87 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Zijn labeltjes van de Hema waar ik zelf op geschreven heb.
Top Dankjewel, dat wordt een afspraak maken bij de Hema dus om te shoppen
3 jaar geleden
Mijn zoontje is 6 April jarig. Daar dat een dag na pasen is ga ik haasjes maken met wcrollen. Daar doe ik wat crêpepapier in en een koekje van bolletje. (Ivm corona maatregelen moet eten verpakt zitten) voor de leidsters doe ik er paaseitjes in.
Ik heb voor de bolletjes koekjes gekozen daar dat zo'n beetje de enigste koekjes zijn die mijn zoontje zonder problemen eet 🤣
3 jaar geleden
Onze kleine man is afgelopen week 1 geworden. Geen traktatie gedaan. Bij onze opvang heb je groepen van 0 tot 2 en van 2 tot 4. Die tot 2 jaar begrijpen de meesten er toch niets van. Ze hebben met de groep wel aandacht besteed aan de verjaardag door te zingen enzo, wat mij betreft prima.
3 jaar geleden
Er komen nog rozijntjes is. Ik ben er ook op tijd bij, ze trakteert pas 23 april 😂
3 jaar geleden
Ik kwam dit tegen op insta en heb er direct een aantal ingeslagen, dit gaan wij doen als traktatie a.s. woensdag 😁 Nu alleen nog iets leuks omheen knutselen...
3 jaar geleden
Reactie op Elinevv
Bij ons op het KDV mag er niets door de Corona regels. Echt jammer, ik had ...
Google “uitdeel boekjes” zitten super leuke dingen bij. Kan je toch uitdelen zondere dat het eetbaar is.
3 jaar geleden
Reactie op Fibo
Echt super leuk bedacht!! Waar kan je de eendjes kopen? Kan je ze in bulk k ...
Ik heb ooit een zakje badeendjes bij de action gehaald voor €1,50 ofzo. Zaten iets van 10 in?
3 jaar geleden
Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te geven als ze trakteren?
3 jaar geleden
Reactie op Marleen1994
Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te ...
Op basisscholen wel, bij ons geen idee maar mocht het niet gebruikelijk zijn vind ik het alsnog leuk om te doen.
3 jaar geleden
Reactie op Marleen1994
Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te ...
Ja zeker !