2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Kleine man zit hier tegenwoordig heel de dag met zijn handjes in zijn mond ...
Jij zit nu ook ongeveer 7 a 8 weken na je uitgerekende datum toch? Want dat handjes sabbelen is hier ook ineens aan de hand (budum tsss) en hoort bij het sprongetje. Ze gaan straks ook bewust naar hun handen kijken en omdraaien, het is spelen.
4 jaar geleden
Jij zit nu ook ongeveer 7 a 8 weken na je uitgerekende datum toch? Want dat ...
Sorry, 8 a 9 bedoel ik
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hier sabbelt ze ook veel op haar handjes, soms vlak na het flesje, soms een uur er na. Vaak spuugt ze het speentje uit en probeert haar hand zo ver mogelijk in haar mond te stoppen, soms tot kokhalzen aan toe 😅
4 jaar geleden
Zijn er meer baby’s die ineens enorm kwijlen? Milou haar shirtje is soms bij haar kraag kletsnat van de kwijl 😅 Af en toe verslikt ze zich er gewoon in...
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Myup. Vooral als hij blij is. En hij heeft vaak van die kwijlbelletjes in z ...
Ja hier ook belletjes! Soms lijkt het net alsof ze haar lipjes tuit om bewust belletjes te blazen, ziet er wel enorm schattig uit.
4 jaar geleden
Hier sabbelt ze ook veel op haar handjes, soms vlak na het flesje, soms een ...
Merk je ook dat dat speentje uitspugen ineens een stuk agressiever gaat of is dat alleen hier zo? Eerder was het een plopje, hij lag meestal bij haar nek. Nu ligt hij vaak verder dan haar voeten en als je haar dat ding ziet uitspugen gaat dat ook met een geweld van hier tot Tokyo 😂😂
4 jaar geleden
Merk je ook dat dat speentje uitspugen ineens een stuk agressiever gaat of ...
Ja! Ze kan er ook enorm boos bij kijken 😂 Net alsof ze een wedstrijdje doet hoe ver ze hem kan spugen. Of ze kokhalst wanneer ik haar speentje aanbied, dramaqueen 😂
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hier idd ook met onze zoon. Ik doe wel vanuit lig of half zit wat rechtop t ...
Ons kindje vind op haar buik liggen ook vreselijk. Maar doen het wel aantal keer per dag om haar nekje sterker te maken.
Weet namelijk niet hoe ik het anders moet doen
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Mijn meisje doet het ook graag. Liefst idd de hele hand erin proppen.en ook vaak gelijk al na de bv. En zij is nog geen 7 weken oud. Maar doet het echt al een week of 2. Deze week al wel vaker nog. En idd belletjes blazen. Las al dat dat goed is voor de spraak en stem bewegingen. Is wel schattig allemaal zo
4 jaar geleden
Ja! Ze kan er ook enorm boos bij kijken 😂 Net alsof ze een wedstrijdje doe ...
Ooohh dat kokhalzen inderdaad! Maar wel mopperen dat ze hem wilt... En over dramaqueen gesproken: als ik 2 seconden de fles uit haar mond haal om even beter te gaan zitten schreeuwt ze het uit, alsof ik haar vreselijk ondervoed 😂
4 jaar geleden
Ooohh dat kokhalzen inderdaad! Maar wel mopperen dat ze hem wilt... En over ...
Ja of als je tussen door laat boeren gaan miepen dat ze wil drinken 🤣
4 jaar geleden
Ooohh dat kokhalzen inderdaad! Maar wel mopperen dat ze hem wilt... En over ...
Ik snap ook echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun baby tussendoor een boertje te laten doen, Milou schreeuwt ook moord en brand als ik een poging doe omdat ik denk dat er tussentijds een boertje dwars zit 😅
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ons kindje vind op haar buik liggen ook vreselijk. Maar doen het wel aantal ...
Ik vind het heel lastig, denk dat wij het maar 1x per dag bewust doen. Vlak na de voeding kan niet, dan spuugt ze alles onder dus moet ik echt wel minimaal een half uur, liefst nog wat langer, wachten. Vlak voor een voeding kan niet, dan heeft ze al te veel honger. Daartussen slaapt ze vaak (ze komt elke 3 uur, stel 7 uur voeding, heeft ze die om half 8 op, half uur wachten is het al 8 uur en slaapt ze en om half 10 begint het hongergevoel, ze hoeft nog geen fles maar als ik haar op haar buik leg schreeuwt ze het uit). Ik kan haar ook niet wakker maken om haar op haar buik te leggen...
4 jaar geleden
Ik snap ook echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun baby tussen ...
Hier lukt het ook pas als ze ver over de helft is, echt niet elke 30 mL zoals sommigen dat kunnen haha
4 jaar geleden
Wat doen jullie eigenlijk met een draagdoek en dit weer? Ik heb een Babylonia Cool omdat de andere te warm was, maar ook met deze zweten we ons allebei kapot... Hij draagt ofwel een romper met korte mouwen, ofwel enkel zijn pamper (maar dan staan alle lijnen van die doek keihard in zijn lijfje). Normaal slaapt onze zoon dus overdag in de draagdoek. Hij wil echt niet in zijn wiegje of nestje slapen. Heb al een hele voormiddag geprobeerd. Nu ligt hij eindelijk op mij te slapen, maar ben ik weer immobiel... Heb nog geen hap gegeten, want neerleggen = wakker worden en huilen. Maar die draagdoek is zo ongelooflijk warm en oncomfortabel. Ik had hem gisteren er toch even ingedaan, maar het ventje was nat van het zweet toen ik hem er na een uur en een half uithaalde... Naast het feit dat ik ook de hele tijd zat te puffen.