13 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Hier hetzelfde probleem.

3 jaar geleden

Ik lees mee, mijn dochtertje zuigt aan haar wijs- en middelvinger tegelijkertijd ipv haar duim

3 jaar geleden

Vrees dat er niet veel gereageerd/ gelezen wordt.. Zit te denken om alsnog speentjes te kopen en proberen maar die wilde ze in het begin ook al nauwelijks. Heb knuffeldoekjes geprobeerd en bijtringen. Zouden pleisters helpen?

3 jaar geleden

Ben bang dat het een lastige wordt op deze leeftijd. Mijn dochter was 6 toen ik t met veel pijn en moeite voor elkaar kreeg

3 jaar geleden

Persoonlijk denk ik dat je er momenteel weinig aan kan doen. En tegenwoordig krijgt zowat 8 van de 10 hoe dan ook later een beugel advies. Of ze nou geduimd, een speen of niks hebben gedaan

3 jaar geleden

Dat is waar maar wil er toch vanaf of i.i.g. dat het mindert. Heb al afleiding geprobeerd (deels gelukt) en ben nu aan het zoeken naar een speciale speen die ik had gezien.

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Dat is waar maar wil er toch vanaf of i.i.g. dat het mindert. Heb al afleid ...
En is dat gelukt met die speciale speen? En welke was dat als ik zo nieuwsgierig mag zijn om dat te vragen..

3 jaar geleden

Nee had een speciale speen voorbij zien komen maar kan het niet meer terugvinden. Bij het consultatiebureau, waar we vorige week een afspraak hadden, gaven ze aan consequent duim eruit blijven halen

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Nee had een speciale speen voorbij zien komen maar kan het niet meer terugv ...
Ja, met een brullende en krijsende baby tot gevolg hier.. Maar ik denk dat dat overal het geval wel zal zijn. Dus het is soms nogal moeilijk, maar ooit zullen ze er ook wel wat uitgroeien? #fingers crossed#

3 jaar geleden

Yes!

2 jaar geleden

Voor snachts zou je slaapzakken kunnen gebruiken waar wantjes aan zitten?

2 jaar geleden

Reactie op Angelique1986

Ik lees mee, mijn dochtertje zuigt aan haar wijs- en middelvinger tegelijke ...
Dat is minder erg dan duimen lijkt me. Probeer haar juist daarmee af te leiden...

2 jaar geleden

Reactie op Shmije

Voor snachts zou je slaapzakken kunnen gebruiken waar wantjes aan zitten?
Dankjewel voor de reactie! We hebben zo een in gebruik maar durf het, naast het feit dat ze zich waarschijnlijk snel uit weet te wurmen, niet aan... zo zielig :-(