2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Was dat vergeleken met dezelfde tijd? Ik heb wel eens begrepen dat kinderen ...
Durf ik niet meer zo te zeggen, volgens mij was dit een voeding eerder.

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

ik heb een vraag over het eten. Ik geef borstvoeding en de kleine man komt ...
Soms is je voeding waterig, soms vettig, etc. Het kan zeker een groot verschil maken met hoeveel hij dan nodig heeft!

4 jaar geleden

Als jullie kindjes in de draagdoek zitten, hoe plassen jullie dan?

4 jaar geleden

Met het kind in de draagdoek natuurlijk. 😅 Is niet moeilijk, hoor.

4 jaar geleden

Als ze goed hoog in de draagdoek/draagzak zit dan gaat het precies goed als je zit.😉

4 jaar geleden

Haha gek is dat, maar heb het ook gedaan. Even heel iets anders:Rosan wil bijna niet drinken. Niet als in ze heeft geen honger, dat heeft ze duidelijk wel, maar het is alsof ze kokhalst vd fles. Net in de draagdoek hoorde je haar hele slokdarm, alsof ze zich inwendig verslikte en ze probeerde te huilen maar dit lukte later pas. Dit was om kwart voor 10, ik probeer al vanaf 10 uur de fles te geven en ze zit nu met moeite en tegenzin op de helft. Ze huilt steeds, heeft wel gepoept in de tussentijd. Ze huilt nooit behalve met honger en krampjes en dit zijn geen krampjes. Ook heeft ze al veel boeren gelaten en zit haar hele buik ineens onder het uitslag, maar dat hoeft er niet perse iets mee te maken te hebben

4 jaar geleden

Temperatuur in haar luier verder bloot 37.2

4 jaar geleden

Inmiddels ook borstvoeding opgewarmd en geprobeerd te geven, dat gaat er normaal met grote slokken in. Net dezelfde reactie gekregen, dus daar ligt het niet aan...

4 jaar geleden

Haha gek is dat, maar heb het ook gedaan. Even heel iets anders:Rosan wil b ...
Mijn zoontje had ook zulke klachten, na overleg met de huisarts is het waarschijnlijk koemelkallergie. Overgestapt naar de pepti voor 4 weken als eliminatietest, na de 2de pepti fles merkte ik al verschil. Na 2 dagen helemaal! Nu al ruim 2 weken over op de pepti en ben ervan overtuigd dat het toch aan de voeding lag, merk nu al dat het weer het baby’tje van daarvoor is. Hij heeft overigens niet gelijk na de geboorte last hiervan gehad. Dit is pas later gaan ontwikkelen, rond de 5 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Mijn zoontje had ook zulke klachten, na overleg met de huisarts is het waar ...
Had hij het elke keer? Ze viel uiteindelijk in slaap dus toen heb ik haar weggelegd en om half 3 meldde ze zich weer en dronk ze al wel wat meer (50ml borst, 20ml kunst) en ze zit nu ook aan de fles en gaat er ook goed in... Ik was zelf gisteravond mega misselijk, ik hoop stiekem dan toch dat er iets in de lucht hangt ipv koemelkallergie, dat lijkt me zo lastig... Ik heb wel foto's + gefilmd hoe ze deed en moet zometeen naar cb dus zal het gelijk benoemen.

4 jaar geleden

Had hij het elke keer? Ze viel uiteindelijk in slaap dus toen heb ik haar w ...
Hij had het niet elke keer. Hij was in het begin een goede drinker, maar werd toen heel anders. Een aantal flessen op een dag helemaal op en andere echt veel minder plus huilen na de fles. Dat is nu helemaal voorbij

4 jaar geleden

Dames, even een heel andere vraag tussendoor. Mijn dochtertje van bijna 4 was vanmorgen al naar beneden gegaan, terwijl ze weet dat ze op mama moet wachten. Mama lag nog lekker te slapen ( kan zelf traphekjes open maken) nou heeft ze dus haar baby annabell ingesmeerd met zonnebrandcrème 😱 nu is die hele pop dus lekker vet. Heeft iemand een idee hoe ik deze weer kan ontvetten... pop kan niet in het water en het zit echt overal. HELP 😅

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Dames, even een heel andere vraag tussendoor. Mijn dochtertje van bijna 4 w ...
Bij de wibra kan je dasty halen, dat gebruiken we hier overal voor en we krijgen er letterlijk alles mee schoon. Super goedkoop en heel ontvettend, wel uit de buurt van je dochtertje houden!

4 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Hij had het niet elke keer. Hij was in het begin een goede drinker, maar we ...
Ik ga het zo even benoemen, klinkt wel bekend maar hoop het toch echt niet....

4 jaar geleden

Bij de wibra kan je dasty halen, dat gebruiken we hier overal voor en we kr ...
Oja kan ik wel proberen. Die hebben we hier al in huis. Super handig, zelf de rompers van spuitluiers krijgen we er mee schoon als je ze gelijk inspuit. Dank je

4 jaar geleden

Heeft er iemand enig idee hoe lang je moedermelk van te voren uit de koelkast kan halen voor de volgende fles? Dus niet verse melk, maar melk die al koud heeft gestaan.

4 jaar geleden

Reactie op Zaya90

Heeft er iemand enig idee hoe lang je moedermelk van te voren uit de koelka ...
Zo kort mogelijk voor verwarmen. Ik zet eigenlijk nooit meer in de koelkast. Vers kan je het tot acht uur buiten de koelkast goed houden en zo geven, vooral snachts handig

4 jaar geleden

Reactie op Zaya90

Heeft er iemand enig idee hoe lang je moedermelk van te voren uit de koelka ...
Volgens mij 8 uur.

4 jaar geleden

Zo kort mogelijk voor verwarmen. Ik zet eigenlijk nooit meer in de koelkast ...
Ik zette het ook nooit in de koelkast, maar heb nu een voorraadje doordat mijn productie is toegenomen. Ik kan deze voorraad alleen niet makkelijk invriezen, omdat ik spruw heb. Nu doe ik het zo kort mogelijk, maar lijkt me fijn om het juist twee/drie uurtjes van te voren klaar te zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Iris990

Volgens mij 8 uur.
Dat is alleen als het niet gekoeld is geweest.