12 Reacties
3 jaar geleden
Lekker zo doorblijven gaan! Het zit in de bouw, daarnaast geef je aan dat ze nog lekker veel mama melk krijgt en volle producten. En ze ontwikkeld zich goed, dan is dit zoals het moet zijn, deze bouw.
3 jaar geleden
Lekker zo laten. Zolang je kindje gezond is, komt t allemaal goed. Fenna is 70cm en 8,4kilo. Ook klein maar fijn. Ze eet weinig, vindt alles lekker hoor, maar na een paar hapjes is ze er klaar mee. Liefst wil ze bv...ach prima. Ze groeien wel door.
3 jaar geleden
Onze dochter zat altijd tussen de 0 en de -1 lijn. Met de 11 maanden check was ze afgezakt naar de -2 lijn. Nog geen grote zorgen, maar wel alert. Ik geef ook nog bv en verder eet ze al het vaste voedsel erg goed. Ik heb zelf het idee dat mijn borstvoeding terug loopt en dat ze niet genoeg binnen krijgt. Het cb gaf als idee om 1 voeding per dag te vervangen voor kunstvoeding. Eerst twijfelde ik, maar als ze niet genoeg binnen krijgt vind ik dat ook sneu. Nu geef ik s'ochtends kunstvoeding met als pap met een lepel. Ze is nu ook veel vrolijker! Meestal was ze s ochtends veel aan het mopperen tot haar fruit. Maar nu speelt ze lekker en is ze de huiskamer aan het ontdekken. Blijkbaar toch honger😅. Kunstvoeding moet je natuurlijk wel liggen. Hier dus eerst twijfel, maar achteraf blij het gedaan te hebben. Als ze 1 jaar is ga ik trouwens over op 'gewone' melk. Hopelijk heb je hier iets aan😉
3 jaar geleden
Reactie op Sarahb
Alsje kindje voldoende melk krijgt moet je je geen zorgen maken. Onze 1e wa ...
Ja, ze volgt haar eigen curve.
Gek hè ook al zegt het CB dat het goed is. Ga ik dan toch twijfelen omdat ze op die onder grens zit. Zo stom eigenlijk.
3 jaar geleden
Reactie op DD90
Onze dochter zat altijd tussen de 0 en de -1 lijn. Met de 11 maanden check ...
Oh misschien kan ik dat proberen idd. Kunstvoeding mengen met granen? Om er pap van te maken?
Toen ik pap maakte met bv vindt ze het niks ook omdat het zo snel waterig wordt.
En als ze 1 wordt ga ik haar ook volle melk geven.
3 jaar geleden
Ik zou me geen zorgen maken.
Mocht je haar wel laten aankomen dan kan je wat melk afpompen. Dit in de koelkast laten staan voor een paar uur en haar dan de room die op de melk gaat liggen met een lepeltje geven.
3 jaar geleden
Dit is mijn poppemie. Ook 11 maanden en 7,8 kg! Prematuur geboren (4 weken te vroeg). Wil nog amper melk drinken maar van vaste voeding is ze gek. Papa en ik zijn allebei klein en slank. Ze is levendig en gaat de laatste tijd motorisch sterk vooruit. Ik heb er me ook laaaaang zorgen om gemaakt, dus ik weet helemaal hoe je je voelt, mama. Maar ik probeer het ook wat los te laten ❤️
3 jaar geleden
Reactie op sofiekn
Dit is mijn poppemie. Ook 11 maanden en 7,8 kg! Prematuur geboren (4 weken ...
Wat een schattig pakje ❤️
3 jaar geleden
Reactie op sofiekn
Dit is mijn poppemie. Ook 11 maanden en 7,8 kg! Prematuur geboren (4 weken ...
Oh wat een popje!