2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Goedemorgen mama's, wat smeren jullie in de plooitjes? Mijn dochter heeft e ...
Als het erg geïrriteerd is smeer ik wat witte vaseline er in. En goed opletten na een badje dat alle plooitjes goed droog zijn.
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Goedemorgen mama's, wat smeren jullie in de plooitjes? Mijn dochter heeft e ...
Zo min mogelijk zolang ze niet knalrood zijn of de huid kapot is. Helemaal met het warme weer is het fijn als huid kan ademen. En alleen katoenen kleding.
4 jaar geleden
Als het erg geïrriteerd is smeer ik wat witte vaseline er in. En goed ople ...
Ja ik maak ze echt goed droog. Maar blijkbaar blijft het toch een beetje broeien. Het is niet echt rood of geïrriteerd. Meer een beetje nattig lijkt het.
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Zo min mogelijk zolang ze niet knalrood zijn of de huid kapot is. Helemaal ...
Bedankt voor je tip. Rood is het eigenlijk niet echt. Alleen daarnet wat onder haar okseltjes.
4 jaar geleden
Ik verlies echt superveel slijm? Bijna 4 weken geleden bevallen, iemand enig idee hoe dit kan?
4 jaar geleden
Ik verlies echt superveel slijm? Bijna 4 weken geleden bevallen, iemand eni ...
Ikke 5 en een halve week geleden maar ook sinds net geen week echt veel slijm! Op de wc hangt er soms gewoon een drel uit 🙈 lekker smakelijk i know... Maar vroeg me ook al af of dit normaal was
4 jaar geleden
Enn nog een vraag: ik heb per ongeluk veeeel te pittig gegeten (uitgeschoten met chilipoeder over het gehakt) dus nu ga ik afkolven en weggooien. Ik ga gebruik maken van die situatie en straks 1 of 2 lekkere rosebiertjes drinken. Moet ik dan ook na 3 uur oid weer kolven en weggooien of hoe zit dat?
4 jaar geleden
Enn nog een vraag: ik heb per ongeluk veeeel te pittig gegeten (uitgeschote ...
Per drankje duurt het ongeveer 3 uur totdat alcohol uit je bloed is en dus ook uit je borstvoeding. Alcohol wordt niet opgeslagen in de borstvoeding dus na 3 uur is de melk in principe veilig om te drinken voor je kindje. Je kan er ook voor kiezen om het te kolven en weg te gooien als je je daar prettiger bij voelt, maar dat is niet perse nodig.
4 jaar geleden
Enn nog een vraag: ik heb per ongeluk veeeel te pittig gegeten (uitgeschote ...
Ik eet heel erg pittig (overal zit bij mij eigenlijk verse pepers en sambal door) en mijn zoon heeft daar nooit last van. Ook volgend de vk en kraamzorg kon het geen kwaad.
4 jaar geleden
Nu ik ga overstappen op flesvoeding, heb ik zojuist de bestelde Nutrilon binnen gekregen. Hier staat op dat je het water moet koken voor gebruik. Doen jullie dit ook of maken jullie de flesjes op een andere manier?
4 jaar geleden
Nu ik ga overstappen op flesvoeding, heb ik zojuist de bestelde Nutrilon bi ...
Ik kookte s ochtends altijd een hele hoop water waarvan ik een deel in een thermoskan deed en een deel afgesloten in een flesje. Op het moment dat ik de fles moest maken kon ik dan mengen. In het begin deed ik echt alles op deze manier. Na een tijdje gebruikte ik voor het koude water gewoon uit de kraan en na 6 maanden pakte ik gewoon lauw water uit de kraan.
4 jaar geleden
Ik doe wat koud water uit de kraan in een flesje en zet dat in de magnetron, vervolgens voel ik of het te warm is en doe er desnoods nog een scheutje koud water bij tot de gewenste temperatuur. Overigens vind onze dochter haar flesjes lekkerder als ze ietsje warmer zijn
4 jaar geleden
Nee, nog nooit gedaan. Ik gebruik koud water uit de kraan dat ik in een pannetje opwarm of soms in de magnetron. Daarna doe ik de poeder er bij.
4 jaar geleden
Ik doe deels kokend water (soms uit thermoskan) en deels koud (kamertemperatuur) water uit een spa fles en indien dat er niet is doe ik koud water uit de kraan erbij, dan de poeder erin, roeren(anderen krijg je luchtbellen) en klaar is die :)