Omze dochter is een echte duimelientje. In het begin vond iedereen het nog schattig en hebben we het zo gelaten mede doordat de kinderarts zei lekker laten duimen maar nu hebben we het idee dat haar tanden al naar voren gaan staan. Dat lijkt me geen goede ontwikkeling. Iemand een gouden tip?
Vrees dat er niet veel gereageerd/ gelezen wordt.. Zit te denken om alsnog speentjes te kopen en proberen maar die wilde ze in het begin ook al nauwelijks. Heb knuffeldoekjes geprobeerd en bijtringen. Zouden pleisters helpen?
Persoonlijk denk ik dat je er momenteel weinig aan kan doen. En tegenwoordig krijgt zowat 8 van de 10 hoe dan ook later een beugel advies. Of ze nou geduimd, een speen of niks hebben gedaan
Dat is waar maar wil er toch vanaf of i.i.g. dat het mindert. Heb al afleiding geprobeerd (deels gelukt) en ben nu aan het zoeken naar een speciale speen die ik had gezien.
Nee had een speciale speen voorbij zien komen maar kan het niet meer terugvinden. Bij het consultatiebureau, waar we vorige week een afspraak hadden, gaven ze aan consequent duim eruit blijven halen
Nee had een speciale speen voorbij zien komen maar kan het niet meer terugv ...
Ja, met een brullende en krijsende baby tot gevolg hier.. Maar ik denk dat dat overal het geval wel zal zijn. Dus het is soms nogal moeilijk, maar ooit zullen ze er ook wel wat uitgroeien? #fingers crossed#
Voor snachts zou je slaapzakken kunnen gebruiken waar wantjes aan zitten?
Dankjewel voor de reactie! We hebben zo een in gebruik maar durf het, naast het feit dat ze zich waarschijnlijk snel uit weet te wurmen, niet aan... zo zielig :-(