121 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoon wordt volgende week dinsdag 8 maanden en gister zag ik de eerste kleine stukje doorkomen! 🥳
3 jaar geleden
Het duurt vrij lang van het begin van tandjes krijgen tot werkelijk tanden hebben, de eerste twee tanden hier met 6 maanden, en nu al ruime tijd bezig met 4 boven tanden waarvan er twee volledig door zijn.
3 jaar geleden
Mijn babymeisje is 7mnd en heeft al 1volledig tandje beneden en vanboven zijn er ineens 4aant doorkomen🙈❤
3 jaar geleden
Hier vanmorgen ook het allereerste witte puntje gespot! 🥰 Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij er volledig door is!
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Ons zoontje heeft onder en boven 2 voortandjes :) (4 in totaal dus). Nu erg ...
Klinkt idd zo. Hoektandje ?
Bij mijn dochter was er opeens een boven hoektandje. Net dracula, want boven voortanden zijn nog niet door
3 jaar geleden
Bij mn zoontje gisteren 4 witte puntje boven ontdekt... Ik was best verrast aangezien ik overal lees dat ze eerst onder tandjes krijgen.
3 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 8 maand. En had met 4 maand al 2 ondertandjes en nu sinds 2 weken 1 boven🙈
3 jaar geleden
Mijn zoon is 8 maanden en heeft er al 7 (4 boven en 3 onder) en de 8ste (onder) komt nu door. Flink veel last van allemaal gehad. Maar de 8ste is tot nu toe het ergst. 2 keer per dag zijn shirt vervangen omdat hij helemaal ondergekwijld is en die spuitluiers... daarnaast weigert meneer om te slapen... maar ja wij zijn in dit tempo klaar met 1 jaar dus dat is een goed vooruitzicht 😁
3 jaar geleden
Hier 8.5 maand en nog geen een tand, wel heeft ze veel last en heb ik het idee dat ze elk moment kunnen doorkomen! :)
3 jaar geleden
Hier zijn er even snel weer 2bij. 1e kerstdag de ene en gister de ander