2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Dat klopt inderdaad allebei, van het lastiger spugen en de krampjes...
Ook het stikgedeelte?

4 jaar geleden

Ook het stikgedeelte?
Johannesbroodpitmeel wordt zo vreselijk veel geadviseerd dat ik me niet voor kan stellen dat er een groot gevaar voor stikken is. Wel zorgt het eventueel inderdaad voor meer kramp.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wat ik me plots afvraag... Onze zoon is nu 7 weken en verloor een week of d ...
Hier hetzelfde! Heb er inderdaad ook al voor zitten google’en maar ik word er niet wijzer van!

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Johannesbroodpitmeel wordt zo vreselijk veel geadviseerd dat ik me niet voo ...
In de melkpoeder voor reflux zit zelfs johannesbroodpitmeel dus kan me niet voorstellen dat t dan gevaar oplevert...

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Hier hetzelfde! Heb er inderdaad ook al voor zitten google’en maar ik word ...
Ik moet morgen naar de vroedvrouw en ga het eens vragen!

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Goed idee! Laat gerust iets weten in dut topic hier :-)! Ik vind trouwens ook dat die nieuwe donshaartjes snel groeien bij mijn dochtertje! Ziet er wel echt raar uit want de haren in haar nek en aan haar oren, van bij de geboorte, blijven precies ook groeien en vallen niet uit.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, mijn dochtertje van 8 weken is te zwaar en hongerig volgens het consultatiebureau en nu ben ik overgestapt op hun aanraden op nutrilon forte en gewone nutrilon gemengd. Ze heeft er 1 keer op gepoept 3 dagen geleden... en nu ben ik bang voor obstipatie. Is iemand hier bekend met obstipatie. Voorheen gaf ik borstvoeding toen had ze iedere luier ontlasting!

4 jaar geleden

Reactie op Gina33

Hoi allemaal, mijn dochtertje van 8 weken is te zwaar en hongerig volgens h ...
Ik bedoel bekend met nutrilon forte en obstipatie

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Goed idee! Laat gerust iets weten in dut topic hier :-)! Ik vind trouwens o ...
Zal ik doen! En idem. Een mooi pluizig nektapijtje, maar bovenop erg kort. 😅

4 jaar geleden

Wat gek dat jullie het al wel vergoed krijgen, ik krijg het pas vergoed na ...
Ik was ook verbaasd, want had indd ook over de proefperiode gelezen, maar ze zei dat de kinderarts de machtigingen geeft waardoor 't niet als proefperiode gezien wordt. Nutramigen zijn ook kleinere blikken, wellicht dat ik er daarom minder lang mee doe. Wellicht even bellen met de arts?

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ben benieuwd! Onze baby spuugt moeilijker door het JBPM maar dat is natuurlijk ook de bedoeling ;-) overigens hoeft het niet te zorgen voor meer krampjes. Die van ons heeft denk ik een weekje wat meer kramp gehad en nu is dat over. Nu poept hij alleen elke luier maar dat schijnt ook heel normaal te zijn bij JBPM.

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Ben benieuwd! Onze baby spuugt moeilijker door het JBPM maar dat is natuurl ...
Oei, jij hebt het op iets anders denk kk. Ik heb het over de haren die uitvallen en snel lijken terug te groeien. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Het is echt een balletje, zit wat dieper in het weefsel ... aan de andere b ...
Heb ik ook eens gehad, niet zwanger toen overigens. Bij mij was het een ontstoken melkkliertje(probeerde toen zwanger te worden en was ontstaan door hormonen). Ondanks dat ze dachten dat het dat was, wilde ze toch dat ik even een echo zou laten maken in het ziekenhuis. Dus ik zou even de huisarts contacten. Bij mij was het een balletje die onder je vingers weg kon rollen.

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Ik was ook verbaasd, want had indd ook over de proefperiode gelezen, maar z ...
Ik zie inderdaad dat nutramigen maar 400 gram is, nutrilon is 800 gram. Ik zal inderdaad morgen nog eens bellen, even kijken hoe het zit...

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Ik was ook verbaasd, want had indd ook over de proefperiode gelezen, maar z ...
Mag ik vragen waar je verzekerd bent?

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Ben benieuwd! Onze baby spuugt moeilijker door het JBPM maar dat is natuurl ...
Volgensmij was dit voor mijn vraag 🙈. Het zou heel fijn zijn als de krampjes meevallen... Er staat dat je het 2 weken moet doorzetten, dus we gaan het proberen maar dat wordt wel aanpoten denk ik, ze heeft er al zoveel last van...

4 jaar geleden

Volgensmij was dit voor mijn vraag 🙈. Het zou heel fijn zijn als de krampj ...
Het kan meevallen. Hier ook redelijke krampen en sinds we jbpm toevoegen is t eigelijk niet meer maar minder geworden. Ze heeft nu regelmatiger ontlasting en doordat de melk dikker is drinkt ze veel rustiger

4 jaar geleden

Het kan meevallen. Hier ook redelijke krampen en sinds we jbpm toevoegen is ...
Hier komt veel kramp volgensmij ook doordat de ontlasting er niet uit wil, dus ik hoop dat dat hier ook zo uitpakt. Ach, we zullen zien. De krampen zijn wel nu al minder na een halve dag geen koemelk! Wat een verademing, jeetje

4 jaar geleden

Volgensmij was dit voor mijn vraag 🙈. Het zou heel fijn zijn als de krampj ...
Volgens mij is jouw meisje een paar dagen ouder dan die van mij. Ze zit dan nu ook in de krampjespiek natuurlijk. Dus best kans dat die krampjes binnenkort sowieso gaan afnemen🤞.

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Volgens mij is jouw meisje een paar dagen ouder dan die van mij. Ze zit dan ...
Ze is van 24 april, midden in de piek inderdaad, en toch vond ik 2 weken geleden heftiger dan nu... Ze had gister bijvoorbeeld wel langer krampjes in urenaantal, maar de heftigheid was minder gelukkig.