2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
Je bent niet de enige, ik heb ook een keer per ongeluk in zijn vinger gekni ...
Duurde het bij jullie ook zo lang voordat het bloeden echt gestopt was? Hier is echt een klein hapje uit haar velletje 😭 Het is volgens mij nu wel gestopt maar als ze een vuistje maakt en echt kracht zet dan zie ik alsnog een druppeltje bloed naar buiten komen...
4 jaar geleden
We gingen net Milou haar nageltjes knippen, we hielden haar handje met z’n ...
Oh zo zielig, echt rot voor jullie dat het mis is gegaan. Ik durf er niet aan te beginnen met een schaartje 😳Ik scheur de nageltjes, dat gaat tot nu toe echt goed. Ik buig de nagel een beetje bij het hoekje paar x heen en weer en zo ontstaat een scheurtje en kan je het er makkelijk af trekken. Lukt niet altijd in 1x, soms begin ik eraan en laat ik het weer omdat hij steeds weg trekt. Probeer ik het weer de volgende dag🤗 of na het bad, dan zijn de nageltjes wat zachter
4 jaar geleden
Duurde het bij jullie ook zo lang voordat het bloeden echt gestopt was? Hie ...
Ja, heel lang en inderdaad bij een vuistje maken kwam er nog wat uit toen het eenmaal gestopt was, ik kon het niet aanzien dus heb hem even bij mijn man achter gelaten..
Tis nu al een week geleden en je ziet er gelukkig bijna niks meer van! Tgeneest echt heel snel en hij heeft er helemaal geen last meer van gehad, ik mocht er gewoon aanzitten en twas allemaal goed
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Oh zo zielig, echt rot voor jullie dat het mis is gegaan. Ik durf er niet a ...
Na een badje is niet aan te raden doordat dr nageltjes zachter zijn scheuren ze ook sneller te ver af😉 en een tip voor bloedende vingertjes een stukje vloeipapier erop. Ik heb hier al sinds de geboorte van de oudste een pakje vloeitjes liggen en plak t al snel op een wondje ook bijv door schaven met vallen als ze wat groter worden. Geen pleister nodig en t papiertje valt er vanaf alst droog os
4 jaar geleden
Heeft iemand ervaring met Forte voeding? Wij twijfelen om over te stappen. Onze zoon lijkt onverzadigbaar. Wil nog steeds elke drie uur drinken. Ook als hij 180ml + 6 scheppen krijgt. Hij krijgt waarschijnlijk ook teveel binnen maar hij heeft gewoon echt honger. Wie gebruikt er Forte? Helpt het en wat zit er meer in, dan in andere voeding?
4 jaar geleden
Reactie op Loesz123
Heeft iemand ervaring met Forte voeding? Wij twijfelen om over te stappen. ...
Wij zijn ook overgestapt naar forte omdat hij teveel binnenkreeg en omdat die vaak na 2,5 uur/3 uur al kwam. Nu met de forte voeding en regelmaat en ritme zit er minimaal 3 uur tussen, vaak wel 3,5 uur. Hij is veel rustiger nu die er ook aangewend is.
4 jaar geleden
Reactie op Loesz123
Heeft iemand ervaring met Forte voeding? Wij twijfelen om over te stappen. ...
Overleg evt met het cb!
4 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Ik zorg dat hij in m'n armen in slaap valt en als hij diep genoeg slaapt ze ...
Ik knip ook m’n dochter dr nageltjes als ze slaapt. Ik leg haar in de wipstoel op tafel dan kan ik er makkelijk bij. Ik heb het 1 keer geprobeerd toen ze wakker was en toen knipte ik ook in dr velletje. Dus ik doe het niet meer als ze wakker is. Vind ik nu te eng.
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Ben ik die enige die nou nog nooit haar nageltjes geknipt heeft? Ze is 12 w ...
Ik vijl ook en dan inderdaad alleen om de scherpe randjes af te ronden zodat ze zichzelf niet kan krabben. Ik denk dat met knippen de randjes juist scherper worden (heb ik nooit gedaan dus is misschien niet zo, maar als ik m'n eigen nagels knip voelen ze ook scherper)
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
De nageltjes hier groeien echt super hard, als ik niet elke week knip of vijl scheuren ze eraf en hij krabt zichzelf en mij elke keer. Zijn teennagels heb ik nog nooit gedaan, maar zijn vingernagels groeien echt heel hard
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
De nageltjes hier groeien echt super hard, als ik niet elke week knip of vi ...
Hier ook elke week dat ik moet/kan knippen 😅
4 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Hier ook hoor. Soms scheur ik het topje een beetje af, maar ik vind knippen doodeng en niet echt nodig, aangezien ze zo kort zijn dat ik dat niet eens red
4 jaar geleden
Iemand hier ervaring met inbakerdoek? Ik heb de puckababy vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, nou viel ze opzich wel snel in slaap met wat hulp, en ze sliep ook langer dan ze normaal doet👍 maar is het normaal dat ze er zo tegen vechten zeg maar? Of wordt dat straks wel beter?
4 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Iemand hier ervaring met inbakerdoek? Ik heb de puckababy vandaag voor het ...
Ja ons kindje slaapt hierin.
Vaak spartelt ze wel wat met der armpjes en beentjes maar als ze dan moe begint te worden gaat ze lekker slapen en als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze veel rustiger en langer als zonder de puckababy
4 jaar geleden
Iemand enig idee wat dit is? Het zit alleen op die plek
Mijn zoontje heeft dat ook en consultatiebureau geeft aan dat het berg is indd. Hij heeft het ook op maar 'n deel van zijn hoofdje en meestal is 't ook best sne weer weg (ik laat het gewoon zitten en doe er niets aan/mee)
4 jaar geleden
Is berg pijnlijk oid voor haar, of gewoon wat minder mooi?
Nee, berg is niet pijnlijk... het ziet er gewoon iets minder mooi 🤷🏼♀️ Die van mij heeft het ook maar echt maar heeeeeel minimaal gelukkig. Sommigen hebben het echt heel erg; geel en met korsten.