2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op EricaR

Onze zoon (7 weken) is afgelopen maandag even in de jacuzzi geweest. Ook ch ...
Hoe heet zo'n zwemband?

4 jaar geleden

Hoe heet zo'n zwemband?
Een drijfring!

4 jaar geleden

Zijn hier meer kindjes die niet graag hun speentje in hebben? Ons meisje heeft difrax speentjes maar ze wilt ze niet graag. Heb nu een bibs speentje besteld kijken of dat wat is

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Zijn hier meer kindjes die niet graag hun speentje in hebben? Ons meisje he ...
Wij zijn ook van Difrax naar Bibs gegaan en nu gaat het super. 😃

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Hier ook! Difrax pakt hij helemaal niet, Avent gaat al beter, maar ik vind het zolang hij zonder speen zoet is niet zo erg, moet het straks anders weer afleren.. Maar als bibs bij jullie wel werkt ga ik die ook proberen, zodat ik wel wat in huis heb

4 jaar geleden

Heeft iemand een goede manier gevonden om de nagels van je kleintje te knippen/vijlen, hier is het één grote huilpartij en knippen vind ik heel eng, ben bang dat ik in zijn velletje knip. Iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Heeft iemand een goede manier gevonden om de nagels van je kleintje te knip ...
Ik vijl zijn nagels als hij slaapt.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ik vond het ook eng. Maar ik zorg ervoor dat hij diep in slaap gevallen is bij mij. En dan zet ik hem met zn rug tegen mn borst/buik in zitleunhouding en kan dan zijn nageltjes rustig zonder dat hij beweegt toch knippen

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Hier ook! Difrax pakt hij helemaal niet, Avent gaat al beter, maar ik vind ...
Wij hebben de bibi speen das de enige die onze pakt. Onze kraamhulp zei al dat die vaak het best geaccepteerd wordt door de vorm

4 jaar geleden

Misschien een domme vraag, maar hoe doen jullie het met het speentje en naar bed gaan ? Laten jullie speentje in of halen jullie deze eruit als ze in slaap zijn gevallen ? Vind zo'n gevaarlijk idee dat ze gaat slapen met speen nog in der mondje

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Wij doen het tijdens het flesje. Dan valt ze ook niet in slaap haha

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Misschien een domme vraag, maar hoe doen jullie het met het speentje en naa ...
Hier vind hij het speentje eigenlijk niet lekker, maar als hij eens een keer wel een speentje in heeft valt die er vanzelf uit

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Hier vind hij het speentje eigenlijk niet lekker, maar als hij eens een kee ...
Hier is het nu een hoogste uitzondering. Ze was net zo over der toeren aan het huilen, dat ik de speen gepakt heb. En paar dagen geleden ook een keertje. Maar iets houdt me tegen met de speen, maar ze is nu wel stil en ligt tevreden op schoot te slapen. Ben ook bang dat het de borstvoeding in de weg gaat staan. Dus liever geen speen. Ze is nu bijna 5 weken en nu dus voor de 2e keer de speen gepakt. Hoop zo dat het hierbij blijft

4 jaar geleden

Hoi hoi.. ik heb een meisje Jailey van 8 weken oud. Ze krijgt 5x 135 voedingen.. ze weegt nog maar 3700 gram. Geboorte gewicht was 2165.. maar ze vraagt veel voeding en veel achter elkaar soms haal ik de 3 uur niet eens.. nu heb ik haar 5de fles om 20 uur al gegeven.. kan ik nog een extra fles straks geven?? Wat is verstandig.. we waren begonnen om 5 uur sochends ze slaapt wel al 8 uur.. maar krijg het maar niet voor elkaar voor de laatste fles wat later te geven.. iemand tips

4 jaar geleden

Reactie op Priscillapietronella

Hoi hoi.. ik heb een meisje Jailey van 8 weken oud. Ze krijgt 5x 135 voedin ...
Ik zou het gewoon geven, ze zal het wel nodig hebben...

4 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Ik zou het gewoon geven, ze zal het wel nodig hebben...
Het is wel kunstvoeding zou het uitmaken..

4 jaar geleden

Het is wel kunstvoeding zou het uitmaken..
Volgens mij niet. Probeer anders een halve dosering... misschien dat dat genoeg zal zijn voor haar. Kan het niet zo zijn dat ze zuig behoefte heeft?

4 jaar geleden

Hoi hoi.. ik heb een meisje Jailey van 8 weken oud. Ze krijgt 5x 135 voedin ...
Misschien een wat kleinere flesje geven als laatste fles? Je zou kunnen overleggen met het CB om de flessen op te hogen, als ze hier de 3 uur niet meer haalde was het voor mij een teken om wat meer aan te bieden per voeding en kijken wat ze opdrinkt

4 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Volgens mij niet. Probeer anders een halve dosering... misschien dat dat ge ...
Ze zuigt wel eens op haar speentje.. maar met honger spuugt ze hem alsmaar uit.. dus denk het niet.. we zaten eerst ook goed rond 22 uur.. maar het word elke keer vroeger.. En nu zitten we op 20 uur laatste voeding gisteren was het 20.30 dus we schuiven alsmaar terug

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Wij noemen de difrax-speen 'lanceerspeen'. Die hield mijn zoontje nooit in. Hier bevalt de Avent-speen. Die gebruiken we naast borstvoeding. Als ze goed weten te drinken, dan kan dat. Vaak heeft het onze kleine rust tijdens de krampjes.