26 Reacties

3 jaar geleden

Hier is het vooral benoemen wat we zien. Vooral de diertjes met bijbehorende geluiden zijn momenteel erg in trek

3 jaar geleden

Boekjes van Marion Billet zijn een groot succes hier. Zoals dans muziekjes en Paco en de fanfare

3 jaar geleden

Bij ons speelt ze super graag met de boekjes. Denk nog iets te jong om echt samen te kijken en te lezen. Hier en daar iets aanwijzen wat ik dan benoem en geluiden bij maak. Ik koop boekjes met kartonen pagina's groot en klein. Met veel diertjes vooral 😆

3 jaar geleden

- Boe zegt de koe van Dick Bruna - Mijn tuin van Marion Billet (geluiden en voelboekje), zijn meerdere andere titels van - Dikke kartonnen boeken van Nijntje, er zijn ook versies met verschillende stofjes erin - Flappenboeken - Kartonnen Dikkie Dik boekjes

3 jaar geleden

Hier zijn boeken met muziekjes favoriet en boeken met flapjes..ons zoontje vindt voornamelijk die met een muziekje leuk, dan gaat hij dansen, losse geluiden vindt hij minder interessant..ik heb laatst een aantal boekjes bij de Kruidvat gehaald, daar waren ze maar 3,99. Aangezien hij alles in z’n mond stopt vind ik het momenteel zonde om dure boeken te kopen..

3 jaar geleden

Geluidsboekjes zijn hier heel hard in trek! Die van Clavis vind ik wel leuk. Mooi geluid en die 'knopjes' kan ze ook gemakkelijker zelf hanteren :)

3 jaar geleden

Kruidvat verkoopt ook baby boekjes. Met getallen en dieren. Sinds de kleine dingen kon vasthouden, heb ik de boeken erbij gepakt. En elke keer weer hetzefde. Nu gaat ze zelf naar de volgende bladzijde

3 jaar geleden

Puzzelboekjes en boekjes met plaatjes erin! Van die dikke kartonnen boekjes (niet die papieren boekjes) die zijn zo stuk

3 jaar geleden

Zoontjes favoriet! Nu al overal tandafdrukken op 🤷🏼‍♀️ 3,99 bij de lidel

3 jaar geleden

De serie 'Wat vindt ... leuk?' https://www.bol.com/nl/serie/wat-vindt-leuk/9200000112205345/ Ook te krijgen in het Engels https://www.amazon.nl/What-Does-Bunny-Like-Touch/dp/178810367X/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=what+does+bunny+like&qid=1614990281&sr=8-1

3 jaar geleden

Goedenacht en slaap zacht. Van Esther van den berg. Het is echt al een boek met prenten en een verhaal maar hij luistert steeds ademloos een minuut of 5-10 tot ik het uit heb. We lezen het wel drie keer per dag. Het is ook echt leuk geschreven en getekend.

3 jaar geleden

Boekjes met muziekjes of schuifjes werken hier goed

3 jaar geleden

3 boekjes van jorg muhle. Super leuk en interactief. Er staan ook opdrachten in. Zoals hard blazen omdat de fohn kapot is, een kusje op een geschaafde knie, konijn in bed stoppen. - nog even achter mijn oortjes kriebelen - nog even mijn haartjes wassen - nog even een kusje er op En de boekjes van gonnie en vriendjes. Ook erg favoriet, lekker simpel en er worden veel voorzetsels gebruikt. Hij zoekt ergens onder, ergens achter. Dat soort dingen😊

3 jaar geleden

Dit is bij ons het lievelingsboek. Rechts staan dieren als je erop drukt komen er bijpassende geluiden uit terwijl de eend op zoek is naar waar het vandaan komt.

3 jaar geleden

Flapjesboekjes zoals Zebra waar ben je?

3 jaar geleden

Dit boekje is hier ook een succes

3 jaar geleden

Bij ons zijn: - “Nijntje’s verjaardag” (klik-klak boekje) - “On se cache” (waar ben je? boekje) - “Où est mon Chaton (Dat is niet mijn.. boekje) - “Mijn eerste Fiep boekje” Vader leest de Franse boekjes en ik de Nederlandse.

3 jaar geleden

Alles met dikke kartonnen bladzijden en dieren is hier een hit. Zelf ben ik fan van - rupsje nooitgenoeg - een groot dierenzoekboek - wij gaan op berenjacht - en een soort fotoboekje met dikke kartonnen bladzijden waar alle directe familieleden in staan. Deze hebben we cadeau gekregen. Mochten jullie ooit een mooi boek zoeken voor het slapen als ze iets ouder zijn vind ik 'slaap fijn bouwterrein' echt een aanrader. Hit bij veel jongens en meiden die net als die van mij enthousiast wordt van machines.

3 jaar geleden

Ik was begonnen met naar bed met nijntje voor het slapen gaan, een groot succes! Verder zijn boekjes uit het gratis koffertje van boekstart een succes

3 jaar geleden

Eenhoorn, waar ben je? Met stoffen flapjes en een spiegeltje opt eind. Je hebt rr ook nog andere versies van :)