2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op jilleke
Ons kleintje is nu 2weekjes en half en heb het zo moeilijk om men zwangersc ...
Ik merk zelf ook dat ik nog erg emotioneel ben ik huil normaal bijna nooit nu sinds ik ben bevallen al 5 x gehuild om iets waarom ik normaal niet huil en ben gevoeliger. Dus het is heel normaal alles komt er nu uit. Voelde me.ook heel leeg de 1e 2 weken pakte mezelf vaak dat ik over mn buik wreef uit automatisme . Komt helemaal.goed lieverd hoe meer tijd erover heen gaat hoe beter het gaat geef jezelf de tijd en huil lekker laat het eruit en geniet van je kleintje 🥰
4 jaar geleden
Klopt wat je zegt! Alleen ze drinkt de 90 wel op maar wil dan nog meer. Da ...
Aah op die fiets!
4 jaar geleden
Reactie op jilleke
Erg herkenbaar. Ik heb de eerste week gehuild omdat ik mijn tenen weer kon zien tijdens het douchen.maar ook vreemde dromen gehad en huilbuien toen de kleine krampjes kreeg en ik hem niet kon helpen
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Oké, nu voel ik me stom. We hebben altijd gerekend met de hoeveelheid ml da ...
Ik moet zeggen dat ik je vraag ook echt een goeie vraag vond.
Had mij dit ook al afgevraagd! (En hoopte dat het zonder schepjes was, anders gaven we twee weken geleden echt te veel aan onze baby 🤭).
Ik merk wel dat ze nu minder hongerig is dan een paar dagen geleden. We merken toch dat ze de ene periode meer nodig heeft dan de andere.
4 jaar geleden
Reactie op jilleke
Herkenbaar, na de bevalling dacht ik echt "blij dat het de laatste is en dit niet meer hoeft" ookal was mn bevalling weer prachtig hoor. Maar nu denk ik.. jemig dit is mijn laatste baby, dit komt echt nooit meer terug. Vanmiddag zag ik een zwangere dame en dacht toch weer even met weemoed aan mn dikke buik terug
4 jaar geleden
Mijn zoontje van 2 weken krijgt volledige borstvoeding en op aanraden van kraamzorg en consultatiebureau beginnen we pas met 6 weken met 1 flesje per dag geven om te wennen aan de fles. Tot die tijd zal ik de vit. d en k via een lepel moeten geven alleen lukt dit lastig en laat meneer meer dan de helft zo weer uit zijn mond lopen..Straks als hij gaat oefenen met de fles zullen we de druppels daar aan toevoegen maar tot die tijd zijn alle tips welkom :)
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Das niet dom! Je kunt niet alles perfect doen toch?
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Helemaal niet dom! Het is dom dat ze dat niet duidelijker op dr verpakking zetten!
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Wat ik me ook plots bedenk in verband met flesjes... De minimum en maximum ...
Ik vroeg me dit aan het begin ook af.. Na wat zoeken op internet dacht ik dus dat je incl schepjes moet rekenen.. Ik heb altijd dit schema aangehouden.
4 jaar geleden
Reactie op Kuona
Mijn zoontje van 2 weken krijgt volledige borstvoeding en op aanraden van k ...
In de wang laten lopen vanaf het lepeltje
4 jaar geleden
Reactie op Joycevanbeers1986
Erg herkenbaar. Ik heb de eerste week gehuild omdat ik mijn tenen weer kon ...
Vooral zo als alleen bent en de tijd hebt je lichaam weer eens goed te bekijken ... hoop dat het snel verdwijnt. En idd zo moeilijk als je kleintje weent ( wat hier echt niet heel vaak voorkomt)en je ze ontroostbaar zijn ...
4 jaar geleden
Reactie op Loress Moderator
Herkenbaar, na de bevalling dacht ik echt "blij dat het de laatste is en di ...
Oh dat had ik gisteren... gingen wandelen met de kleine en zijn zo een 4 zwangere vrouwen tegen gekomen en allemaal wel aan het wrijven over hun buik en dan moest ik gelijk weer wenen :( ...
4 jaar geleden
Ik vroeg me dit aan het begin ook af.. Na wat zoeken op internet dacht ik d ...
Lijkt logisch maar de hoeveelheid vocht blijft toch bij 90 ml 90 ml ookal wordt het 100 met voeding erbij..of ben ik nou gek haha
4 jaar geleden
Lijkt logisch maar de hoeveelheid vocht blijft toch bij 90 ml 90 ml ookal w ...
Dat dacht ik eerst dus ook.. Ik kreeg uiteindelijk te horen dat je moet rekenen met wat er in zit na de schepjes, dus sindsdien heb ik ook op die manier gerekend. Ik word af en toe gek van alle tegenstrijdige adviezen en meningen haha.
4 jaar geleden
Dat dacht ik eerst dus ook.. Ik kreeg uiteindelijk te horen dat je moet rek ...
Ja soms weet je t niet meer. Onze kraamverzorger zei zonder schepjes.. mjah weet je ik geloof niet dat een kindje van die paar ml meer of minder gek doet. Als je merk dat t te weinig geef je meer. En als je teveel aanbied zal je kindje wel aangeven dat t teveel is. We doen gewoon allemaal kns best en uit liefde en daar gaat t om