2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op EricaR
8 weken
Dan heb ik nog tijd :) we willen het volgende week aanleren want met de piek van de krampen en het huilen deze week en met die regeldagen erbij is het niet zo’n goed idee om er nu mee te beginnen :)
4 jaar geleden
Als de zon door dat plastic raampje schijnt op haar maakt dat niet uit toch? Dan kan ze toch niet verbranden?
4 jaar geleden
Ook door indirect zonlicht kan je verbranden heb ik altijd geleerd en CB zei baby helemaal in de schaduw
4 jaar geleden
Als de zon door dat plastic raampje schijnt op haar maakt dat niet uit toch ...
Zelfs in de schaduw kan je nog verbranden. Ik smeer de kids bijna altijd in als we naar buiten gaan en de zon schijnt. Tenzij er veel bewolking is dan niet. Bij de oudste sla ik wel eens een dagje over als ze in de schaduw speelt maar hou dr dan wel goed in de gaten.
4 jaar geleden
Als de zon door dat plastic raampje schijnt op haar maakt dat niet uit toch ...
Dit probleem hebben wij ook, met ventilatiegaas in zonnekap. Daarom smeren we haar ook in als de zon schijnt en we stukje gaan lopen oid. Moet ook nog een zonnebrilletje halen.
4 jaar geleden
Ook door indirect zonlicht kan je verbranden heb ik altijd geleerd en CB ze ...
Jeetje wat gek, weet ik dat voortaan! Enig idee tot welke leeftijd?
4 jaar geleden
Reactie op Essssther
Welke fles gebruik jij?
Ik gebruik difrax en die bevallen goed. Heb Avent 1x geprobeerd, vreselijk ding. Kreeg Dr brown aanbevolen, dat die nog beter werkt tegen krampjes dan de difrax dus die heb ik net besteld.
4 jaar geleden
Zelf wij kunnen dan nog verbranden 😉
4 jaar geleden
In ieder geval het eerste jaar de baby niet in de zon
4 jaar geleden
Dankjulliewel! Dan even een heel andere vraag, heeft iemand ervaring met gescheurde condooms? Mijn partner had het gevoel dat het condoom scheurde tijdens zijn hoogtepunt (dit was zo'n 2,5 week geleden). Hij heeft gecontroleerd maar kon zo snel niks zien en bij hard rondzwaaien (jep 😂) was er ook niks van hem uit gevonden zeg maar. Nu heb ik sinds een paar dagen last van misselijkheid en vandaag heb ik echt mega buikpijn. Dikke kans dat het een aankomend buikgriepje is natuurlijk, maar ik vroeg me af of iemand weet of je echt een scheur kan zien in het condoom of dat het ook een klein gaatje kan zijn? Ik kan er verder niet veel over vinden...
4 jaar geleden
Dankjulliewel! Dan even een heel andere vraag, heeft iemand ervaring met ge ...
For the record: het rondzwaaien was om dit te controleren, dat doet hij niet standaard 😅
4 jaar geleden
Reactie op Essssther
oké dat zijn niet met speciale spenen etc. Gewoon 1 soort fles? Ik ga morge ...
Pffft geen idee wat ze allemaal hebben om eerlijk te zijn. Ik koop gewoon de anti colic bij de kruidvat, dat zijn volgensmij de enige difrax die ze daar hebben. Er zit standaard de S speen op, als je indikt oid heb je de M speen nodig.
4 jaar geleden
Dankjulliewel! Dan even een heel andere vraag, heeft iemand ervaring met ge ...
Hard rond zwaaien. Mag ik even hard lachen hoe je dit omschrijft 🤣
4 jaar geleden
Reactie op Essssther
oké dat zijn niet met speciale spenen etc. Gewoon 1 soort fles? Ik ga morge ...
Nog 1 ding: die onderkant lijkt open, als je hem in heet water hebt verwarmd blijft in die rand heet water zitten. Je moet hem even boven de gootsteen op de kop houden en een spuugdoekje oid erom wanneer je voedt, zodat je kindje zich niet brandt. Als je hem in de magnetron verwarmt hoeft dit niet