4 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Tessadj
Onze zoon krijgt groeimelk rond 20u30 en slaapt rond 21u. Soms slaapt hij d ...
Bedankt voor je reactie! Onze zoon is ook heeeeel erg actief. Zit letterlijk geen minuut stil wanneer hij wakker is, altijd aan het klimmen en klauteren en druk doen! Vandaar dat we de fles sowieso niet willen laten vallen ..
3 jaar geleden
Ik heb ook een zeer actieve dochter al vanaf jongs af aan, veel bewegen, klimmen, klauteren, lopen, rennen, dansen etc. Ook lukt het vaste voedsel matig vanwege wat afwijkende mondanatomie. Ik geef haar daarom ‘s ochtends, ‘s middags voor haar slaap, ‘s avonds voor haar slaap en nog droomvoeding lekker flesje warme (moeder)melk. Ik geloof erin dat kindjes heel goed zelf hun behoeftes kunnen aangeven, aan ons de taak om die op te vangen en erop in te spelen.
3 jaar geleden
Mijn dochterje van 16maanden ( 9-04-2020) krijgt savonds nog een fles van 210 / 7schepjes rond slaaptijd meestal tussen 19.00/19.30 uur , de ene nacht slaapt ze door en de andere nacht wordt ze nog wel eens wakker tussen 03.00/04.00 uur en het enigste waar ik haar dan weer mee in slaap krijg is een klein flesje 150/5 schepjes.
Ik heb dan ook zoals hier meerdere mama's beschrijven een dochtertje wat overdag geen minuut stil zit , is de hele dag aan het lopen klimmen rennen en druk aan het spelen.
Ik neem dit voor lief en ga er vanuit dat dit nacht flesje soms gewoon komt van een hele actieve 'baby' die honger heeft ..