2359 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik had ergens op een forum wat gelezen over de warmte kussens van kipkep, kan het alleen niet meer terug vinden. Mijn vraag is of het helpt en het het aanschaffen waard is? Onze jongen heeft last van krampjes na het voeden.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Hoi, ik had ergens op een forum wat gelezen over de warmte kussens van kipk ...
Ik heb hem zelf ook besteld van de week. Durf je even niet te zeggen vanuit welk topic.. Maar daar was iedereen er erg enthousiast over.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Wij hebben hem ook en zijn er erg tevreden over.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Doen! Heeft bij ons tot nu toe altijd gewerkt. Het gaat niet weg... maar je merkt wel verlichting.

4 jaar geleden

Dat ding ken ik helemaal niet, ik ga even Googlen!
Ik heb er 1 van Flow knuffel. Heeft geen licht maar geluid waaronder ook een hartslag geluid alsof ze in de baarmoeder zitten. Als onze dochter naar bed gaat leg ik haar wakker in bed en doe de knuffel aan. Ze valt dan heerlijk in slaap.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Jaa van de week gekocht en het helpt mega! Ik leg de kipkep (na minuut magnetron) op mijn buik, haar buik daarbovenop (dus ze ligt met haar buik op mij) en dat geeft veel verlichting en wanneer er dan een kraampje aankomt leg ik mijn hand op haar billen en draai ik haar billen met de klok mee, hetzelfde idee als fietsen zegmaar. We hadden hier elke avond een hysterisch kind en vanaf dat ik dit doe is het af en toe 2 minuten pijn maar dit geeft heel duidelijk veel verlichting! Elke cent meer dan waard.

4 jaar geleden

Hoi dames, onze baby van nu bijna 4 weken doet het in de nacht hartstikke goed. Slaapt af en toe al door of komt maar voor 1 voeding. Helaas doet ze overdag best vaak en lang huilen na haar voeding. Is dan ook ontroostbaar. Ik zelf denk dat ze last heeft van buik krampjes en heb dus ook al infacol gekocht.. huilen jullie babys ook vaak en zijn ze dan ontroostbaar of wat kan ik hier aan doen?

4 jaar geleden

Heeft iemand de gouden tip? Matthias krijgt 5 flessen van 150ml + 5 schepjes. Tot een paar dagen geleden zag ons schema er als volgt uit: 8u, 12.30, 17u, 21.30 en dan 1x in de nacht - gemiddeld na zo'n 5,5 à 6 uur. Om de nachtfles te kunnen gaan skippen hebben we het schema aangepast naar 7u, 11u, 15u, 19u, 23u. Maar nu komt meneer dus al een paar nachten na 4 uur en wil dan echt een fles, een speen werkt niet. Vervolgens is hij om 6u alweer klaar wakker. Maar dan zitten we dus aan 6 flessen wat qua ml echt teveel is en hij slaapt korter 's nachts. Overdag minder voeding geven werkt ook niet lekker, want dan zeurt hij echt om meer als de fles op is. Iemand enig idee hoe we ervoor kunnen zorgen dat hij 's nachts door gaat slapen en genoeg voeding krijgt?

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Heeft iemand de gouden tip? Matthias krijgt 5 flessen van 150ml + 5 schepj ...
Volgens mij is 6uur in medische termen al doorslapen ;-) ik zou in dit geval even cb bellen of zij tips hebben maar volgens mij is t heel normaal dat je kleine met een maand nog een nachtfles nodig heeft. Die van ons van 7 weken krijgt ook nog een nachtfles en daar zijn we denk ik nog lang niet vanaf ;-)

4 jaar geleden

Vraagje! Hebben jullie ervaring met een mei tai draagzak in de zomer? Is dat niet te warm voor jou en de baby? Wij kijken naar de mei tai deluxe van ByKay

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Heeft iemand de gouden tip? Matthias krijgt 5 flessen van 150ml + 5 schepj ...
De gouden tip is er niet voor doorslapen. Het is vrij normaal dat hij nog een voeding wil en zoals gezegd 6 uur is super fijn! Hier laatste voeding om 11 uur en om 3 uur weer een fles en dan om 7 uur. Dus 2 blokkeb van 4 uur en daar zijn wij enorm blij mee. T enige wat je kan proberen is de nachtvoeding minder te maken dus ipv 150 bijv 120. Slaapt hoj dan weer goed door doe dan na een week weer 30 eraf.. misschien dst het dan uit zn systeem gaat..

