52 Reacties
4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde! Kreeg ook fles om 21:00 begon toen ineens veel te huilen en wilde de fles dan ook niet meer. Nu laatste fles 20:30 En om 21:00 naar bed en valt ze tot nu toe gelijk in slaap
4 jaar geleden
Mijn zoon van 13 weken krijgt zijn een flesje rond 18.00 (180cc+6) dan even knuffelen en meteen naar bed. Hij is dan echt super moe en dan begint zijn nacht. Slaapt door tot 23.00 en krijgt dan nog een voeding. Valt dan opnieuw gelijk in slaap tot 07.00uur. Wordt wel nog af en toe wakker tussen 04.00/05.00 dan geven we speentje of bij nood een kleine voeding van 60cc+ 1 schepje
4 jaar geleden
Reactie op Sara
Ik volg even mee, want dat klinkt net als hier!
20u een flesje en om 23u bv ...
Ja ik krijg ze ook gewoon om 23u niet voldoende wakker om te drinken. Ze krijgt dan pm 21u haar flesje, ivm met felle reflux hou ik haar wel nog een hele tijd recht. Dus meestal rond 22u bed in maar de laatste dagen zijn dat dus rampen... ze slaapt wel altijd tot 7u...
VRIEND
4 jaar geleden
Die van mij krijgt om 22u zijn laatste, gaat dan slapen en is steevast al tussen 3 en 5 terug daar met groooote honger 😔
4 jaar geleden
M’n dochtertje van 3 maanden krijgt de laatste fles tussen 23:00/23:30 en slaapt dan door tot 08:00. Echt heerlijk!
4 jaar geleden
Matthias is na de fles van 17.30 bij ons beneden. Meestal slaapt hij dan wel al vanaf 20u bij ons of in de kinderwagen. Om 21u krijgt hij de laatste fles en gaat hij zijn bed in. Dan slaapt hij door tot ongeveer 6u. Wij proberen de laatste fles langzaam wat naar voren te schuiven (was tot een paar weken terug om 22u). Zou graag naar 20u willen, maar ben bang dat als we dat in 1x doen hij dan weer 's nachts komt.
4 jaar geleden
Hier de laatste fles ergens tussen 21.00 en 21.30. Dan naar bed tot de volgende ochtend; dan krijgt ze tegen 07.00u de eerste fles van de dag. Ons meisje is 14 weken :).
4 jaar geleden
De mijne krijgt de fles tussen 20-21 uur. Dan blijft ze een halfuur-uur rechtop zitten. En na deze tijd gaat ze direct in haar bedje. Meestal valt ze zelf in slaap. Ennnn soms komt ze tegen 03 uur. Maar vandaag kwam ze voor haar voeding half 6. Maar ik had voor naar bed gaan gaar in bad gedaan, gewassen met zwitsal lavendel.
4 jaar geleden
Mijn zoontje van 12 weken krijgt om 19.00 uur de fles 150cc + 5 en dan maken we hem om 23.30 uur wakker voor een fles en slaapt dan tot volgende ochtend 7.30-8.00
4 jaar geleden
Hier flesje om 6 uur dan lekker slapen in bedje en moeten haar dan wakker maken tussen 21.30 en 22.00 uur. Dan met moeite nog een flesje en dan weer lekker slapen tot ongeveer 07.00/07.30 uur
4 jaar geleden
Onze dochter van 13 weken krijgt 5 flessen. De laatste fles krijgt ze om 19.45. En drinkt dan ongeveer 150 ml. De eerste weer om 6 uur. Soms komt ze iets eerder. Wij hadden ook te maken met een oververmoeide dochter. Wij gaan elke avond even wandelen, zodat ze in de kinderwagen slaapt, maar zodra we thuis zijn wordt ze wakker. Dan entertainen we haar even en dan de fles en naar bed.