2359 Reacties

4 jaar geleden

Hier komt veel kramp volgensmij ook doordat de ontlasting er niet uit wil, ...
Kan goed komen van koemelk hoor! Hopelijk blijft t nu beter gaan zal wel fijn zijn hoe gaat het verder met je?

4 jaar geleden

Ze is van 24 april, midden in de piek inderdaad, en toch vond ik 2 weken ge ...
Mijn dochtertje is nu 8 weken en ik merkte rond 6 a 7 weken ook geen krampjespiek... ik vond het ervoor erger. Nu heeft ze nog krampen maar het gaat sneller over en ze kan gemakkelijker getroost worden voor mijn gevoel.

4 jaar geleden

Nu 1e fles met jbm, speen S komt er niks uit, speen M heeft ze binnen 2 minuten die halve fles leeg...

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar je verzekerd bent?
Ik heb zilveren kruis en dan de 2 sterren, hierbij staat ook vermeld dat de proefperiode zelf betaald moet worden en daarna vergoeding t/'m 2 jaar oud meen ik

4 jaar geleden

Nu 1e fles met jbm, speen S komt er niks uit, speen M heeft ze binnen 2 min ...
Ik heb dr brown fles met speen 3 en dat gaat in een mooo tempo. Let wel op met johannesmeel dat t snel indikt en klont als de fles kouder wordt..

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Ik heb zilveren kruis en dan de 2 sterren, hierbij staat ook vermeld dat de ...
Oh ik ben precies hetzelfde verzekerd! Ga morgen echt de huisarts bellen 😊

4 jaar geleden

Ik heb dr brown fles met speen 3 en dat gaat in een mooo tempo. Let wel op ...
Oh dat wist ik niet, dan ga ik de flessenwarmer mee naar boven nemen, kan het ook niet klonten.

4 jaar geleden

Oh ik ben precies hetzelfde verzekerd! Ga morgen echt de huisarts bellen 😊 ...
Last maar weten als ik iets na moet vragen bij de kinderarts over waarom 't vergoed wordt, ik spreek die toevallig einde dag namelijk 👍

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Last maar weten als ik iets na moet vragen bij de kinderarts over waarom 't ...
Lief, dankjewel!

4 jaar geleden

Rosan heeft van 5 tot 6 ongeveer alles bij elkaar gegild van de krampjes, nog nooit is dat zo erg geweest dat ze er wakker van werd... Mijn hart brak...

4 jaar geleden

Rosan heeft van 5 tot 6 ongeveer alles bij elkaar gegild van de krampjes, n ...
Aaah sneu!! Geef niet gelijk op kan komen omdat de darmpjes nu iets nieuws moeten leren verteren.. hoop dat t snel beter gaat

4 jaar geleden

Kan goed komen van koemelk hoor! Hopelijk blijft t nu beter gaan zal wel fi ...
Had hier nog niet op gereageerd, drukte 😜. Maar verder gaat het super! Mijn gezondheid gaat wel wat achteruit, ik denk dat het fitte gevoel de eerste weken vooral door de adrenaline kwam. Ik kan nu niet meer een rondje bos wandelen (2,5 a 3 km) zonder bekaf te zijn haha. Gister en eergisteren daar gewandeld, nu heb ik spierpijn 😜. En met jou?

4 jaar geleden

Aaah sneu!! Geef niet gelijk op kan komen omdat de darmpjes nu iets nieuws ...
Ja ik zit heel erg in tweestrijd of ik door moet gaan of niet. Ze spuugt heeeeel veel normaal en dat heeft ze nu niet gedaan, maar wie maak ik daar blij mee, haar of mezelf? Ze heeft nooit last van het spugen en ze komt wel weer voor de 3 uur voorbij zijn, maar het maakt voor haar niet uit of ze de nacht doorslaapt of niet... Voel me eigenlijk egoïstisch als ik door zou gaan...

4 jaar geleden

Ja ik zit heel erg in tweestrijd of ik door moet gaan of niet. Ze spuugt he ...
Niet meteen opgeven hoor! Wisseling in voeding is even lastig voor die kleintjes maar het is ook een kwestie van wennen. Als wijzelf opeens heel anders gaan eten hebben onze darmen daar ook tijd voor nodig. En de eerste weken hebben ze ook weinig last van spugen omdat ze nauwelijks maagzuur aanmaken. Pas na een aantal weken wordt het spugen ook echt zuur en gaat het een baby zeer doen. Dus je doet haar echt een plezier met minder spugen.

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Niet meteen opgeven hoor! Wisseling in voeding is even lastig voor die klei ...
Ik denk dat ik het rustig op ga bouwen om haar extra de tijd te geven te wennen aan de jbm... Dus vandaag om de fles een half schepje, kijken hoe dat gaat. Wanneer dat goed gaat denk ik om de fles een heel schepje, kijken hoe dat gaat. Daarna de andere flessen een half schepje en uiteindelijk alle flesjes een heel schepje...

4 jaar geleden

Ik denk dat ik het rustig op ga bouwen om haar extra de tijd te geven te we ...
Goede keus hier ook opgebouwd eerst 1 flesje met meel half schepje als dat goed ging weer flesje erbij enz. De darmpjes hebben echt even nodig! Hier gaat het verder goed. Zowel met Nikki als met mij. Ga donderdag weer 3 uurtjes werken. Vind t wel mooi geweest met t thuiszitten haha.

4 jaar geleden

Goede keus hier ook opgebouwd eerst 1 flesje met meel half schepje als dat ...
Fijn dat het goed gaat! Werken lijkt me echt spannend om weer te doen 🙈. Rosan kwijlt trouwens mega veel sinds gister, het loopt er echt non stop uit. Enig idee wat dit kan zijn? Tandjes met 6,5 week lijkt me sterk

4 jaar geleden

Hey mama’s. Mijn zoontje is 9 weken oud en is gister geprikt op bilirubine en de waarde in z’n bloed is gestegen Ipv verminderd... over 2 weken weer bloedprikken. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik hiervan denken? Ik ben helemaal van slag 😢

4 jaar geleden

Fijn dat het goed gaat! Werken lijkt me echt spannend om weer te doen 🙈. ...
Zeg nooit nooit... wij hebben een nichtje die is geboren met een tandje. Was leuk bij borstvoeding 😅

4 jaar geleden

Fijn dat het goed gaat! Werken lijkt me echt spannend om weer te doen 🙈. ...
Hier kwijlt onze dochter ook super erg, ze is nu 7 weken. Vraag me ook af hoe het kan, ze verslikt zich ook veel vaker in kwijl lijkt het...