121 Reacties
3 jaar geleden
Hier zijn er even snel weer 2bij. 1e kerstdag de ene en gister de ander
Dat is echt snel gegaan! Op die foto van vorige week zie je niet eens de boven voortandjes eraan komen! Speedy Gonzales 😁
Die hoektand, hilarisch haha
3 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Dat is echt snel gegaan! Op die foto van vorige week zie je niet eens de bo ...
Snel he ! Echt niet normaal..en idd die hoektand is echt grappig
3 jaar geleden
Hier zijn er even snel weer 2bij. 1e kerstdag de ene en gister de ander
Wow idd heel snel 😳 hier vandaag 1 ini mini tandje gespot onderin 😀
3 jaar geleden
Nu we toch bezig zijn, doen we het hoektandje er ook gewoon ff bij 😅
3 jaar geleden
Hoi, even een ander vraagje over tandjes. Mijn zoontje van 8 maand heeft nu 2 tandjes onderaan. Maar hij vindt het poetsen echt niet fijn. Ik heb zo'n rubberen vingertandenborstel van mushi. Er zitten er 2 in een pakje dus ik geef hem er 1 om te spelen, en op de andere doe ik een heel klein beetje tandpasta van Jack en jill. En probeer ik zijn tanden te poetsen. Maar wat een drama maakt hij ervan. Hoe gaat dat bij jullie kids? Hebben jullie tips om het leuk te maken?
3 jaar geleden
Reactie op Nienke_
Hoi, even een ander vraagje over tandjes. Mijn zoontje van 8 maand heeft nu ...
Wij hebben toevallig dezelfde borstel en tandpasta, haha. Op dik 5 maanden had onze zoon twee tanden. Toen deed hij spontaan zijn mond open. Een paar weken geleden kneep hij zijn lippen een tijd stijf op elkaar en wrong hij zich in allerlei bochten om eraan te ontkomen. Sinds een dikke week is het weer in orde, maar bijt hij er enorm op wegens vier doorkomende tanden. Wij zongen weleens als hij protesteerde, maar telkens ik erin slaagde om een paar seconden zijn tanden te poetsen na zoveel drama, was het voldoende voor mij. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Nienke_
Hoi, even een ander vraagje over tandjes. Mijn zoontje van 8 maand heeft nu ...
Misschien een gewone baby tandenborstel? Die haren lijken me zachter, valt te proberen? En zijn de tandjes al wel een tijdje door? Anders kan het tandvlees nog gevoelig en wat pijnlijk zijn zei m'n tandarts assistente. Hopelijk vind je snel jullie manier om het leuker te maken 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Misschien een gewone baby tandenborstel? Die haren lijken me zachter, valt ...
Heb ook een gewone tandenborstel al geprobeerd ook geen succes, maar danku voor de tip. De rubbere tandborstel is ook heel zacht.
Vanavond probeer ik de tandpasta met aardbei tot nu toe altijd met banaansmaak. Ik blijf zoeken 🙂
3 jaar geleden
Gisteren wit puntje nummer 2 ontdekt! Geen idee of je het duidelijk kan zien zo haha. Ik sta er echt van versteld dat zoveel baby’s al op hun 5e tand zitten! 😂
3 jaar geleden
Kleine man heeft hier steeds 38.8 tot 39.8 graden koorts, is iets wat snotterig verder geen klachten. Maar hij weigert om te drinken, kom niet in de buurt van ze mond want hij slaat het weg. Alleen ze fruithap ging goed, brood ook wel, groente half. Misschien toch tandjes die doorkomen ? Hij heeft er al 2 onder maar had toen iets verhoging en wilde ze bijtring veel. Nu wilt hij echt niks.
3 jaar geleden
Zouden dit beginnende tandjes zijn ?
Symptomen zijn : rode wangen
Wrijven aan de wangen
37,7 graden
Vaste voeding laten en melk soms niet volledig uitdrinken
Kwijlen
Aanhankelijk en veel wenen
Bijten op alles (vooral haar handjes)
Meer plaspampers
Slecht humeur