2359 Reacties

4 jaar geleden

Ik geef op dit moment het eerste flesje, moet 90 cc met 3 schepjes dus 100 ml maar Rosan valt in slaap... Eerst na 10 ml al, toen kreeg ik haar weer wakker en inmiddels heeft ze 40 ml op. Ik geef groot en deels borstvoeding, maar ga overstappen. Iemand enig idee hoe het zit met de rest van de flesvoeding? Moet ik het gewoon laten nu en als ze straks sneller honger heeft haar wel weer aanleggen?

4 jaar geleden

Ik geef op dit moment het eerste flesje, moet 90 cc met 3 schepjes dus 100 ...
Dat zou ik wel doen inderdaad.. Ze komt wel als ze honger heeft

4 jaar geleden

Reactie op Abbybabs

Dat zou ik wel doen inderdaad.. Ze komt wel als ze honger heeft
Dankje voor je antwoord! Ze werd net weer wakker, ze heeft nu ongeveer 60 ml op en is volgensmij echt wel klaar nu haha. Ik ben benieuwd hoe lang ze knockout blijft!

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Huh? Mijn zoon is 6 weken, +/- 4,5kg en draagt nog maat 1 van Kruidvat. Kan ...
Haha onze dochter is morgen 4 weken, ik gok tegen de 4kilo en heb haar nog in maatje 0 van Kruidvat luiers 😅

4 jaar geleden

Ik vond ze in maat 1 echt perfect! Maar nu mijn dametje wat groter wordt en ...
Zou je de ongeopende pakken luiers niet terug kunnen brengen of om kunnen ruilen in de winkel?

4 jaar geleden

Ik heb een heerlijke avond gehad. Rosan heeft na de fles heerlijk rustig geslapen zonder krampjes en ligt nu in bed, ik voel me al een stuk meer ontspannen en heb tijd gehad om de was op te hangen, onze slaapkamer wat op te ruimen, etc. Ik denk dat flesvoeding voor ons de juiste keus is.

4 jaar geleden

Ik heb een heerlijke avond gehad. Rosan heeft na de fles heerlijk rustig ge ...
Blij om te horen meid dat je een keuze hebt gemaakt waarvan je echt gelukkig word. En nu dubbel genieten... 🌸💞

4 jaar geleden

Ik heb een heerlijke avond gehad. Rosan heeft na de fles heerlijk rustig ge ...
👏🏼, ben je alleen begonnen met flesvoeding in de avond?

4 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Zou je de ongeopende pakken luiers niet terug kunnen brengen of om kunnen r ...
Nou, het is de oude verpakking en ze zijn over op nieuwe verpakkingen dus ben er bang voor... Maar kan het altijd proberen natuurlijk!

4 jaar geleden

👏🏼, ben je alleen begonnen met flesvoeding in de avond?
Ik ga langzaam volledig overstappen. Dus elke 2 a 3 dagen vervang ik een nieuwe voeding door de fles.

4 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Als het goed is kan dat

4 jaar geleden

Nou, het is de oude verpakking en ze zijn over op nieuwe verpakkingen dus b ...
Hopelijk kun je ze terug brengen/ruilen ja! Anders is het ook zo zonde, zo goedkoop zijn luiers ook weer niet

4 jaar geleden

Hoe vaak hebben jullie kindjes poepluiers? Ik merk dat sinds we zijn overgestapt zijn naar kunstvoeding de poepluiers echt stukke minder zijn geworden (eens in de 2/3 dagen). Toen ik nog borstvoeding gaf was het zowat bij elke verschoning wel raak.

4 jaar geleden

Hoe vaak hebben jullie kindjes poepluiers? Ik merk dat sinds we zijn overg ...
Wij geven ook kv, poepluiers 1x per dag, of eens per 2 dagen.. wisselt per keer, maar dan zijn de darmpjes daarna ook echt leeg 😂

4 jaar geleden

Hoe vaak hebben jullie kindjes poepluiers? Ik merk dat sinds we zijn overg ...
Het is normaal dat ze bij borstvoeding veel poepluiers geven. Een stuk of 7 kan best. Onze kraamhulp waarschuwde ons toen wij in eerste instantie beginnen met bv. Kunstvoeding is het elke dag/om de dag een poepbroek. Dus wat je zegt is volledig normaal.

4 jaar geleden

Wij geven ook kv, poepluiers 1x per dag, of eens per 2 dagen.. wisselt per ...
Wat je zegt over het echt leeg klopt inderdaad 😂. Gister het eerste kunstvoeding flesje gegeven en vanochtend had ze me toch een volle luier. Normaal is het net een lepel vol ofzo, maar wel elke keer raak. Nu zaten haar kleren eronder 😅

4 jaar geleden

Wat je zegt over het echt leeg klopt inderdaad 😂. Gister het eerste kunstv ...
Bij mij is het vandaag al 2 keer raak, maar net zat hij er ongeveer tot zijn nek toe onder, heb hem maar gelijk in bad gedaan!

4 jaar geleden

Haha inderdaad, ik wist de eerste keer niet wat ik zag.. alles zat onder 😂

4 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Als je de bon nog hebt, dan moet dat kunnen.

4 jaar geleden

Reactie op Amarja

Als je de bon nog hebt, dan moet dat kunnen.
Ook zonder bon mag je terugbrengen