5 Reacties
3 jaar geleden
Wij kiezen met ons baby en peuter de eerste jaren voor een appartement, huisje, airbnb en zoals over een paar weken een vakantieboerderij ( agriturismo) in Italië. Erg prettig dat we dan gewoon een aparte woonkamer en een terras hebben voor de avonden.
En omdat we vanaf het zwembad en het restaurant ook zicht hebben op ons toegangsdeur zullen we de babyfoon ook wel gebruiken.
In een hotel zou ik dat zelf niet doen, maar dat komt omdat ik mezelf gek maak met enge ideeën.
Hoe relaxter je er zelf in staat, hoe makkelijker je kindje daarin meegaat.
En het is op vakantie nou eenmaal niet hetzelfde als thuis😉
Fijne vakantie alvast!
3 jaar geleden
Wij hebben een extra babyfoon met ver bereik aangeschaft via radio en ook een via wifi, als de kleine ligt te slapen gaan gewoon in t hotel naar t restaurant, moet kunnen denk ik. Do not disturb bordje ophangen zodat er geen housekeeping binnen komt. Voor ons wordt t ook de eerste keer, hopelijk vergeet ik al die spullen niet in te pakken 😳
3 jaar geleden
Wij hebben 11 nachten in hotel geslapen. Overdag sliep hij alles in de buggy, bij zwembad en strand etc. (Thuis altijd alles in bed, dus we keken hier erg van op) De avond ging hij stuk later naar bed dan normaal, deed soms tijdens avond wandeling nog tukkie in de buggy. Daarna naar de kamer en gingen we gezamenlijk rond 22.00 slapen.
Ik zou zelf mijn kind niet alleen laten... Maar snap het wel als anderen dit wel kunnen en willen 😊. Op vakantie heb je gewoon ander ritme als thuis, eenmaal thuis zat hij na een dag zo weer in zijn oude systeem.
Al zou ik straks met een 2e wel kiezen voor een appartement met extra slaap kamer etc.