2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Hard rond zwaaien. Mag ik even hard lachen hoe je dit omschrijft 🤣
Het zien was ook vrij grappig 😂
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Ik weet niet meer op wie ik moest antwoorden i.v.m. de haartjes die vroeg u ...
Voor mij! Thanks!! ☺️ Bij ons dochter ziet haar haarkleur er elke week anders uit ;-) hangt ook af van de lichtinval! Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden, ze houdt het wel spannend 😉
4 jaar geleden
Ik weet niet meer wie het was die aanraadde om te kijken of Rosan geen koemelkallergie heeft maar je bent een held! Haar poep begon al minder te stinken en bleef voor het eerst in de luier, haar uitslag is nu al bijna weg, ze heeft gisteravond lekker relaxed bij ons op de bank gezeten, krampjes heeft ze veel minder lang gehad. De jbm is waarschijnlijk toch niet nodig want het spugen kwam waarschijnlijk ook van de allergie, ze spuugt nu als een normale baby heel af en toe nog. Ennn, ze is nu pas wakker! Ze had om 21.15 haar laatste fles en nu pas weer! Ik lag om half 12 in bed en verwachtte een half uur later wakker te worden en ineens is het uren later!!
4 jaar geleden
Reactie op AnnaW
Voor mij! Thanks!! ☺️ Bij ons dochter ziet haar haarkleur er elke week ande ...
In direct zonlicht zie ik bij hem een lichte koperachtige schijn (ik had als baby/peuter al bruin haar met een koperen schijn), maar het blijft tot nu toe overwegend donker. Fingers crossed. :’)
4 jaar geleden
Mijn baby heeft sinds een paar dagen berg op haar voorhoofdje en in de haartjes. Niet zo'n mooi gezicht.
Iemand enig idee hoe lang dit duurt?
4 jaar geleden
Dankjulliewel! Dan even een heel andere vraag, heeft iemand ervaring met ge ...
Geen ervaring met gescheurde condooms hier (gelukkig!🙈).
Maar jij hebt ook HG gehad toch?? Las op een Facebook praatgroep van ZEHG, dat veel vrouwen na de zwangerschap last hebben van misselijkheid als ze ongesteld moeten worden / zijn.. weet niet of je je 1e menstruatie al gehad hebt? Want buikpijn past daar ook wel bij..
Ben zelf een beetje bang om weer misselijk te worden, al is het bij een menstruatie, heb nog even een beetje schrik van al dat spugen enzo.
Overigens moet ik zelf zo naar de gynaecoloog omdat ik nog altijd wat vloei (terwijl mijn dochter 24 april al geboren is..) Dus ik heb nog geen menstruatie gehad en kan dus niet uit ervaring spreken :)
Hopelijk valt het mee voor je! En anders toch maar een testje doen..??
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Mijn baby heeft sinds een paar dagen berg op haar voorhoofdje en in de haar ...
Mijn dochtertje heeft ook berg.. ik smeer er olie op baby olie en dan laat het los elke dag voorzichtig kammen komen de velletjes van de berg eraf.. bij mijn dochtertje is het al heel wat minder 🙂
4 jaar geleden
Reactie op Priscillapietronella
Mijn dochtertje heeft ook berg.. ik smeer er olie op baby olie en dan laat ...
Als je heel vroeg begint met het weghalen van berg komt het ook weer terug omdat het een natuurlijke reactie van de hoofdhuid is.
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Mijn baby heeft sinds een paar dagen berg op haar voorhoofdje en in de haar ...
Onze oudste is bijna 2 en heeft nog plekjes van berg. Nu mogen we van haar er nauwelijks aanzitten. 😉
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Als je heel vroeg begint met het weghalen van berg komt het ook weer terug ...
Oh.. Ik heb net zitten googlen maar ik kan daar niks over terug vinden dat het dan sneller terug zou komen
4 jaar geleden
Reactie op Priscillapietronella
Mijn dochtertje heeft ook berg.. ik smeer er olie op baby olie en dan laat ...
Heb het net ook een beetje ingesmeerd even kijken of dat gaat werken.
4 jaar geleden
Reactie op Denise M
Geen ervaring met gescheurde condooms hier (gelukkig!🙈).
Maar jij hebt ook ...
Inderdaad ook HG (en ook een dochtertje van 24 april 😜). Heb mijn eerste menstruatie nog niet gehad, hoop echt niet dat ik nu elke keer misselijk word bij een ongesteldheid, pffft alleen het idee al weer maandelijks zo'n last te hebben.... Ik haal inderdaad gewoon even een action testje, even 100% zekerheid is altijd fijn... Ik weet ook niet meer waar ik normaal altijd last van had als ik ongesteld moest worden, alleen dat ik in mijn ongesteldheid extreem veel pijn in mijn onderbuik had en dit zit echt rechtsonder en in het midden van mijn buik...
Wat gek dat je nog niet ongesteld bent geweest! Kan het niet gewoon in elkaar over gegaan zijn? Dat je lang bloedde en sinds deze week net tegelijk daarmee ongesteld bent geworden? Hopelijk valt het mee!
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Heb het net ook een beetje ingesmeerd even kijken of dat gaat werken.
Kokosolie schijnt goed te zijn
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Oh.. Ik heb net zitten googlen maar ik kan daar niks over terug vinden dat ...
Het komt niet perse sneller terug maar het komt vaak wel terug als je al heel vroeg begint met weghalen.
4 jaar geleden
Inderdaad ook HG (en ook een dochtertje van 24 april 😜). Heb mijn eerste m ...
Ik ben 28 maart bevallen en afgelopen maandag pas ongesteld geworden. Ik mag hopen dat het alleen de eerste keer zo hevig is 😳
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
Iemand ervaring met bloed bij de poep? Het is geen wondje, maar komt echt v ...
Hij kronkelt en gilt het uit van de pijn! Is super moe, maar kan niet bijna niet in slaap komen van de pijn.. Ook bij mij ligt hij niet lekker, alles doet pijn en niks helpt ertegen, nu is hij eindelijk in slaap gevallen en ik hoop dat hij heel lang slaapt, dan voelt hij er even niks van
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Ik ben 28 maart bevallen en afgelopen maandag pas ongesteld geworden. Ik ma ...
Pffftt ik hoor overal inderdaad dat het heel erg is na de bevalling
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
Hij kronkelt en gilt het uit van de pijn! Is super moe, maar kan niet bijna ...
Ik zou eisen dat je nu mag komen.
4 jaar geleden
Sta je dan, met je pasgeboren baby in de action met een zwangerschapstest 😂