87 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Marleen1994
Weet er iemand of het ook gebruikelijk is om iets voor de begeleidsters te ...
Weet ik eigenlijk niet, maar hebben wij wel gedaan. Tony chocolonely mini's vallen altijd wel in de smaak dacht ik zo.
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Weet ik eigenlijk niet, maar hebben wij wel gedaan. Tony chocolonely mini's ...
Ja ik had er nog niet aan gedacht maar vind het wel een leuk idee!
3 jaar geleden
Dit wil ik gaan maken. Op Ali Express gekleurde badeendjes gekocht. Danoontje toetje er onder en van gekleurd papier een bloem knippen plus label met Noah 1 jaar.
3 jaar geleden
Wij trakteren morgen. Voor de kindjes zelfgemaakte monsters en een zakjes nicnacs
3 jaar geleden
En voor de begeleidster een mandje lekkers. Dit is t totaal (5 kindjes inclusief dochterlief)
3 jaar geleden
Ik twijfel nog zag op pintrest een soepstengel met daar aan en visje dus als hengel. Of een rijstwafel inpakken en dan Nijntje of shaun het schaap vond ik ook heel leuk.
En niet al te veel werk 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Soraayv
Uitdeelboekje, bellenblaas en een toetertje! Komt nog een label bij. Twijf ...
Ik zou inpakken in folie. Veel kinderen hebben op het kdv geen rugzakje mee en dan kunnen er dingen uitvallen bij het uitdelen/in ieders kind bakje doen etc.
3 jaar geleden
Reactie op Simone Weyde
Ik twijfel nog zag op pintrest een soepstengel met daar aan en visje dus al ...
Even informeren! Volgensmij mogen deze traktaties nergens in Nederland op dit moment ivm corona, alles moet voorverpakt zijn. Plus: de meeste kindjes op het kdv kunnen nog niet zo’n snoepvisje eten 🙈
3 jaar geleden
Ik kwam dit tegen op insta en heb er direct een aantal ingeslagen, dit gaan ...
Hey dat is ook toevallig! Heb zojuist dit eraan gemaakt en ga er ook nog wat lekkers aanvast maken 😁
3 jaar geleden
Even informeren! Volgensmij mogen deze traktaties nergens in Nederland op d ...
Ja bij ons wel word natuurlijk ingepakt anders niet zo smakelijk. En ja bij ons mag het wel wij hebben regelmatig al een traktatie in ons zoontje zn rugzak gehad dat waren bijv. Rozijntjes
3 jaar geleden
Reactie op Simone Weyde
Ja bij ons wel word natuurlijk ingepakt anders niet zo smakelijk. En ja bij ...
Ja rozijntjes mogen ook wel, maar soepstengels nu niet... door corona moet alles voorverpakt zijn, dus alles moet je in de winkel verpakt kunnen kopen. Een doosje rozijntjes zit al in het doosje in de winkel, knijpfruit bijvoorbeeld raak je het fruit ook niet aan, maar bij die soepstengels moet ze je uit het pak halen en versieren, dus dan raak je ze echt allemaal aan. Dat mag nu door corona niet.
3 jaar geleden
Ik heb dit gemaakt. Ik wilde alleen het badolifantje, maar die was tot mijn schrik wel heel erg klein (stomme online shoppen), dus hebben ze geluk en heb ik er een handpopje bij. Ik hoef er maar 3, dus dat is geen probleem
Ik heb bewust gekozen voor iets met een olifant. Dat stond ook op haar geboortekaartje en heeft ze als schildering op dr muur. En ook daar zit weer een verhaal achter.
3 jaar geleden
Ik heb dit gemaakt. Ik wilde alleen het badolifantje, maar die was tot mijn ...
Mag ik vragen waar je die handpop gekocht hebt? Erg leuk!
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Mag ik vragen waar je die handpop gekocht hebt? Erg leuk!
Bij Lobbes (3,50)