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Volgens mij is 6uur in medische termen al doorslapen ;-) ik zou in dit geva ...
Het cb zei juist dat we 5 flessen overdag moeten geven zodat hij 's nachts niet meer komt, maar tot nu toe werkt dit dus averechts. Ik denk dat we maar terug gaan naar het ritme van eerst, dat werkte beter. En wat je zegt, een nachtfles is meer dan normaal bij 7 weken.

4 jaar geleden

De gouden tip is er niet voor doorslapen. Het is vrij normaal dat hij nog e ...
Dat is ook een goeie, bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Hoi dames, onze baby van nu bijna 4 weken doet het in de nacht hartstikke g ...
Ik had ook precies hetzelfde bij mijn zoontje toen hij 4 week was, inmiddels is hij nu 5,5 week. Ik had toen ook infacol gehaald en voor elke voeding druppels gegeven en dat heeft bij mij heel erg geholpen, wat ook erg helpt is je kindje na de voeding nog even zowiezo 20 tot 30 minuten recht op houden en niet meteen laten liggen! Ik hoop dat je hier iets aan hebt, mij heeft het heel erg geholpen

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik heb een vraagje mijn baby is nu 5,5 week oud en drinkt 6 flesjes van 120 ml , hiermee is hij ook echt voldaan en vrolijk! Maar ik hoor van heel veel mensen dat het heel erg veel is.. maar bijv op een verpakking van kunstvoeding staat dat het wel goed klopt.. Voor mijn idee krijgt hij dus genoeg maar heel veel zeggen dat het wel erg veel is , iemand hier ervaring mee ?

4 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Hallo allemaal, ik heb een vraagje mijn baby is nu 5,5 week oud en drinkt ...
Hieronder staat al eens hoe je kan berekenen wat de juiste hoeveelheid is voor je kindje. Leeftijd is minder van belang dan kilo’s; de hoeveelheid is gebaseerd op t lichaamsgewicht van je baby dus laat Jennifer gek maken door wat anderen zeggen ;-) die van ons is 6w en krijgt ook 6x120 nu.

4 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Hallo allemaal, ik heb een vraagje mijn baby is nu 5,5 week oud en drinkt ...
Zolang jouw kindje tevreden is en vrolijk zou ik me van andere niks aantrekken. Vanaf 4,5 kilo mogen ze 120 cc hebben dus je zit gewoon prima. Ieder kindje is anders en ontwikkelt zich anders. Lekker doen wat voor jou goed voelt

4 jaar geleden

Morgen komt er bij ons voor het eerst kraambezoek in de tuin en we willen dan natuurlijk even met Teun naar buiten. Wat doen jullie je kleintjes aan als je buiten bent? Het is rond die tijd 15 graden. is dat te koud of kan je dan wel even naar buiten?

4 jaar geleden

Morgen komt er bij ons voor het eerst kraambezoek in de tuin en we willen d ...
1 laagje meer dan dat jij zelf zou dragen... dekentje telt al als een laagje.. (draag jij een trui dan de baby een trui en een dekentje of jasje) Houdt de nek warmte goed in de gaten.... Bij ons werd aangeraden om als je voor het eerst naar buiten gaat even daarna te temperaturen dan weet je of je het goed hebt gedaan.

4 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Ik had ook precies hetzelfde bij mijn zoontje toen hij 4 week was, inmiddel ...
Dankjewel, weet je nog ongeveer hoe lang het duurde tot die infacol begon te werken?