121 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter had met 3 maanden 2 onder, nu 7,5 mnd en krijgt er boven nu 4 tegelijk die door zijn.. gerum

3 jaar geleden

Ons dochtertje van 7 maanden heeft nog niets! Lekkere tandeloze baby van me😛🥰

3 jaar geleden

Al die tandjes al, hier 8 maanden en ze heeft nog helemaal niks! Kwijlt wel wat meer lately maar nog geen witte puntjes. Overigens zit en kruipt ze wel al sinds twee weken dus ze had even andere prioriteiten 😂

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Al die tandjes al, hier 8 maanden en ze heeft nog helemaal niks! Kwijlt wel ...
Hier precies het zelfde! 8mnd en geen tandje te zien.. wel zeveren als een gek en kruipen. Maar nog geen tandjes

3 jaar geleden

Hier sinds vorige week donderdag ineens 2 tandjes onder (7.5 maand) veel sneller dan zijn zus toen (12 maanden) hopen dat die het bijten nog niet door krijgt tijdens de bv 😅

3 jaar geleden

Mijn zoon wordt volgende week dinsdag 8 maanden en gister zag ik de eerste kleine stukje doorkomen! 🥳

3 jaar geleden

Adhv je foto durf ik niet zeggen dat ze er snel gaan zijn. Hier eergisteren de 1e erdoor en gisteren puntje van de 2de. Ze was ook lang aan het kwijlen.

3 jaar geleden

Het duurt vrij lang van het begin van tandjes krijgen tot werkelijk tanden hebben, de eerste twee tanden hier met 6 maanden, en nu al ruime tijd bezig met 4 boven tanden waarvan er twee volledig door zijn.

3 jaar geleden

Hier op 8,5 maanden 2 onderste tanden gelijktijdig. Hij kwijlde al maanden. Nu jammert hij heel de dag door, geen koorts, eet veel minder en slaapt vaker

3 jaar geleden

Maandag is me zoontje 8 maand en nu zen 3 tand er door heen zo mooi gezicht

3 jaar geleden

Mijn babymeisje is 7mnd en heeft al 1volledig tandje beneden en vanboven zijn er ineens 4aant doorkomen🙈❤

3 jaar geleden

Hier vanmorgen ook het allereerste witte puntje gespot! 🥰 Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij er volledig door is!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft onder en boven 2 voortandjes :) (4 in totaal dus). Nu erg last van diarree, rode billetjes en kwijlen. Nog nooit eerder gehad... maar dit zijn tekenen van tandjes toch? Ik vraag me nu wel af welke tandjes doorkomen

3 jaar geleden

Weet iemand wanneer de baby er last van heeft? Het hele groeiproces of alleen het door komen?

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Ons zoontje heeft onder en boven 2 voortandjes :) (4 in totaal dus). Nu erg ...
Klinkt idd zo. Hoektandje ? Bij mijn dochter was er opeens een boven hoektandje. Net dracula, want boven voortanden zijn nog niet door

3 jaar geleden

Bij mn zoontje gisteren 4 witte puntje boven ontdekt... Ik was best verrast aangezien ik overal lees dat ze eerst onder tandjes krijgen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 8 maand. En had met 4 maand al 2 ondertandjes en nu sinds 2 weken 1 boven🙈

3 jaar geleden

Mijn zoon is 8 maanden en heeft er al 7 (4 boven en 3 onder) en de 8ste (onder) komt nu door. Flink veel last van allemaal gehad. Maar de 8ste is tot nu toe het ergst. 2 keer per dag zijn shirt vervangen omdat hij helemaal ondergekwijld is en die spuitluiers... daarnaast weigert meneer om te slapen... maar ja wij zijn in dit tempo klaar met 1 jaar dus dat is een goed vooruitzicht 😁

3 jaar geleden

Hier 8.5 maand en nog geen een tand, wel heeft ze veel last en heb ik het idee dat ze elk moment kunnen doorkomen! :)

3 jaar geleden

Hier zijn er even snel weer 2bij. 1e kerstdag de ene en gister de ander