2359 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou eisen dat je nu mag komen.
Ik heb al flink mijn best gedaan, ze wilde me eerst helemaal niet zien, deed het af als dat hij hard moet persen en daar bloed van meekrijgt. Ook al zei ik dat zijn poep helemaal niet hard is, dat is het volgens haar.. Ik wilde perse komen, vandaag was geen plaats meer, maar omdat ik zo bleef aandringen mag ik morgen om 10 uur... Als ik straks nog meer bloed vind in zijn luier of hij blijft zo gillen bel ik weer

4 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met een prikkelverwerkingstoornis?

4 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met een prikkelverwerkingstoornis?
Ik heb autisme, wat ook wel wordt gezien als een prikkelverwerkingsstoornis.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ik heb al flink mijn best gedaan, ze wilde me eerst helemaal niet zien, dee ...
En anders gewoon naar de praktijk gaan hoor! Bloed bij ontlasting als ze zo klein zijn lijkt mij nogal van belang dat daar naar gekeken wordt. Zou de luier dan even meenemen.

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

En anders gewoon naar de praktijk gaan hoor! Bloed bij ontlasting als ze zo ...
Kheb al foto's van de luier gemaakt, daar kun je het goed in zien en die stuur ik door, kbel zo ook nog een keer, ik wil gewoon nu komen

4 jaar geleden

Ik zou eisen dat je nu mag komen.
En wat ia de uitslag?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Glinnie

Bij mijn oudste dochter exact hetzelfde probleem. Vanalles geprobeerd. Bij ...
Hoe heb je dit aangepakt? Hij pakt ook vandaag de Difrax niet. Hij sabbelt er wel op maar zuigr niet..Blijven proberen? iedere dag 1 keer of meerdere keren?

4 jaar geleden

En wat ia de uitslag?
Helaas mevrouw, er is vandaag echt geen plek meer en het is niet levensbedreigend dus u zult moeten wachten tot morgen.. Ik snap dat u zich zorgen maakt, maar dat hoeft ws niet, we zien dit vaker en is meestal heel onschuldig! U zou hem paracetamolzetpil mogen geven tegen de pijn! Ik heb het voor nu maar even opgegeven, hij slaapt nu heerlijk al bijna 2 uur en savonds slaapt hij meestal goed, is het vanavond nog zo dan bel ik de huisartsenpost

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Helaas mevrouw, er is vandaag echt geen plek meer en het is niet levensbedr ...
Noujah! Bloed bij ontlasting is nooit goed!ik zou sowieso huisartsenpost bellen vanavond! Deed ik ook altijd als ze me niet serieus wilde nemen wachtte ik tot 17.30 en hup hap bellen..

4 jaar geleden

Hier wil mn dochter al 3 dagen niet poepen... huilen huilen en huilen van de kramp.. hoop dat t zo begint te lopen heb dr net onder de douche gezet bij mn man...

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ik heb al flink mijn best gedaan, ze wilde me eerst helemaal niet zien, dee ...
Anders wachten tot na 5 uur en de dokterspost bellen hoor!

4 jaar geleden

En wat ia de uitslag?
Negatief! Zal wel een aankomende ongesteldheid zijn dan...

4 jaar geleden

Inderdaad ook HG (en ook een dochtertje van 24 april 😜). Heb mijn eerste m ...
Oh wat toevallig! Ik lees net dat je test negatief is, fijn! Hopelijk is de buikpijn en misselijkheid heel snel over! Ik blijk helaas nog wat resten placenta in de baarmoeder te hebben 😔 ik hoor morgen of ze het poliklinisch kunnen weghalen of dat het op OK onder narcose moet. Super super balen! Heb al zo'n rottige zwangerschap gehad en bij de bevalling al 1,5 liter bloed verloren, dus even vette zelfmedelijden hier!

4 jaar geleden

Negatief! Zal wel een aankomende ongesteldheid zijn dan...
Wat goed om dit te lezen, ik wilde bijna ook een test gaan kopen 🤣. Bij mij is het maagzuur en maagpijn die soms komt, wat ik ook tijdens de zwangerschap had. De arts beloofde met 100% zekerheid dat het wel wegneemt na paar maanden. Wat vond je al van t idee dat je misschien weer zwanger kon zijn?

4 jaar geleden

Wat goed om dit te lezen, ik wilde bijna ook een test gaan kopen 🤣. Bij mi ...
Heel dubbel. Eerlijk? Ik vind zwanger zijn vreselijk, met HG was het alles behalve rozengeur en maneschijn. Toch heb ik op dit moment mega rammelende eierstokken en moet ik mezelf echt aanspreken om reëel te zijn. Het zijn de hormonen en het komt doordat Rosan zo snel groeit en ik nog wel 1000 van haar wil. Maar de logische beslissing is nu geen kinderen meer. Daarbij zou een onverwachte zwangerschap echt een deuk in mijn relatie veroorzaken, voor hem is Rosan zijn derde en hij wilt echt niet meer. Als ik het realistisch benader denk ik ook dat ik blijer ben met 'maar' 1 dochtertje en 2 stiefzoontjes. Ze hebben altijd elkaar, we kunnen met z'n allen leuke dingen doen maar om het weekend kan ik ook heerlijk even 1 op 1 en 2 op 1 volop genieten van mijn eigen dochter en haar alle aandacht geven. Maar toch, die hormonen maken dat ik er nu nog wel duizend zou willen maken 😂

4 jaar geleden

Reactie op Denise M

Oh wat toevallig! Ik lees net dat je test negatief is, fijn! Hopelijk is d ...
Pffft zit allemaal ook niet mee he!

4 jaar geleden

Heel dubbel. Eerlijk? Ik vind zwanger zijn vreselijk, met HG was het alles ...
Aha, het ligt dus niet aan mij. Ik durf het niet hardop te zeggen, maar Nora is nu 8 weken en ik kan niet stoppen met denken aan meer kindjes 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Aha, het ligt dus niet aan mij. Ik durf het niet hardop te zeggen, maar Nor ...
Hahaha echt hoor, en dan moet je met al die zwangerschaps kwaaltjes voor een baby zorgen pffftt, en op de 1 of andere manier klinkt het dan nog steeds aantrekkelijk 😂. Pffft, moet mezelf echt dwingen helder te blijven denken hahaha

4 jaar geleden

Hahaha echt hoor, en dan moet je met al die zwangerschaps kwaaltjes voor ee ...
Hahahaha ja precies.

4 jaar geleden

Ik ben ook al bezig met mijn partner voor te bereiden dat ik echt wel nog een kindje wil 🙈. Hormonen dus!