10 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter huilt ook in haar slaap. Dit duurt een paar minuten en dan gaat ze verder slapen. Als ze blijft liggen ga ik er niet naar toe, alleen als ze gaat zitten of staan. Ze is bijna 1 jaar. Ik heb ook gelezen dat het erbij hoort rond deze leeftijd. Misschien eerst even afwachten voordat je erheen gaat?
3 jaar geleden
Hoe gaat het slapen overdag? Ons meisje had veel moeite met de dutjes. Daardoor huilde ze in haar slaap. Gelukkig sliep ze zo diep dat ze er zelf niet wakker van werd, maar ik wel. Ik wilde er toch elke keer weer zeker van zij dat ze wel sliep.
Nu ze overdag voldoende slaapt hebben we er geen last meer van.
3 jaar geleden
Soms, als ik echt het gevoel heb dat ze pijn heeft en ook niet weer gaat slapen geef ik een zetpil, dat helpt. Verder troosten en weer verder slapen. Lukt dit niet, dan gaat een van ons gaat met haar op het logeerbed, zodra ze bij een van ons ligt is ze meestal rustig..
Ze zijn ook erg druk met ontwikkelen deze leeftijd, dat geeft veel onrust bij die kleintjes en komt er snachts uit. Daarnaast krijgt onze dochter volgens mij ook weer tandjes (heeft er nu 2) dus dat helpt ook niet mee..
3 jaar geleden
Jep hier ook. Tandjes, snotneus, darmpjes, verwerken van iets...altijd wel een reden om te brullen snachts...
3 jaar geleden
Die van mij gister ook 1 min later kwam ik eraan en hij was weer aan het slapen.
Geen idee wat het was