2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Nee, berg is niet pijnlijk... het ziet er gewoon iets minder mooi 🤷🏼♀️ D ...
Als het niet pijnlijk is wil ik er ook niet teveel aan doen, misschien af en toe wat kokosolie smeren, maar met dit weer liever ook niet want dan hoeft ze maar 1x heel kort per ongeluk in de zon te zitten en is ze verbrand...
4 jaar geleden
Is berg pijnlijk oid voor haar, of gewoon wat minder mooi?
Berg kan geen kwaad en is niet pijnlijk. Heeft met overmatige talgproductie te maken. Mijn zoon heeft het ook, op zijn hoofdhuid, tussen zijn wenkbrauwen en bij zijn oren. CB heeft mij geadviseerd er niets tegen te doen aangezien er aan zitten de talgproductie alleen maar bevordert, maar er zijn in de april groep en maart groep al wel topics hierover met tips als je er wel iets mee wilt doen.
4 jaar geleden
Reactie op Babymama123
Overleg evt met het cb!
Wij gebruiken forte voeding. 3 schepjes forte en 2 normaal. Ook vanwege een hongerige baby. Dit hebben we langzaam opgebouwd, 1 schepje per voeding vervangen door forte en goed observeren wat het met je kindje doet.
Het helpt kindjes langer een verzadigd gevoel te behouden. Je mag hiermee zonder overleg met cb mee beginnen
4 jaar geleden
Maken jullie je baby wakker voor de laatste voeding? Mijn zoontje krijgt vaak zijn fles rond 18:00 en eerder dat hij in slaap valt is het 21:00/21:30. Rond het tijdstip van de laatste fles is hij vaak zo diep in slaap dat ik hem echt wakker moet maken om te drinken. Laten slapen en kijken wat er gebeurd of toch wakker maken? Na de fles van 23:00 meld hij zich meestal rond 05:00 weer. Hij is nu bijna 11 weken en 6kg.
4 jaar geleden
Maken jullie je baby wakker voor de laatste voeding? Mijn zoontje krijgt va ...
Wij maken onze dochter al niet meer wakker voor een laatste fles sinds ze zo'n 5 weken oud was... Is nu 12,5 week, 5,7kg en drinkt 3x 180+6 scheppen Nutrilon en 2x 150+5. Ze slaapt ook nauwelijks tussen de 4e fles (18.00/18.30u) en laatste fles, die ze rond 21.00/21.30 krijgt. Dat is een 180 fles. Vervolgens de volgende ochtend weer rond 07.00u. Ik zou zeggen, kijk eens wat er gebeurt als je hem laat slapen :).
4 jaar geleden
Maken jullie je baby wakker voor de laatste voeding? Mijn zoontje krijgt va ...
Ik had ditzelfde met onze zoon en ben net als hieronder gezegd de laatste fles tussen 21 en 22 uur op gaan hogen naar 180+6 scheppen. Daarvoor maakte ik hem nog wakker rond 23.30 uur en dronk hij amper en duurde 't lang voor hij echt wakker was. Hij slaapt nu na de laatste fles tot 7 uur ongeveer en dan geef ik hem weer een 180+6 scheppen fles. Rest van de dag biedt ik hem ook 3x 180+6 scheppen aan, maar die drinkt hij vaak niet leeg, meestal maar 1 van de 3. Totaal krijgt hij 5 flessen en zit rond de 800/850 ml per dag.
4 jaar geleden
Hey, we komen net tot de conclusie dat de ontlasting van onze dochter groen is. Ze poept en plast goed. Ze is bijna 10 weken. Ik geef borstvoeding. Heb natuurlijk al even gezocht op dr Google. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik schrok er toch een beetje van.
4 jaar geleden
Dan meteen nog een vraagje. Nu ben ik natuurlijk te veel op dr Google aan het lezen en zie ineens van alles over diarree ed. Maar Nora haar ontlasting is altijd al waterdun geweest. Tijdens de kraamweek zeiden ze dat dit door de borstvoeding komt. Maar hoe weet ik dan of ze diarree heeft??
4 jaar geleden
Reactie op JokeW
Groen en intense geur? Bij ons wees dit op koemelkallergie
De geur valt eigenlijk wel mee. Het was vooral de kleur waar we van schrokken. Ook wat slijmerig.
4 jaar geleden
Reactie op JokeW
Groen en intense geur? Bij ons wees dit op koemelkallergie
Ons kindje heeft ook altijd groene poep. Welke kleur zou het anders moeten zijn? Geel?
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook sinds een aantal dagen groene poep. Niks om je zorgen over te maken lijkt me..
4 jaar geleden
Mijne heeft meer gele poep en krijgt toch echt flesvoeding... Heel af en toe is het groen🤔
4 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Teveel voormelk? Volgens mij zorgt dat ook voor een groene kleur
Denk dat dat het misschien is
4 jaar geleden
Reactie op Amarja
Heb jij iets groens gegeten?
Nee. En verder ook niet anders dan normaal
4 jaar geleden
Net de hap gebeld, ik voel me zo'n slechte moeder... Ik wou Rosan uit de box tillen en ze bewoog haar hoofd en ik corrigeerde en ineens stoot ze keihard haar fontanel tegen de boxrand. Voor nu is het gewoon in de gaten houden maar ik kan alleen maar huilen van schrik 💔