11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben 1,5 maand onze zoon tot wel 8 à 10 keer per uur moeten terugdraaien als hij ‘s avonds in bed leg. Soms wel 2-3 uur aan een stuk. Hij rolde in zijn slaap op zijn buik en werd dan ook huilend wakker. Hij viel niet terug in slaap, zelfs ondanks het feit dat hij kon terugrollen. Hier ging het pas over toen hij rond 6 maanden ontdekte dat buikslapen toch wel leuk was. Van de ene op de andere dag viel hij zo plots in slaap. Sindsdien is het gestopt. Weinig tips van mijn kant dus. Meer dan terugdraaien en belemmeren dat hij weer begon te draaien konden we helaas niet doen. 😅

3 jaar geleden

Ik gebruik een snooozz hierdoor liggen ze vast op hun rug scheelt zoveel onrust nachts

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. Hij krijgt nu zijn hoektanden door en het is echt drama in de nacht, hij wil alleen maar bij ons liggen.

3 jaar geleden

Reactie op ctjeee

Ik gebruik een snooozz hierdoor liggen ze vast op hun rug scheelt zoveel on ...
Die van mij ligt altijd lekker op zn zij te slapen. Dus dit wordt oorlog haha. Ik zal even kijken of er iets is voor zijslapertjes

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben 1,5 maand onze zoon tot wel 8 à 10 keer per uur moeten terugdraa ...
1,5 maand lang? Pfff. Vermoeiend is het he. En het is zo lekker dat buikslapen!

3 jaar geleden

Reactie op mootje

Die van mij ligt altijd lekker op zn zij te slapen. Dus dit wordt oorlog ha ...
Deze kan je ook op de zij gebruiken anders moet je het even Google

3 jaar geleden

Ooh heftig, alles tegelijk. Wij hebben hier tandjesdrama, herkenbare nachten! Toen ons zoontje op zijn buik draaide werden we ook veel wakker, nu stoppen we de onderkant van zijn slaapzak goed in onder de matras, deken strak instoppen en verder geduld hebben. Opeens is het over, oftewel; het gebeurt niet meer vaak.

3 jaar geleden

Ooh heftig, alles tegelijk. Wij hebben hier tandjesdrama, herkenbare nachte ...
Dank nog voor je reactie! Inmiddels went ie er wat aan dat ie op zn buik wakker wordt. Dus het wordt wat rustiger. Sprongetje lijkt ook wat af te nemen nu... dus fingers crossed!

3 jaar geleden

Reactie op mootje

Dank nog voor je reactie! Inmiddels went ie er wat aan dat ie op zn buik wa ...
Wat denk je... na deze post van mij draait die van ons ‘s nachts weer om en gaat dan huilen, haha. Soms slaapt ie ook juist lekker op de buik. En zo blijf je bezig :’)

3 jaar geleden

Wat denk je... na deze post van mij draait die van ons ‘s nachts weer om en ...
Oooh meen je! Ze lezen gewoon mee joh, kan niet anders 😂

3 jaar geleden

Wij hebben een nunki lakentje, destijds vanwege inbakeren maar zorgt er nu nog steeds voor dat meneer de nachten goed blijft liggen. Tandjes fase en sprong hier ook net gehad, voor tandjes kan ik enorm de barnsteen armbandjes aanraden, die doen we in de nacht om zijn enkeltje (met slaapzak natuurlijk).