28 Reacties

3 jaar geleden

Hier met 6 maanden overgegaan naar een autostoel van BeSafe. Giulia was met 6 maanden net zo lang als een meisje van 1 jaar, vandaar de vroegere overstap.

3 jaar geleden

Reactie op Ashleyh

Afgelopen week overgestapt. Ze zat met dr beentjes echt opgevouwen als we d ...
Welke stoel is dit?

3 jaar geleden

Ik heb die van Nuna super goede! Hij kan helemaal gevormd worden naar leeftijd

3 jaar geleden

Wij waren tijdje geleden overgestapt op de Joie i-spin 360 met isofix, op aanraden van 1 van de moeders hier. Zeer tevreden en erg veilig: nogsteeds beste getest door de Anwb! 👍 (of consumentenbond? zoiets dergelijks in ieder geval) Ook erg handig dat ze daar vanaf geboorte al in kunnen tot 3jaar, kan je lang mee doen 😊 Handig mochten we ooit een 2de krijgen zijn we daarvoor gelijk klaar 😉

VRIEND

3 jaar geleden

Wij zijn onlangs overgestapt op de joie I spin 360! Erg tevreden mee. Reden van overstappen was dat hij niet meer graag in de maxi cosi zat en steeds overeind ging zitten in de auto. In onze maxi cosi kan hij maar tot 75 cm en daar zat hij toen bijna aan. Ik heb de stoel achteruit staan vanwege het advies om dit tot 15 maanden minimaal te doen. Met een spiegeltje kan ik hem zien.

3 jaar geleden

Wij zijnovergestapt rond 10mnd omdat de maxi cosi echt te klein werd. Nu maxi cosi axxisfix gekocht die kan lekker draaien. Ideaal! Baby toch nog achterwaarts te vervoeren en we kunnen straks vooruit vervoeren. Voelt daardoor als een goede investering

3 jaar geleden

Dit zit er prima uit! Zit hij vast aan zo iso fix? Want daar heb ik de maxi ...
Ik zie nu de reactie pas sorry. Nee autostoeltje is met gordelsysteem vastgemaakt geen isofix

3 jaar geleden

Welke stoel is dit?
Maxi cosi axiss