2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Even een vraagje. Onze dochter heeft vaak ontzettend koude handjes 's nacht ...
Hier ook, maar ik heb zelf ook altijd hele koude uiteinden terwijl ik verder gewoon warm ben dus het hoort ws gewoon bij hem

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Even een vraagje. Onze dochter heeft vaak ontzettend koude handjes 's nacht ...
Dat is helemaal geen probleem. Onze dochter wordt soms wel wakker van koude handjes. Daarom doen we van krabwantjes aan zodat ze niet heel koude handen krijgt en dat helpt enorm goed.

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Wat bij ons heel erg helpt is naast haar gaan zitten buiten haar gezichtsve ...
Dank je wel voor de tip! Heb haar vanmiddag inderdaad maar gewoon op ons bed laten slapen, probeerde haar weer weg te leggen, weer wakker en na haar weer de borst te hebben gegeven heeft ze bijna 3 uur op ons bed geslapen. Beter daar slaap dan geen slaap dan maar 🥴 zal het onthouden van het geen oogcontact ! Eens proberen!

4 jaar geleden

Hoi, heeft iemand hier ervaring met het gebruik van gezegende distel voor de borstvoeding. Mijn dochter is nu 8weken oud en ik moet nog steeds 1tot 2 keer bijvoeden. Het liefst wil ik mijn productie zodanig verhogen dat het niet meer nodig is. Ook ben ik benieuwd naar of jullie domperidon gebruiken en of je dat via je huisarts kan vragen?

4 jaar geleden

Reactie op Serife

Hoi, heeft iemand hier ervaring met het gebruik van gezegende distel voor d ...
Ik heb de boezemvriendjes gebruikt voor het ophogen van mijn productie, geheel natuurlijk en was hier een succes 👍

4 jaar geleden

Reactie op Serife

Hoi, heeft iemand hier ervaring met het gebruik van gezegende distel voor d ...
Hier bij de eerste de borstvoedingsthee van HIPP gebruikt, hier werkte het wel.

4 jaar geleden

Ons meisje heeft sinds een paar dagen last van wat berg op haar hoofdje en ook heel veel kleine bultjes. Het consultatiebureau zegt dat het baby acne is in combinatie met berg. Maar is dit niet een beetje veel bultjes voor acne?

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Ons meisje heeft sinds een paar dagen last van wat berg op haar hoofdje en ...
Dit heeft onze dochter ook gehad. Duurde een week en toen trok het langzaam weg. Omdat ze het alleen in gezicht en nek had zeiden ze dat het babyacne was. Bij eczeem zou het ook op andere plekken op het lichaam zitten.

4 jaar geleden

Reactie op MandyM

Dit heeft onze dochter ook gehad. Duurde een week en toen trok het langzaam ...
Dan hoop ik dat het volgende week een beetje weg trekt. Ze heeft het alleen op haar hoofdje heel erg en een paar plekjes op haar borstje. Verder nergens

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Die van ons had het precies zo. Trekt gelukkig helemaal weg duurt soms even.

4 jaar geleden

Onze zoon draait zich in zijn slaap om naar zijn zij. Ik ben een beetje bang dat hij per ongeluk door draait naar zijn buik. Hij heeft een slaapzakje aan en ik stop hem zo strak mogelijk in onder een lakentje. Wat kan ik nog meer doen?

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Onze zoon draait zich in zijn slaap om naar zijn zij. Ik ben een beetje ban ...
Handoek opgerold naast m neerleggen?

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Onze dochter had het ook zo erg! We zijn nu ongeveer 2 weken verder en het is bijna weg

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Onze zoon draait zich in zijn slaap om naar zijn zij. Ik ben een beetje ban ...
Zijslaapkussen kopen?

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Onze dochter had het ook zo erg! We zijn nu ongeveer 2 weken verder en het ...
We houden hoop dan dat het vanzelf over gaat

4 jaar geleden

2e dag dat mijn zoon onrustig aan de borst drinkt. De borst die hij als eerst krijgt gaat moeizaam. Hij hapt goed en drinkt goed in het begin en na een paar minuten huilt hij en laat hij los. Als hij eens stopt met huilen dan wil het wel maar hij blijft huilen. Zodra ik hem de 2e borst geef gaat het beter maar ook hier als hij eenmaal los laat... terwijl dit normaal gesproken niet erg is en hij na het los laten weer rustig verder drinkt Herkent iemand dit?

4 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

2e dag dat mijn zoon onrustig aan de borst drinkt. De borst die hij als eer ...
Ja ik herken het onze zoon doet dat bij de borst en bij de fles op die manier eenmaal los niet meer drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Romi

Ja ik herken het onze zoon doet dat bij de borst en bij de fles op die mani ...
Hebben ze dan hun humeurig momentje 😭? Hij drinkt nu veel beter dan vanmorgen en gister

4 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Hebben ze dan hun humeurig momentje 😭? Hij drinkt nu veel beter dan vanmor ...
Weet ik echt niet. Bij mij drink hij opgegeven moment max 3 minuten uit 1 borst en dan een hele week lang. Daardoor is hij afgevallen en hij werd onrustig en sliep maar een half uutje elke keer en hij kwam dan weer voor voeding van een paar minuten. Ik ben toen opgestapt naar kolven en fles geven en nu is hij veel rustiger en slaapt dieper en is ook vrolijk. Ze worden opgegeven moment wolfjes en dan zoeken ze de makkelijkste manier om te drinken zoals de fles.

4 jaar geleden

Oh buh, mijn hart brak net... Ik lig in bed naast onze zoon die in zijn co-sleeper ligt en was aan het lezen voor ik zou gaan slapen. Het ventje was ingedommeld, tot hij plots wakker schoot, fel met zijn armpjes bewoog en drie keer fel gilde met zijn oogjes wijdopen gesperd. Het was eerlijk gezegd een beetje ‘eng’ om te zien, zeker door zijn ogen die wagenwijd open waren, en ben er zelf wat van geschrokken. Ik heb’m onmiddelijk bij mij gepakt om te troosten... Dik twee uur en een half geleden waren we gaan wandelen met de kinderwagen. Hij viel in slaap, maar toen we even bij mijn nonkel en tante passeerden, schoot hij ook ineens zo wakker en bewoog hij zijn armpjes ook zo fel tegen de zijkanten van de kinderwagen. We hebben het hem nog niet eerder weten doen. Zou hij dromen? Heeft iemand dit ook al meegemaakt? Het was zo zielig... Mijn hart brak echt omdat hij wel in paniek leek te zijn. Toen ik hem bij mij nam, werd hij gelukkig snel weer rustig.