4 Reacties

3 jaar geleden

Hier sinds 2 dagen ...Luca is bijna 5 maanden maar drink sinds woensdag middag zn flesjes maar half op .Ik maak 180+6 schepjes klaar maar laat meestal 100 staan ...net bij de arts geweest, maar kon niks vinden. Geen koorts ,spruw ,oorontsteking buik voelt ook goed ....we lopen al tijden te tobben ( reflux en kiss syndroom )maar dit was weer nieuw..dus ff check up voor het weekend...maar hij heeft dus gewoon ff minder trek ..ach hij kan het hebben ...haha ..

3 jaar geleden

Ik heb Given samen met mij onder de douche gezet op een aankleedkussen die stroomt lekker vol met water en waste hem dan met Zwitsal eucalyptus. Ik ben er gezellig bij gaan zitten en werd hij als het ware ook een soort van gestoomd hij vond het heerlijk. Verder toch wat meer vers fruit aangeboden en smoothies voor hem gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op Roos4286

Ik heb Given samen met mij onder de douche gezet op een aankleedkussen die ...
Ahh wat fijn :) en wat een goed idee. Ik ga hem vandaag ook lekker in badje doen. Hij kan nu ook mooi zitten dus kan hij ook zo even spelen :)

3 jaar geleden

Hier sinds 2 dagen ...Luca is bijna 5 maanden maar drink sinds woensdag mid ...
Goed dat je even naar de arts bent gegaan. Mijn zoontje heeft ook altijd weinig per fles gedronken, dus geven nog steeds meer flesjes. En hij groeit :) Dus niet te veel zorgen om maken. Een baby kan al 200 gram groente eten en die van ons de helft. Stap voor stap wordt het meer. Hoop dat kleine Luca zich snel goed voelt