2359 Reacties
4 jaar geleden
Net de hap gebeld, ik voel me zo'n slechte moeder... Ik wou Rosan uit de bo ...
O dat is vervelend ja ... hopelijk gaat het goed met dr ... nou zit er onder het fontanel nog wel een beschermlaag geloof ik, maar ik snap je helemaal ...
Hier in de tweede week gehad dat me dochtertje bij ons kwam zitten, kleine lag lekker bij me te slapen komt me dochter met dr hoofd naar achter keihard tegen kleine man zijn koppie aan. Hij schrok wakker wilde huilen maar was eigenlijk meer de schrik ...
4 jaar geleden
Reactie op Jomata
Hebben jullie tips voor het naveltje van mijn dochter (10 weken)? Hij blijf ...
Hebben ze er bij het consultatiebureau naar gekeken? Bij onze dochter bleek er een stukje wildvlees in haar navel te zitten. Hierdoor kon het niet helemaal genezen en bleef het vochtig
4 jaar geleden
Reactie op Jomata
Hebben jullie tips voor het naveltje van mijn dochter (10 weken)? Hij blijf ...
Dit hebben wij ook met onze oudste dochter. Wij hebben een crème gekregen bij de ha voor schimmelinfectie toen het wat ging ontsteken. En dit helpt wel als het erg rood is. Ze is nu ruim 21 maanden en het blijft een plek die makkelijk smet. Bij ons helpt goed schoon en droog houden. Ik maak het droog met de punt van een hydrofieldoek terwijl ik het naveltje wat open doe zodat het goed droog wordt in de navel. Tijdens het drogen blaas ik daarnaast ook in de navel.
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
O dat is vervelend ja ... hopelijk gaat het goed met dr ... nou zit er onde ...
Gelukkig dat er verder niks aan de hand was! Wij zitten inmiddels op de neonatologie ivm heel veel spugen sindsdien
4 jaar geleden
Gelukkig dat er verder niks aan de hand was! Wij zitten inmiddels op de neo ...
Vervelend zeg! Ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt
4 jaar geleden
Ik ben al ongeveer 4 weken gestopt met borst voeding en vandaag heb ik ineens weer een paar druppels melk uit me borsten.
Jezus wat is dit weer ineens 🤔
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ik ben al ongeveer 4 weken gestopt met borst voeding en vandaag heb ik inee ...
Dat kan best nog even duren hoor... Bij de eerste heb ik 8.5 maand bv gegeven. Maat ik denk dat ik nog zeker toch zon 6 maanden erna en druppel melk uit kreeg ( moest dan wel onder de douche zacht knijpen) maar het duurt dus echt even voor alles echt klaar is ... En ik ben toen gestopt omdat de productie ineens hard terug liep
4 jaar geleden
Gelukkig dat er verder niks aan de hand was! Wij zitten inmiddels op de neo ...
Ze denken dat het meevalt, maar we moeten een nacht blijven ter observatie en elke 2 uur controle. Ik voel me zo'n vreselijke moeder, ze moet in het ziekenhuis overnachten doordat ik haar verkeerd uit de box pakte... Ik denk dat ik poolnoodles ga kopen en die om de boxranden ga doen 😂
4 jaar geleden
Ze denken dat het meevalt, maar we moeten een nacht blijven ter observatie ...
Gelukkig dat het waarschijnlijk meevalt! Snap ook echt dat je je hier zwaar kut over voelt. Ben ook steeds bang voor zoiets, maar je kan er natuurlijk helemaal niks aan doen. Hopelijk mogen jullie morgenochtend lekker naar huis.
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Dat kan best nog even duren hoor... Bij de eerste heb ik 8.5 maand bv gegev ...
Gelukkig ben ik niet de enige dan. Ik schrok wel toen ik Googlde en zag staan mogelijk bij prille zwangerschap. Moet ik even niet aan denken nu 😅
4 jaar geleden
Gelukkig dat het waarschijnlijk meevalt! Snap ook echt dat je je hier zwaar ...
Ja ze zeiden hier ook dat het echt heel veel mensen overkomt, je denkt echt van nee dat zou ik nooit doen, maar eigenlijk kan het iedereen overkomen want er hoeft maar iets heel kleins te zijn en er gebeurt al iets... Ze slaapt nog steeds, heeft ook doorgeslapen bij de controles 😂. Ze moesten elke 2 uur met lampjes in haar ogen schijnen om de pupillen te checken, mevrouw denkt 'veel plezier ik blijf tukken' hahaha
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Gelukkig maar ... ook fijn dat ze er niet veel van meegekregen heeft dan.
Ja, ik lach maar om die dingen, maar stiekem voel ik me echt wel flink kt.... Nu bij de McDonald's ontbijten, we mochten weg en ik wou daar niet langer blijven 😅. Ze was vanochtend echt supervrolijk, dus het zit wel goed denk ik. Ik ben wel serieus over de poolnoodles