2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jann89

Laten jullie de baby door 'iedereen' optillen? (Even los van de corona)
Nee, alleen mijn man en ik. Nemen voorlopig geen risico met onze kleine. Groetjes

4 jaar geleden

Reactie op Loress Moderator

Het is wel mogelijk om terug te gaan naar borstvoeding alleen kost veel tij ...
Ik word er erg ongelukkig en gestrest van... Na vannacht weer jankend doorgekomen te zijn heb ik nu wel de knoop doorgehakt...

4 jaar geleden

Kan het dat een baby van 8 weken en ik denk bijna 5 kilo (de afspraak bij cb is niet doorgegaan) al luiers maat 3 heeft? Sinds gister is onze vent al 3 keer doorgelekt terwijl we dat eerst niet hadden bij Kruidvat luiers.

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Kan het dat een baby van 8 weken en ik denk bijna 5 kilo (de afspraak bij c ...
Huh? Mijn zoon is 6 weken, +/- 4,5kg en draagt nog maat 1 van Kruidvat. Kan het zijn dat de randjes niet goed zitten?

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Hier zat onze kleine grote man afgelopen week al in maat 3 met 4 weken maar hij weegt inmiddels alweer 6 kg. Hier lekte hij ook snel door 2 heen. Ik moet wel zeggen dat bij de luiers die wij hebben dat er wel veel verschil tussen maat 2 en 3 zit, dus zo klein dat maat 2 is, zo groot is nu maat 3 haha op een of andere manier zijn die verhoudingen best verschillend! Maar sinds maat 3 lekt hij minder door gelukkig 😄 (op af en toe flinke spuitpoep-luier na dan 🙈) En iig zorgen dat de luier goed straks en aangesloten zit!

4 jaar geleden

Ik word er erg ongelukkig en gestrest van... Na vannacht weer jankend doorg ...
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt👍 Aan gestres hebben jullie beide niks. Ik hoop dat je nu een beetje lucht krijgt en lekker kan gaan genieten van de voedingen, want het kan zo'n heerlijk momentje zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Die van ons weegt 5kg en draagt pampers maat 3 of Etos woezel en pip en lekt niet door, ook niet na een hele nacht. Randjes goedzitten? Anders wellicht ander merk proberen? Nu naar 3 kan natuurlijk maar lijkt me vrij vlot ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Huh? Mijn zoon is 6 weken, +/- 4,5kg en draagt nog maat 1 van Kruidvat. Kan ...
Bij mij precies hetzelfde, maat 1 is nog prima als de randjes goed zitten en hij goed 'strak' dichtzit

4 jaar geleden

Wat is normaal aan spuug na een voeding? Mave blijft iedere keer spuug teruggeven. Het begint al wanneer ze het overgrote deel van haar fles op heeft. Dan een stroom. Dan na de rest van de fles... en ook daarna blijft ze teruggeven. Iedere keer stroompjes tot ruim 1,5 uur na de voeding. (En een nieuwe outfit). Onze dochter van 3,5 had verborgen reflux dus dit kennen wij niet. Iemand advies? Geen idee of ik hier het consultatiebureau voor zou moeten bellen qua hoeveelheid. Nu 11 dagen oud, drink 80/90 cc kunstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Wat is normaal aan spuug na een voeding? Mave blijft iedere keer spuug teru ...
Bij mij zeiden ze op het consultatiebureau dat gewoon wat teruggeven niet erg is, maar dat het niet in 'golven' moet zijn en je moet opletten of ze het na het spugen kwijt zijn of dat ze nog door jengelen en of ze zuur uit hun mondje ruiken, dat kan wijzen op reflux

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Bij mij zeiden ze op het consultatiebureau dat gewoon wat teruggeven niet e ...
Lastig... verschilt per keer. Het zijn geen golven zoals wij over kunnen geven, maar wel meer dan stroompjes uit haar mond. Ook dat zuur ruiken... verschilt per keer.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Lastig... verschilt per keer. Het zijn geen golven zoals wij over kunnen ge ...
Boert ze tussen door tijdens t drinken? Wij laten nikki 2x boeren tijdens t voeden krijgt ook 90. Scheelt hier een hele hoop met teruggeven van spuug

4 jaar geleden

Boert ze tussen door tijdens t drinken? Wij laten nikki 2x boeren tijdens t ...
Wij doen de 80/90 met een boerpauze. Die last ze zelf in. Alleen dan komt het al omhoog. Zal eens proberen om 2 pauzes ertussen te houden.

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Wij doen de 80/90 met een boerpauze. Die last ze zelf in. Alleen dan komt h ...
Wij proberen om de 30ml zeg maar te boeren. Hier is t daardoor gelukkig echt vele malen minder.. anders zou ik toch eens even een belletje doen wie weet hebben ze tipa?

4 jaar geleden

Wij proberen om de 30ml zeg maar te boeren. Hier is t daardoor gelukkig ech ...
Nu na 40 een boertje... het effect 😂

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Nu na 40 een boertje... het effect 😂
Aaaah maar geen spuug nog? Dan is t effect van t spugen nu geholpen alleen slaap probleem oplossen hahaha.

4 jaar geleden

Aaaah maar geen spuug nog? Dan is t effect van t spugen nu geholpen alleen ...
Probleem getackeld met een nieuw probleem 😂😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Probleem getackeld met een nieuw probleem 😂😂😂😂
Ah kleinigheidje spugen is veel beroerder hahaha als ze echt honger krijgen worden ze wel weer wakker.. nee gekkigheid haha maar dat probleem hebben we hier ook best vaak haha maar meestal krijgen we dr wel weer dusdanig wakker dat ze drinkt beetje kriebelen int nekje enzo

4 jaar geleden

Ah kleinigheidje spugen is veel beroerder hahaha als ze echt honger krijgen ...
Alles geprobeerd helaas😂... nog steeds knock out

4 jaar geleden

Reactie op Jasje

Wat is normaal aan spuug na een voeding? Mave blijft iedere keer spuug teru ...
Onze man spuugde ook vrij veel, wij hebben hierover contact gehad met de kinderarts en die gaf aan dat het geen kwaad kan zolang hij niet een meter ver spuugt en als baby maar voldoende groeit. Dat stelde ons gerust dat t iig niet erg was. Neemt niet weg dat het wel heel vervelend kan zijn. Wij hebben verschillende dingen geprobeerd zoals kleinere porties en vaker voeden, tussendoor boeren, dr Brown fles. Die van ons bleef spugen en nu geven we melk met johannesbroodpitmeel. Dat werkt voor ons veel beter, hij spuugt nog wel maar veel minder en niet meer elke voeding.