2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Zaya90
Ik zette het ook nooit in de koelkast, maar heb nu een voorraadje doordat m ...
Doordat het koud is en dan langzaam gaat opwarmen naar kamertemperatuur maak je een ideale kweekvijver voor bacteriën
4 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Yes!
Dat is wel handig, mijn lactatiekundige zegt namelijk wat anders 😅 Ga het nog een keer checken
4 jaar geleden
Reactie op Zaya90
Maar gaat dit wel om flesjes die in de koelkast hebben gestaan. Ff voor de ...
Blijkbaar zijn lactatiekundige het ook niet met elkaar eens. Ik zou er voorzichtig mee zijn.
4 jaar geleden
Hebben meer van jullie baby’s last van iets waterige ontlasting met deze warmte? Het is niet enorm waterig maar wel iets aan de dunne kant... Verder ligt ze alleen in een romper of luier op dit moment, maar haar temperatuur blijft schommelen tussen de 37.6 en 37.8...
4 jaar geleden
Weet iemand wanneer een baby in een warme hottub (37 graden) mag? Betreft er een van onszelf
4 jaar geleden
Dat is wel handig, mijn lactatiekundige zegt namelijk wat anders 😅 Ga het ...
Bij mij heeft het een keer 6.5 uur buiten de koelkast gestaan ( ik had het dus uit de koelkast gehaald) en het was nog ijskoud. En het duurde even om het echt wat lauwer te krijgen. De kamer temperatuur was 23 graden. Mijn koelkast is op4 graden ingesteld.
4 jaar geleden
Reactie op Kyaratb
Hij had het niet elke keer. Hij was in het begin een goede drinker, maar we ...
Dikke kans van wel, ik moest de huisarts bellen als de uitslag verder zou verspreiden dan haar buik, zit sinds een paar uurtjes ook op haar armen. Ga gelijk maar terug naar extra care voeding ook...
4 jaar geleden
Hebben meer van jullie baby’s last van iets waterige ontlasting met deze wa ...
Misschien ben ik overbezorgd, maar bij andere ontlasting + verhoging zou ik toch even bellen...
4 jaar geleden
Reactie op stefanie1991
Weet iemand wanneer een baby in een warme hottub (37 graden) mag? Betreft ...
37 graden? Dan is het toch hetzelfde als een bad?
4 jaar geleden
37 graden? Dan is het toch hetzelfde als een bad?
Temperatuur wel maar hij staat buiten en er zit chloor in. Zwembad wordt natuurlijk wel afgeraden.
4 jaar geleden
Dikke kans van wel, ik moest de huisarts bellen als de uitslag verder zou v ...
Ach vervelend! Over 4 weken weet je het zeker als je ook via de eliminatie test moet uitsluiten of het koemelkallergie is. Hopen dat jouw kindje eroverheen groeit, de meeste kinderen groeien er voor hun eerste jaar nog overheen