2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Jomata
Hebben jullie tips voor het naveltje van mijn dochter (10 weken)? Hij blijf ...
Had mijn zoontje ook. Heb ik bij spreekuur van cb aan laten stippen met zilvernitraat. Deed hem totaal geen zeer! Kietelde alleen een beetje
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ik ben al ongeveer 4 weken gestopt met borst voeding en vandaag heb ik inee ...
Omg, hier hetzelfde! 😱
4 jaar geleden
Ons zoontje is 6,5 week oud slaapt gemiddeld tussen de 4 a 5 uur. Komt s'nachts standaard 1x heel soms 2x. Ik geef borstvoeding. Ik laat hem er zelf om vragen. Vaak begint hij op zijn lipjes te soppen of op z'n handje. Als hij dit tussendoor doet terwijl hij net gevoed is dan geef ik hem zijm speentje.
4 jaar geleden
Onze dochter heeft sinds twee dagen opeens twee rode stipjes op haar voorhoofd. Iemand die dit herkent?
4 jaar geleden
Reactie op Jann89
Vraagje over kleding maten!
Bijvoorbeeld maat 62. Is dit TOT 62cm of tot 6 ...
Is echt per merk verschillend merk ik. Mijn zoontje is nu 58 cm. Sommige merken heeft hij nog maat 50 aan, sommige 56 en zelf iets in 62.
4 jaar geleden
Reactie op Marianne88
Onze dochter heeft sinds twee dagen opeens twee rode stipjes op haar voorho ...
Het kunnen muggenbulten zijn. Wij zijn een weekje centerparcs geweest en onze kleine man was zo'n 4 keer geprikt hij dus 4 van dit soort plekjes ... dochter is helemaal lek geprikt maar die had echt bulten
4 jaar geleden
Reactie op Marianne88
Onze dochter heeft sinds twee dagen opeens twee rode stipjes op haar voorho ...
Lijken muggenbulten, heeft mijn meissie ook sinds gister. Heb de mug betrapt dus weet t zeker
4 jaar geleden
Reactie op Jann89
Vraagje over kleding maten!
Bijvoorbeeld maat 62. Is dit TOT 62cm of tot 6 ...
Kan je weinig van zeggen, ik kijk gewoon wat hem past en dat is van sommige dingen maatje 56 en van de meeste dingen maatje 62. Elk merk valt anders, in sommige shirtjes maatje 62 kan hij nog iemand meenemen en andere zitten precies goed. Hij is trouwens ong. 62 cm
4 jaar geleden
Zijn er al ouders die zijn overgestapt naar speen maat 2 van de dr. Brown fles??
Sinds een week drinkt onze zoon super slecht. Hij begint rustig te drinken en na 3 tellen raakt hij overstuur, flink duwen, trappen en mijn zijn hoofd heen en weer. Hij wil duidelijk de fles en heeft honger. Zodra hij weer gekalmeerd is opnieuw aanbieden en begint t weer van vooraf aan... iemand die dit herkent??
4 jaar geleden
Steken jullie kindjes ook heel de dag hun tong uit? Ons kleintje doet dit echt vaak 🤣
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Zijn er al ouders die zijn overgestapt naar speen maat 2 van de dr. Brown f ...
Ja wij beginnen vaak met speen 1 en halverwege naar speen 2 omdat ze anders te moe is en haar flesje niet leeg drinkt. Ze is nu 9 weken oud
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Wij gebruiken speen 3 ivm anti reflux voeding. Als je de fles op zn kop houdt, komt er dan gemakkelijk een druppel uit? Zo nee, kan het heel goed zijn dat je zoon te veel moeite moet doen met de huidige speen.
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Mijn zoontje is nu 12 weken en we gebruiken vanaf 8 al speen 2, hij werd ongeduldig bij speen 1 en met speen 2 dronk hij weer goed. Nu doe ik er jbpm in en dan gebruik ik zelfs speen 3, gaat ook heel goed.
4 jaar geleden
Reactie op Antoinet
Die mond gaat gewoon niet meer dicht, de hele tijd zijn tong eruit! Hij doe ...
Ja idd dat dus 🤣 ik vroeg me alleen af of het een reden heeft dat ze zo vaak die tong uitsteken
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Ja klopt hier ook heel de dag, hij is nu ook steeds bellen aan het blazen e ...
Haha geweldig al die veranderingen he