2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Vanaf hoeveel weken/ maanden zetten jullie je baby in een wipstoel of schom ...
Hangt er denk ik vanaf welke je hebt.. inprincipe moet je met veel wip stoeltjes vanaf de geboorte al kunnen gebruiken. Ik heb een stokje wipstoeltjr en vandaag heeft ze er voor t eerst in gezeten ze is 2 weekjes oud
4 jaar geleden
Iemand nog tips voor darmkrampjes? Wat een hel voor de kleine zeg! Wij proberen al fietsen met de beentjes, buik masseren, warme douche/bad, infacol maar niets geeft verlichting voor de kleine
4 jaar geleden
Reactie op Joycevanbeers1986
Iemand nog tips voor darmkrampjes? Wat een hel voor de kleine zeg! Wij prob ...
Hier helpt een klein kersenpittenzakje. Die verwarmen we kort in de magnetron en leggen die op haar buik. Ze wordt direct rustiger.
4 jaar geleden
Reactie op bmiddeljans1991
Hier helpt een klein kersenpittenzakje. Die verwarmen we kort in de magnetr ...
Heb je een voorbeeld van wat voor 1? Hier ook vrij wanhopig ervan
4 jaar geleden
Reactie op Jenn104
Kipkep! Die zijn speciaal voor baby’s / kinderen 🙂
Zojuist de Kipkep besteld bij bol.com. komt hopelijk.morgen binnen
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Bedankt voor de kipkep tips!! We gaan het direct ook proberen
Ik ook 😂
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Bedankt voor de kipkep tips!! We gaan het direct ook proberen
Hier ook gelijk besteld!!
4 jaar geleden
Ik weet niet of deze nog verkocht worden, maar ik heb deze gekocht. Is ook een kersenpit alleen is deze heel licht dus heb deze gekocht voor onze kleine man zn buikkrampen.
4 jaar geleden
Onze zoon krijgt sinds gisteren nieuwe flesvoeding. In het ziekenhuis zijn we met de zekerheid gestart met hypo-allergeen omdat mijn lief lactoseintolerant is, maar de vroedvrouw zei dat die voeding slechts marketing is en het niet is aangetoond dat het effectief ‘werkt’. Dat hij even een beetje last kon hebben van de overgang wisten we.
Nu hebben we dus gewone voeding (van NAN HA naar Optipro 1). Daarstraks had hij plattere ontlasting toen ik zijn pamper ververste, maar tijdens het verversen zelf kwam er plots een lopende lading uit. Daarnet weer: eerst gewone plattere ontlasting in de pamper, en tijdens het verversen kwam de lopende ontlasting (hoera voor genoeg rompers).
We hadden daarstraks al voor de zekerheid eens gebeld naar de vroedvrouw, die zei dat we het in de gaten moesten houden. Maar ik vroeg me vooral af of iemand hier hetzelfde had na een overgang naar nieuwe voeding?
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon krijgt sinds gisteren nieuwe flesvoeding. In het ziekenhuis zijn ...
Niet na overgang naar andere voeding maar mijn zoon heeft al meerdere keren gepoept terwijl ik aan het verschonen was 🤣
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Niet na overgang naar andere voeding maar mijn zoon heeft al meerdere keren ...
Hier ook, ging steeds goed dus dacht verschoon lekker met alleen hydrofiel luier eronder op bed. Resultaat: bed onder het poep en plas
4 jaar geleden
Reactie op MyrtheV
Probiotica werkt bij onze zoon heel goed
Vraagje, ik gebruik ook probiotica en neem deze nu elke avond nog zelf in (geef gekolfde bv, zoontje is nog geen 6 weken). Maar niet echt het idee dat 't veel doet. Doe jij deze al bij de voeding en zo ja vanaf wanneer? Er vanuit gaande dat je ook flesjes gekolfde bv of kv geeft 😁
4 jaar geleden
Vraagje mijn dochtertje van 8 weken heeft verhoging 37,8 en oogt wat benauwd kan ik hier voor de dokter bellen of nog even wat aankijken