87 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Zijn labeltjes van de Hema waar ik zelf op geschreven heb.
Top Dankjewel, dat wordt een afspraak maken bij de Hema dus om te shoppen

3 jaar geleden

Bij ons op het KDV mag er niets door de Corona regels. Echt jammer, ik had dit zelf heel leuk gevonden. Nu hebben ze op de groep iets lekkers ( Nijntje koekje) wat ze normaal niet krijgen. En dan is dat het feestje.

3 jaar geleden

Ella's Kitchen Smikkelsticks Aardbei & Banaan

3 jaar geleden

Bij mijn onthaalmoeder is het wel de gewoonte dat de kinderen iets kleins krijgen voor een verjaardag. Het is natuurlijk geheel vrijblijvend. Ik vond deze leuke badboekjes in de action! En goed voor zowel baby als peuter! https://www.action.com/nl-be/p/badboek-/

3 jaar geleden

Wij hebben mandarijntjes gegeven die mijn schoonmoeder had versierd en voor de begeleidsters een doosje merci. Mijn schoonmoeder werkt bij een kdv dus die kon me vertellen wat leuk was 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 6 April jarig. Daar dat een dag na pasen is ga ik haasjes maken met wcrollen. Daar doe ik wat crêpepapier in en een koekje van bolletje. (Ivm corona maatregelen moet eten verpakt zitten) voor de leidsters doe ik er paaseitjes in. Ik heb voor de bolletjes koekjes gekozen daar dat zo'n beetje de enigste koekjes zijn die mijn zoontje zonder problemen eet 🤣

3 jaar geleden

Onze kleine man is afgelopen week 1 geworden. Geen traktatie gedaan. Bij onze opvang heb je groepen van 0 tot 2 en van 2 tot 4. Die tot 2 jaar begrijpen de meesten er toch niets van. Ze hebben met de groep wel aandacht besteed aan de verjaardag door te zingen enzo, wat mij betreft prima.

3 jaar geleden

Ik heb rozijntjes met een badeendje (“eentje” omdat hij 1 wordt)

3 jaar geleden

Ahh bij ons op de opvang mocht er niet getrakteerd worden maar mocht mijn zoontje een klein cadeautje uitzoeken. Wel leuke dingen allemaal hoor!

3 jaar geleden

Treintjes uitknippen en die plak ik dan op uitdeelzakjes groentechips. Treintjes omdat mijn man en ik beide treinmachinisten zijn vonden we wel toepasselijk🙈😁

3 jaar geleden

Er komen nog rozijntjes is. Ik ben er ook op tijd bij, ze trakteert pas 23 april 😂

3 jaar geleden

Ik kwam dit tegen op insta en heb er direct een aantal ingeslagen, dit gaan wij doen als traktatie a.s. woensdag 😁 Nu alleen nog iets leuks omheen knutselen...

3 jaar geleden

Gepersonaliseerd doosje met letterkoekjes, bumba koekje & knijpzakje.

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Bij ons op het KDV mag er niets door de Corona regels. Echt jammer, ik had ...
Google “uitdeel boekjes” zitten super leuke dingen bij. Kan je toch uitdelen zondere dat het eetbaar is.

3 jaar geleden

Reactie op Carrietas

Ik heb rozijntjes met een badeendje (“eentje” omdat hij 1 wordt)
Echt super leuk bedacht!! Waar kan je de eendjes kopen? Kan je ze in bulk kopen?

3 jaar geleden

Reactie op Fibo

Echt super leuk bedacht!! Waar kan je de eendjes kopen? Kan je ze in bulk k ...
Ik heb ooit een zakje badeendjes bij de action gehaald voor €1,50 ofzo. Zaten iets van 10 in?

3 jaar geleden

Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te geven als ze trakteren?

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1994

Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te ...
Op basisscholen wel, bij ons geen idee maar mocht het niet gebruikelijk zijn vind ik het alsnog leuk om te doen.

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1994

Ja zeker !

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1994

Hier wel.