13 Reacties

3 jaar geleden

Nou ik heb een taart gereserveerd van Bing dat konijntje en daarnaast ga ik nog worteltjes taart maken en misschien nog een chocolade taart

3 jaar geleden

Misschien geen taart als bijzonderheid maar een klein cadeautje of bedankje/aandenken

3 jaar geleden

Ik heb voor elke dag een nieuwe taart besteld 😇

3 jaar geleden

Wij hebben cupcakes 😁

3 jaar geleden

Ik zou taart doen. Een speciale op de verjaardag zelf en de andere gewoon een kleine of losse gebakjes. Bij hema kan je ook kleine tompouce met foto doen

3 jaar geleden

Bij de Hema kun je petit fours of tompouce bestellen met een eigen foto.

3 jaar geleden

Ik had ouwel besteld voor mijn oudste, in het thema van haar feestje. Zo kon ik als er visite was een cupcake in thema neerzetten. Was het elke keer feestelijk.

3 jaar geleden

Ik maak een taart in de vorm van een grote 1 die ik bekleed met fondant en versier, leuk voor de foto’s en het aansnijden. daarbij maak ik cupcakes. Van panda’s! Dat is het thema, ook van alle versiering. omdat haar lievelingsknuffeltje een panda is 🐼

3 jaar geleden

Ik ga twee taarten maken! 🥳 Ik vier het volgende week zaterdag voor vrienden en zondag voor familie. Dan hebben we alles in 1 weekend gehad, en kan zij lekker genieten! Heel veel zin in. Ik maak 1 taart van Ping en Pinga en eentje van Disney TsumTsum! 🎂

3 jaar geleden

Deze twee als inspiratie gezien! Enorm veel zin om aan de gang te gaan hiermee! ♥️

3 jaar geleden

Wij doen deze taart! We vieren het 10 en 11 april, op 10 april snijden we de bovenkant aan en voor 11 april maken we van het onderste deel een "nieuwe"

3 jaar geleden

Wij maken cupcakes. We doen een drive thru. Ik heb cupcake doosjes besteld en stickers met daarop haar naam en een 1. Iedereen krijgt een cupcake en een koffie of thee to go... en dan hopelijk volgend jaar wel een normaal feestje...

3 jaar geleden

Mijn stiefzoon is ook bijna jarig en die vind de appeltaart uit de vriezer het lekkerst 😂👍🏻. Ik snijd er steeds wat af en laat dat ontdooien in de koelkast voor de visite van de volgende dag. De rest van de taart blijft in de vriezer.