2359 Reacties
4 jaar geleden
Rosan wordt snachts nog 2x wakker voor een voeding (rond half 3 en 6. Ze dr ...
Is het echt honger? Wij hadden ook dat ze s nachts wakker werd en we haar wakker moesten houden voor voeding. Ze dronk weinig en viel zo in slaap.
Had hier al ergens de tip gelezen over speen er in doen. Dat heeft bij ons echt geholpen. Ze is maandag 8 weekjes en slaapt nu van 22.30- 4.30/6.30 uur. Wakker worden verschilt nog wel eens qua tijd. Wordt ze eerder wakker dan de speen.
Sommige dingen van de kraamweek hebben wij overboord gegooid en zijn we zelf gaan zoeken wat het beste is.
4 jaar geleden
Rosan wordt snachts nog 2x wakker voor een voeding (rond half 3 en 6. Ze dr ...
Ik mocht toen Teun op gewicht was hem al door laten slapen. Hij wordt meestal rond 1:30 uur wakker, als ik hem dan een speen geef valt hij weer in slaap en kom dan rond 5:30.uur voor een voeding.
4 jaar geleden
Ik mocht toen Teun op gewicht was hem al door laten slapen. Hij wordt meest ...
Geboortegewicht*
4 jaar geleden
Reactie op Essssther
Gebruiken jullie overdag ook een speen? En welke speen gebruiken jullie dan ...
Overdag is meer voor de zuigbehoefte en ze valt er mee in slaap. Wij hebben de avent speen, die kan ze goed vasthouden.
4 jaar geleden
Is het echt honger? Wij hadden ook dat ze s nachts wakker werd en we haar w ...
Het is wel echt honger, de speen werkt dan niet...
4 jaar geleden
Het is wel echt honger, de speen werkt dan niet...
Overigens niet geprobeerd, maar er zit een heel groot verschil in hoe ze aangeeft honger te hebben en hoe ze aangeeft haar speen te willen... Ik kan het vannacht wel eens proberen, als het echt honger is wordt ze toch opnieuw wakker dan ja...
4 jaar geleden
Overigens niet geprobeerd, maar er zit een heel groot verschil in hoe ze aa ...
Hier laatstw voeding om 22.00 uir n dan om 02.00 wordt ze wakker dan wissel ik haar van dr zij en dan speentje erin. Ze trekt dan door tor 04.00 uur dan krijgt ze pas een flesje zodat er maar 1 voeding is snachts. T is even volhouden maae op een gegeven moment pakken ze die uurtjes wel
4 jaar geleden
Reactie op Mo1951
Nu het zo warm is vraag ik mij af of een baby ook afgekoeld gekookt water m ...
Water mag je je baby alrtijd bijgeven mer warme dagen.
4 jaar geleden
Water mag je je baby alrtijd bijgeven mer warme dagen.
Water geven wordt tegenwoordig juist afgeraden voor zes maanden, omdat ze nog zo'n klein maagje hebben en dit de plek van voeding inneemt. Ook kan een kindje vrij snel water vergiftiging krijgen.
4 jaar geleden
Water geven wordt tegenwoordig juist afgeraden voor zes maanden, omdat ze n ...
Ooh afgelopen woensdag was ik bij t consultatiebureau en toen zeiden ze je mag best over de dag heen 60ml water bijgeven omdat ze meer vocht verliezen..
4 jaar geleden
Ooh afgelopen woensdag was ik bij t consultatiebureau en toen zeiden ze je ...
Wat raar zeg. Google ook maar eens. Elke instantie zegt dat je het niet moet doen. Ook consultatiebureau en kraamzorg bij ons zei niet doen.
4 jaar geleden
Milou heeft gisteravond om 21:30 de laatste fles gehad en heeft doorgehaald tot vanmorgen 07:30! Heel lekker natuurlijk, maar ze is nu 8 weken oud, is dit niet te lang tussen 2 voedingen?
4 jaar geleden
Reactie op Atrep
Ik dacht zelf ook aan baby acne maar als ik het op zoek staat er dat het na ...
Onze dochter is ook bijna 6 weken en die heeft t ook nog.