan

3 jaar geleden

馃グ hij bijt ook al echt op een soepstengel..super schattig

3 jaar geleden

bij ons had ze met 5 maanden 2 ondertandjes en boven is er 1 net door de volgende komt er ook aan ze is net 7 maanden. super trots

3 jaar geleden

Hola 7 maanden tweede onderweg 馃榿

3 jaar geleden

Me zoontje van 7 maand heeft nog helemaal niks 馃槕馃槀

3 jaar geleden

Reactie op wwmmtm

Me zoontje van 7 maand heeft nog helemaal niks 馃槕馃槀
Hier een dochter van 8 maanden en we zien nog niks!

3 jaar geleden

Mn oppaskindje was 11maanden toen haar eerste tandje kwam. Maar daarna kwam in een half jaar echt heel veel...dus tis vrij normaal. Heb ik op kinderdagverblijf vaak genoeg gezien. Mn (ex) schoonzusje is trouwens geboren met een tandje..dat hoor je minder

3 jaar geleden

Onze zoon is gisteren 7 maand geworden, hij heeft sinds vorige week al 8 tanden (4 boven en 4 onder) onze oudste zoon was pas 7 maanden toen hij 2 tandjes onder had, verschilt enorm

3 jaar geleden

7 maanden, 3 tandjes, 2 onder 1 boven 馃榿

3 jaar geleden

Mijn dochter van 7 maanden heeft ook nog geen tandjes maar kwijlde al heel veel vanaf 5 maanden..

3 jaar geleden

Onze Gianluca had met 5 maanden zijn twee onder voortandjes en met 6 maanden zijn 2 boven voortandjes. Hij is nu 7 maandjes en er komen nu 2 hoektandjes door boven ... kwijlen en bijten en hangerig.

3 jaar geleden

Woensdag is Fenna 8 maanden en sinds paar dagen heeft ze opeens boven een hoektandje. Onder had ze er al 2. Maar boven nog niks. Dus zal er gek uitzien als ie wat groter is