Wie heeft er leuke / creatieve en gezonde traktatie ideeën voor het KDV? Onze dochter wordt eind april 1 en ik ben zoekende naar inspiratie voor een leuke traktatie. Ik ben benieuwd!
Ik heb een jungle taart geknutseld, op de diertjes hun rug zit een doosje met chocorozijntjes en de kindjes krijgen er een speeldoosje bij. Zijn verjaardag stond helemaal in het teken van jungle. Vandaag getrakteerd en zoon afgelopen vrijdag 1 jaar geworden 😍
Dankjewel, ben totaal niet creatief dus was er gigantisch lang mee bezig hahaha Ik zei al tegen de gastouder "dit jaar even uitsloven maar volgend jaar ben ik gewoon weer een loedermoeder hoor haha"
Wij hebben dit gegeven bij het kinderdagverblijf.
Een koekje vanaf 6 maande en rozijntjes. Een van de twee mogen de meesten wel. En anders blijft het wel even goed.
Wasco’s met een tekening van ons gezin, en met een bijpassend gedichtje. Ook met de vraag of ze er een foto en de naam van het kindje er bij kunnen doen, om deze vervolgens terug te bezorgen voor in zijn herinneringen koffer. En een zelfgemaakt 1 koekje.
Hier een Jokie en Jet traktatie voor de eerste verjaardag van onze dochter. Chocoladereep met wikkel voor de leiding en danoontje en bellenblaas voor de kids!