2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op AnnaW
Echt heel vreemd!
Ja ik vond het een aannemelijke uitleg dus ik en mijn vr ...
Ik vraag het sowieso nog eens na bij de vroedvrouw .. als ze al wel komt, ik denk dat ze zich vergist heeft met morgen. Zie net op men blaadje dat ze opgeschreven heeft donderdag 15 mei 🙈 ...
4 jaar geleden
Reactie op gekkie90
Ach wat sneu zeg! Dat is niet fijn, hopelijk komt er snel verbetering voor ...
Ja ze slaapt nu sinds een week volledig op haar buik. Ik vind het nog steeds spannend maar ze tilt haar hoofd heel goed op.
4 jaar geleden
Rosan zit ineens non stop te huilen, ik dacht honger. Borst gegeven, ik probeer verder te eten, weer volledige paniek. Pak haar op, ze slaapt binnen een seconde... Leg haar neer, weer paniek. Ik hou haar met alle liefde vast maar please wees tijdelijk, ik wil graag ook zelf iets kunnen doen 😂
4 jaar geleden
Reactie op Headvillage
Ja ze slaapt nu sinds een week volledig op haar buik. Ik vind het nog steed ...
Hier onze dochter alleen maar op de buik geslapen, heb me eerlijk gezegd nooit zorgen gemaakt. Nu met onze zoon weer op de buik, merk dat ze dan veel rustiger zijn en niet zo snel wakker als dat ze op de rug liggen. En fijn dat ze al goed haar hoofdje omhoog tilt! Hoop echt dat het spugen snel een keer minder wordt!
4 jaar geleden
Rosan zit ineens non stop te huilen, ik dacht honger. Borst gegeven, ik pro ...
Hahaha herkenbaar 🤣 wij hebben nu sinds vandaag de moonie binnen ... zaaaalllig hoe ze daar op reageert 🥰 maar ja ze hebben allemaal wel eens een minder dagje 🙈. Maar de moonie is dus duidelijk wel zen geld waard ❤️
4 jaar geleden
Rosan zit ineens non stop te huilen, ik dacht honger. Borst gegeven, ik pro ...
Misschien last van Regeldagen?
4 jaar geleden
Reactie op jilleke
Hahaha herkenbaar 🤣 wij hebben nu sinds vandaag de moonie binnen ... zaaaa ...
Dat ding ken ik helemaal niet, ik ga even Googlen!
4 jaar geleden
Reactie op Jenn104
Over 18 jaar mag je weer wat voor je zelf doen 🤣🤣😝
😂😂 Maar haar wasje draaien zou wel fijn zijn 😜.
Regeldag zou kunnen inderdaad, maar denk het niet, ze was de hele ochtend en middag wel relaxed
4 jaar geleden
Ik wil kolven, maar met de kolfapparaat wat ik heb lukt t niet 😠
Dames die kolvenn??? Welke kolfapparaat gebruiken jullie?
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
Medela, dubbele kolf!
Weet je toevallig ook of de enkele ook goed is? Ik heb altijd graag 1 hand vrij vandaar.
4 jaar geleden
Ik wil kolven, maar met de kolfapparaat wat ik heb lukt t niet 😠
Dames die ...
Medela Freestyle Flex. Super ding. Zou wel een dubbele nemen, die kan je ook als enkele gebruiken. Met een kolf bh erbij heb je sowieso je handen vrij
4 jaar geleden
Weet je toevallig ook of de enkele ook goed is? Ik heb altijd graag 1 hand ...
Heb ik eerst gehad, maar ik heb overproductie en als ik de ene kant kolfde liep de ander gewoon leeg en toen ik het op ging vangen liep daar zo 50cc weg, dus heb ik een dubbele aangeschaft, tscheelt je overigens ook in tijd