2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Hallo mama’s, Het valt me op bij het verschonen en wakker worden van onze ...
Ons dochter doet dit ook soms!

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij doen hetzelfde. Enkele vrienden van ons met grotere kinderen hebben de ...
Dag 1 thuis van het ziekenhuis kwamen wij echt gefrustreerd van onze flessenverwarmer, toen de vroedvrouw de dag erna kwam haalden we dat even aan en ik ben zooo blij dat we dat toen gedaan hebben en die tip hebben gekregen. Ook in de toekomst, als we eens ergens heen kunnen is het heel handig dat je niet telkens moet vragen om op te warmen.

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Doet onze zoon ook. Op het consultatiebureau zeiden ze dat dit normaal is, maar uiteindelijk naarmate ze ouder worden wel minder moet gaan worden

4 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Doet onze zoon ook. Op het consultatiebureau zeiden ze dat dit normaal is, ...
Oh goed om te horen dat het waarschijnlijk niets ernstigs is! Ik zal bij mijn eerst volgende afspraak ook nog eens navragen op het consultatiebureau

4 jaar geleden

Ik eet heel erg pittig (overal zit bij mij eigenlijk verse pepers en sambal ...
Ik merkte vorige week en de week daarvoor een heel verschil qua krampjes na pittig eten, ze was de hele avond hysterisch van de pijn. Beide keren had ik pittige noodles gehad, dus vandaar 😉

4 jaar geleden

Per drankje duurt het ongeveer 3 uur totdat alcohol uit je bloed is en dus ...
Dankjewel! Morgenochtend kan ik haar dus gewoon weer aan de borst doen

4 jaar geleden

Nu ik ga overstappen op flesvoeding, heb ik zojuist de bestelde Nutrilon bi ...
Zolang je geen loden leiding hebt is koud water uit de Nederlandse kraan gewoon veilig te gebruiken, dat doen wij dan ook gewoon 😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Dag 1 thuis van het ziekenhuis kwamen wij echt gefrustreerd van onze flesse ...
Hoe krijg je de poeder goed gemengd? Ik merk dat hoe kouder het water is, hoe lastiger het mengt...

4 jaar geleden

Zolang je geen loden leiding hebt is koud water uit de Nederlandse kraan ge ...
Top! Bedankt allemaal

4 jaar geleden

Ik merkte vorige week en de week daarvoor een heel verschil qua krampjes na ...
Balen! Gelukkig hier dus geen last van. Mijn smaakpapillen zijn volgens mij niet helemaal goed meer, want alles moet bij mij super pittig zijn 🙈

4 jaar geleden

Hoe krijg je de poeder goed gemengd? Ik merk dat hoe kouder het water is, h ...
Wij geven gewoon de Nutrilon 1 en daar hebben we geen last mee. Wel even overgeschakeld naar Nan Compleet Comfort maar ons dochtertje dronk het niet zo goed en was zeker niet beter qua krampen en die mengde lastiger. Ik deed toen 2 schepjes, schudden, opnieuw twee schepjes en dat werkte beter.

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Wij kregen als tip vd vroedvrouw om flesjes gewoon op kamertemperatuur te g ...
Ook geprobeerd, maar meneer hier is kieskeurig en gaat kokhalzen als de melk te koud is, die moet echt warm zijn, als ik hem laat boeren tussendoor en dat duurt te lang hoeft hij hem al niet meer, te koud..

4 jaar geleden

Nu ik ga overstappen op flesvoeding, heb ik zojuist de bestelde Nutrilon bi ...
0,5 liter in de waterkoker en dan 20 seconden opwarmen, dan is de temperatuur precies goed! Kwam de kraamzorg mee en werkt echt super en is heel snel

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Wij geven gewoon de Nutrilon 1 en daar hebben we geen last mee. Wel even ov ...
Idd... Wij geven nan complete comfort en is een dikkere melk. Sedertdien warmen wij de melk op in de microgolf. Daarvoor gaven we nan optipro 1 op kamertemperatuur, maar ons meisje heeft een moeilijkere stoelgang

4 jaar geleden

Reactie op JFL

Idd... Wij geven nan complete comfort en is een dikkere melk. Sedertdien wa ...
Bij ons leek het inderdaad ook even alsof ze een moeilijke stoelgang had. Maar het was zkr niet beter met de NAN CC. Ofja, de frequentie was niet beter, het was vooral veel ‘waterachtiger’ of hoe ik dit ook moet uitleggen. Sinds het terug overschakelen naar de standaard nutrilon hebben we telkens 1 dag tussen twee poeppampers en al 1 keer 2 dagen na elkaar. Dus het lijkt te beteren. De hoeveelheid in de poeppamper is wel echt enorm!

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Hey onze zoon heeft bij het huilen altijd een een bibberende kin. Ziet er heel zielig uit. Breekt je hart in tweeen dan ga je stressen om alles zosnel mogelijk voor hem te doen. Volgens de kinderarts zijn dat de spieren die aan het oefenen zijn niet iets om je zorgen over t emaken.

4 jaar geleden

Reactie op Romi

Hey onze zoon heeft bij het huilen altijd een een bibberende kin. Ziet er h ...
Hier vooral als hij het even koud heeft 🙈 verder bijna niet. Met 3 maanden zou het ongeveer weg moeten zijn, anders zou er wel meer aan de hand kunnen zijn.

4 jaar geleden

Heeft er iemand ook zo last van de bekken/stuitje bij het gaan zitten en opstaan? En wat doen jullie om de pijn te verlichten cq bekken te trainen?

4 jaar geleden

Reactie op stefanie1991

Heeft er iemand ook zo last van de bekken/stuitje bij het gaan zitten en op ...
Klinkt als een gekneusd stuitje... maar kan ook zijn dat je stuitje door de bevalling is gedraaid en verkeerd staat. Bij mij heeft een bekken/onderrug fysio mijn stuitje tijdens de zwangerschap recht gezet en gisteren nog een keer. Ook kunnen ze je belaste spieren in je heupen/bekken losmaken. Scheelt heel veel pijn

4 jaar geleden

Reactie op stefanie1991

Heeft er iemand ook zo last van de bekken/stuitje bij het gaan zitten en op ...
Mij stuitje in scheef gaan staan door de bevalling. De eerste paar weken kon ik helemaal niks. Wat eindelijk heeft geholpen is veel in beweging blijven, rechtop zitten en niet onderuit hangen op de bank. Verder hebben bekkenoefeningen ook geholpen.