87 Reacties

3 jaar geleden

Hij werd rond pasen 1jr. Tasjes besteld en gevuld met rozijntjes en knijpfruit ivm. Corrie regels.

3 jaar geleden

Eenhoornbadeendjes in thema vant geboortekaartje 😄

3 jaar geleden

Ik heb een jungle taart geknutseld, op de diertjes hun rug zit een doosje met chocorozijntjes en de kindjes krijgen er een speeldoosje bij. Zijn verjaardag stond helemaal in het teken van jungle. Vandaag getrakteerd en zoon afgelopen vrijdag 1 jaar geworden 😍

3 jaar geleden

Reactie op Tay

Ik heb een jungle taart geknutseld, op de diertjes hun rug zit een doosje m ...
Wauw dat is echt super mooi en gaaf gemaakt! 😍😍

3 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Wauw dat is echt super mooi en gaaf gemaakt! 😍😍
Dankjewel, ben totaal niet creatief dus was er gigantisch lang mee bezig hahaha Ik zei al tegen de gastouder "dit jaar even uitsloven maar volgend jaar ben ik gewoon weer een loedermoeder hoor haha"

3 jaar geleden

Vinger poppetje met doosje rozijnen gedaan! Hit! Zijn zowel bij Hema als bol te koop

3 jaar geleden

Hier een muzikale aanmoediging als traktatie 🙌🏼 🎵

3 jaar geleden

Dit was de onze 😊 uiteraard nog ingepakt 😅 iets wat niet snel bederft want veel kindjes komen niet wekelijks naar de crèche wegens corona

3 jaar geleden

Iets meer lowbudget dan anderen maar dit is tirza haar traktatie voor donderdag.

3 jaar geleden

Bellenblaas en rozijntjes... voor de leidsters macarons van de Hema.

3 jaar geleden

Wij hebben dit gegeven bij het kinderdagverblijf. Een koekje vanaf 6 maande en rozijntjes. Een van de twee mogen de meesten wel. En anders blijft het wel even goed.

3 jaar geleden

Moest gezond zijn

3 jaar geleden

Creatief geweest.. lang leve pinterest. In de wc rolletjes hadden we een zakje fruitsnoep van de Hema.. onderop een uitdeelcadeautje..

3 jaar geleden

Wasco’s met een tekening van ons gezin, en met een bijpassend gedichtje. Ook met de vraag of ze er een foto en de naam van het kindje er bij kunnen doen, om deze vervolgens terug te bezorgen voor in zijn herinneringen koffer. En een zelfgemaakt 1 koekje.

3 jaar geleden

Dit trakteerde onze dochter vorige week.. super leuk, en Corona proof!

3 jaar geleden

Ik had dit! Een Danoontje, babykoekjes in verpakking en een badspeeltje! Werd erg leuk ontvangen gisteren, toen Zoey mocht trakteren :)

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Matthias trakteert morgen Nijntje uitdeelboekjes en bellenblaas.
Wij hadden ook Nijntje uitdeelboekjes met een pakje bolletje babybiscuit. Had wel een leuke doos geknutseld om het uit te geven

3 jaar geleden

Hier een Jokie en Jet traktatie voor de eerste verjaardag van onze dochter. Chocoladereep met wikkel voor de leiding en danoontje en bellenblaas voor de kids!

3 jaar geleden

Wij mogen niks geven😥

3 jaar geleden

Donderdag trakteren op KdV. De kindjes krijgen de strandbal van de foto. De jufs een tompouche met deze foto erop. ♡