2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hallo dames,
Ik heb al zo'n 3 dagen last van de rechter zijkant van me rec ...
Ik heb ook om de zoveel tijd harde plekken die pijnlijk uitstralen. Warmte is een goede tip en na het voeden juist koelen. Wat bij mij goed helpt is koolbladeren; grote kool in de koelkast en dan een paar bladeren eraf halen en op je borst doen als kompres. Doe het gewoon in mn bh erbij. Let wel; tepel vrijhouden ;-)
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Niks vrees ik. Alleen kijken of je er voor kunt zorgen dat ze het minder wa ...
Ja ik heb nu maar een tshirtje aangedaan ipv lange mouw. Maar ik heb het zelf nogal snel koud dus wil haar ook niet te koud aankleden
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hallo dames,
Het is ook verstandig om de houding van het voeden af te wisselen dan worden er andere delen van de borst gestimuleerd
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hallo dames,
Ik had dat ook. Ik hoop dat ik je geen verkeerde tip geef nu want ik ben geen lactatiekundige. Als je het met masseren etc niet weg krijgt denk ik dat het net als bij mij een kliertje is dat geen verbinding heeft met je tepel (soms gebeurt dat). Probeer het eens naar je oksel te masseren.
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ja ik heb nu maar een tshirtje aangedaan ipv lange mouw. Maar ik heb het ze ...
Als je in haar nekje voelt, kun je vrij makkelijk voelen of ze warm of koud is. En anders wellicht weer iets vaker temperaturen? Om zo een beetje bij te houden wat haar temperatuur doet met warmere of koelere kleding.
4 jaar geleden
Iemand?
Geen flauw idee wat betreft verzadiging maar ben je er al van op de hoogte dat op het moment dat de koemelkallergie officieel is vastgesteld je een deel van de kosten kan declareren bij de zorgverzekering. Scheelt kosten😉
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Geen flauw idee wat betreft verzadiging maar ben je er al van op de hoogte ...
Ja ik krijg het na de testperiode volledig vergoed, dus dat scheelt haha. Maar vond het zo in 1x wel een klap geld 🙈
4 jaar geleden
Iemand?
Onze kleine man heeft wrs ook koemelkallergie en krijgt een test bij 4 maanden. Tot die tijd gebruiken wij sowieso Nutramigen deze is voorgeschreven door de kinderarts en wordt daardoor volledig vergoed. Wellicht even navragen, want anders kost het een rib uit je lijf. Deze kosten namelijk 30 euro per blik en kun je 2.5 dagen mee doen 🙈
4 jaar geleden
Wat ik me plots afvraag... Onze zoon is nu 7 weken en verloor een week of drie geleden al de haren bovenop zijn hoofd, waardoor er enkel zo’n paterskraag overbleef. Daar baalde ik best van. Nu merken we wel sinds een week dat er terug haren aan het groeien zijn (hij heeft echt al terug een donsje), maar als je erover leest, lees je altijd dat pas vanaf 6 maanden de echte haren beginnen te groeien.
Dit klinkt mogelijks wat idioot, maar zijn dit dan al zijn echte haren? Of is de natuur wat aan’t fucken en gaan deze haartjes ook nog uitvallen? 🤔
VRIEND
4 jaar geleden
Iemand?
Hi Jellybeantje,
Omdat de eiwitten in de Pepti nog verder geknipt zijn is het nog lichter verteerbaar dan de HA.
Je zou het wat zwaarder kunnen maken met Johannssbroodpitmeel?
Succes!
4 jaar geleden
Pff ons kindje slaapt overdag bijna niet. Dan slaapt ze 10min en wordt ze weer wakker en gaat ze jammeren of huilen. Dan doe ik weer over haar hoofdje aaien en gaat ze weer slapen. Weer 10min of kwartiertje en ga zo maar door.
Iemand tips?
4 jaar geleden
Reactie op Prilgeluk
Onze kleine man heeft wrs ook koemelkallergie en krijgt een test bij 4 maan ...
Wat gek dat jullie het al wel vergoed krijgen, ik krijg het pas vergoed na de testperiode... Eerst inderdaad 30 euro per pak, gelukkig is ons meisje pas 6 weken dus ga er vanuit iets langer mee te kunnen doen...
4 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Hi Jellybeantje,
Omdat de eiwitten in de Pepti nog verder geknipt zijn is ...
Ik las vandaag dat johannesbroodpitmeel gevaarlijk kan zijn als je kindje veel spuugt, doordat het eten moeilijker omhoog komt en ze daardoor erin kan stikken...
4 jaar geleden
Ik las vandaag dat johannesbroodpitmeel gevaarlijk kan zijn als je kindje v ...
En het schijnt ook meer darmkrampjes te veroorzaken, daar heeft ze juist zoveel last van dat ik haar dat eigenlijk niet aan wil doen...
VRIEND
4 jaar geleden
En het schijnt ook meer darmkrampjes te veroorzaken, daar heeft ze juist zo ...
Dat klopt inderdaad allebei, van het lastiger spugen en de krampjes...