37 Reacties
3 jaar geleden
Wij geven fruit of volle yoghurt. Toetjes eten we zelf ook niet echt. Wel altijd fruit na de maaltijd.
3 jaar geleden
Ik geef soja yoghurt. Ook omdat onze dochter koemelkallergie heeft. Als ze daar met een jaar nog steeds last van heeft, dan moet ze sojamelk drinken voor de voedingsstoffen en zo kan ze alvast aan de smaak wennen. Je hebt het zonder suiker en dergelijke en mijn dochter vind het lekker, maar die eet echt alles!
3 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Hier wordt dat straks inderdaad ook een zoektocht aangezien ons mannetje ee ...
Ik heb zelf jarenlang een koemelkallergie gehad en ik at altijd toetjes van Alpro Soya, is ook suikervrij of geitenyoghurt. Ik vond en vind dat altijd lekker. Misschien heb je er wat aan!
3 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Hier wordt dat straks inderdaad ook een zoektocht aangezien ons mannetje ee ...
Begin alvast met sojayoghurt! Ligt niet bij de toetjes maar bij het vega gedeelte in de koeling (hier bij de AH tenminste). Dit was bij ons de tip vanuit het ziekenhuis, omdat ze straks ook sojamelk moeten drinken als ze last blijven hebben en ze dan alvast aan de smaak kunnen wennen
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Wij hebben deze thuis! Ze smult ervan, echt heerlijk!
Deze was het inderdaad. Deze vond mijn oudste heerlijk. Maar zoveel suiker. Die sliep de eerste 2 uur niet 😂
3 jaar geleden
Reactie op Annemieke-25
Deze was het inderdaad. Deze vond mijn oudste heerlijk. Maar zoveel suiker. ...
O echt?! Geen last van, ik geef hem direct na 200ml warm eten en daarna slaapt ze als een blok! 😂 Mijn dochtertje is prematuur dus mag best een béétje aankomen haha
3 jaar geleden
Reactie op Hildje
Melkproducten zoals yoghurt worden toch afgeraden tot het eerste jaar?
In grote hoeveelheden wel maar vanaf 8 maanden mag je beginnen met een klein beetje als toetje. (Richtlijn nl)
3 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Mag een baby onder de 1 yoghurt? Ik lees overal van niet daarom durf ik he ...
Ja dat mag. Zou het alleen niet teveel doen. Maar een klein beetje als toetje kan.