12 Reacties

3 jaar geleden

Hier heeft onze babyfoon een melodiestand. Wanneer ze zachtjes mompelt doe ik niks, dan troost ze zichzelf vaak met haar knuffel. Als ze echt begint te huilen zet ik het melodietje aan en slaapt ze zo verder tot ongeveer 06.30. Dit heeft wel even geduurd trouwens. En haar knuffel helpt dus ook heel erg, altijd dezelfde. Je kan ook een white noise proberen.

3 jaar geleden

Wat een lieve foto! Wat doet ze dat goed zeg ! Misschien kan ze last hebben van tanden, snachts kan dat vaak erg veel pijn doen, tenminste mijn zoontje heeft dat wel en misschien ook gewoon echt een fase 😊 mijn zoontje had laatst dat hij alleen maar in mijn armen kon slapen meteen wanneer ik hem wou neerleggen in zijn bedje of in mijn bed was het meteen huilen maar zodra hij weer in mijn armen lag meteen verder slapen, ik denk dat dat een fase is van alles bij elkaar , tanden ontwikkeling... slaapregressie misschien

3 jaar geleden

Soms is het kwestie van het aanpassen met het ritme van de slaapjes overdag en de bedtijden. Ik volg die van slaaptipsvoorbabys.nl. Ons meisje huilde en jammerde veel in haar slaap en slaapt nu gewoon stil 's nachts, waardoor ik ook weer kan slapen! ☺️ Jouw situatie is natuurlijk wat anders, maar lees wel veel reviews over soortgelijke situaties en baby's die, na volgen van het ritme of tips van het telefonisch consult wel weer doorslapen. Succes! Mooi meisje trouwens!

3 jaar geleden

Geen tips, maar precies hetzelfde hier....geen fase bij ons want het is al mnd zó, gaap...

3 jaar geleden

Wat kan ze goed staan zeg ☺️!! Ja ik snap je helemaal, je weet dan ook niet meer wat je moet doen. Bij ons is dit vaak als ons zoontjes last heeft van tandjes, verkoudheid of krampjes. Wie weet zou het tandjes kunnen zijn? Alleen ons zoontje doet dit meestal in zijn slaap. Dus dan huilt hij in eens echt hard en kort en slaapt weer verder en dan een uur later weer. Kan de hele nacht duren. Als hij echt overstuur is en niet meer verder slaapt, dan pakken we hem op uit bed en halen hem uit de kamer en lopen een kort rondje, om er even uit te zijn. Als hij dan rustig is en weer kan lachen, dan leggen we hem weer in bed en valt hij wel weer in slaapt. Dit duurde afgelopen weken meestal gemiddeld een uurtje. Vaak is hij sneller rustig. Wie weet zou je dat kunnen proberen? Tenzij je dat natuurlijk al gedaan hebt.

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook.. ik weet ook niet waarom hij dit doet. Hij doet het niet elke nacht maar toch wel vaak.

3 jaar geleden

Ja! die van mij ook sinds 1,5/2 weken🥺 Normaal sliep hij altijd fijn door, maar wat dit is weet ik niet. Maar dat het absoluut slopend is, kan ik wel zeggen. Zo slapeloos ben ik zelfs in het begin niet geweest. Ik ben ook opzoek naar de ultieme oplossing

3 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde. Sinds kort wel pas. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat als ze overdag niet voldoende eten, ze dat 's nachts gaan inhalen. Dus ik ga vandaag proberen of hij misschien meer trek heeft. Succes hoor! Een mede-moeder

3 jaar geleden

Vorige week met mijn dochter naar een osteopaat geweest en ze slaapt nu al 3 dagen door! 🥳

3 jaar geleden

Reactie op stefanie1991

Vorige week met mijn dochter naar een osteopaat geweest en ze slaapt nu al ...
Heeft de osteopaat ook gezegd wat precies het probleem gaf?

3 jaar geleden

Reactie op Jann89

Heeft de osteopaat ook gezegd wat precies het probleem gaf?
Hij gaf aan dat er iets vast zat in haar nek (als ik het goed zeg haar zenuw) en een deel van haar dikke darm zou verdikt zijn. Beide heeft hij los gemaakt. Ik vind het persoonlijk allemaal erg zweverig klinken en ben niet snel van zulke manieren maar toeval of niet, gelijk daarna sliep ze van 9 tot 6 terwijl ze dit zelden tot niet heeft gedaan sinds haar geboorte (23 april).