2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Haha geweldig al die veranderingen he
Ik vind die tong sowieso geweldig, als hij de fles niet meer wil werkt hij hem met zijn tong eruit en dan krijg je hem er ook echt niet meer in. Pas had hij ontdekt hoe zijn tong werkte en ging zijn tong de hele tijd in-uit-in-uit en dan heel snel, zo'n grappig gezicht

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ik vind die tong sowieso geweldig, als hij de fles niet meer wil werkt hij ...
Dat doet hij hier ook inderdaad. En zijn speentje lanceren 😅 Soms zie je hem gewoon echt mee een boogje uit de wieg vliegen. Laatste paar dagen probeert hij ook steeds om zijn hele vuist in zijn mond te steken en is 'ie super kwaad dat het niet past 😆

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Zijn er al ouders die zijn overgestapt naar speen maat 2 van de dr. Brown f ...
Merkte dan onze man soms enorm moe werd van de fles en dan niet goed dronk (vaak laatste 2 flessen), daarom ben ik op die momenten speentje 2 gaan gebruiken en hij drinkt dan beduidend beter en meer. Dus momenteel doe ik een combi van speentje 1 en speentje 2 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Merkte dan onze man soms enorm moe werd van de fles en dan niet goed dronk ...
Ik heb speen 2 geprobeerd maar was ook geen succes 😢. Ik wordt er echt wanhopig van! Het is zo zielig terwijl de fles geven juist een leuk momentje moet zijn... iemand nog tips of adviezen? Hij krijgt 5 voedingen van 6 schepjes = 3 forte nutrilon en 3 normale nutrilon. 11 weken oud en weegt rond 5,5kg

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Ik heb speen 2 geprobeerd maar was ook geen succes 😢. Ik wordt er echt wan ...
Kan het dan mss niet iets anders zijn, zoals bijv. spruw? Dat 't niet 't speentje is, maar iets waar hij last/pijn van heeft tijdens het drinken?

4 jaar geleden

Reactie op mars1012

Ik heb speen 2 geprobeerd maar was ook geen succes 😢. Ik wordt er echt wan ...
Andere fles wellicht het proberen waard? Wij waren 10 weken heel gelukkig met dr Brown fles tot meneer daar enorm boos van werd. Speen 1/2 maakte niet uit. Toen weer de avent geprobeerd en daar drinkt hij nu prima uit... soms is t ff zoeken naar wat werkt

4 jaar geleden

Weet iemand hoe ze een koemelk allergie test doen bij een baby

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Weet iemand hoe ze een koemelk allergie test doen bij een baby
Wij moeten over een maand 2x een ochtend naar 't ziekenhuis en dan gaan ze hem elk half uur wat drinken geven en kijken hoe hij reageert. Vooraf weten we dan niet of het HA of koemelk is, zo is het ons uitgelegd. Ben benieuwd 🙏

4 jaar geleden

Weet iemand waar ik een geplastificeerde hoes voor het NIEUWE model van de stokke tripp trapp newbornset kan kopen? Ik kan alleen deze hoezen voor het oude model vinden en ik heb dus nu voor de zoveelste keer dat hele kussen in de was gedaan, omdat mijn dochter een spuitluier had.

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Wij moeten over een maand 2x een ochtend naar 't ziekenhuis en dan gaan ze ...
Spannend! Wat voor symptomen heeft jou kleintje dat jullie denken dat het dat misschien zou kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Ingerrrrr

Weet iemand waar ik een geplastificeerde hoes voor het NIEUWE model van de ...
Wij plakken er een stuk van zo'n matje uit het kraampakket in. Dat werkt en scheelt was.

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Spannend! Wat voor symptomen heeft jou kleintje dat jullie denken dat het d ...
Wijzelf hadden geen idee, maar het consultatiebureau heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. Hij had de hele dag door krampjes, hele dag door huilen en ontroostbaar en spugen en de kinderarts heeft ons toen Nutramigen voorgeschreven en na 1 dag een wereld van verschil 💙

4 jaar geleden

Zouden jullie je kleintje van 10 weken ook eventjes in een opgewarmd badje doen buiten in de schaduw? Of is ze daar te klein voor?

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Zouden jullie je kleintje van 10 weken ook eventjes in een opgewarmd badje ...
Ja kan gewoon! Onze kleine is nu 9 weken en die heeft volgens mij met 8 of 7 weken ook al in een badje gezeten in de tuin. Was wel heel kort.

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Ja kan gewoon! Onze kleine is nu 9 weken en die heeft volgens mij met 8 of ...
We gaan het eens proberen dan! Als ze aangeeft dat ze het beu is gaat ze er sowieso uit. Zo maar eens om zwemluiers rijden!!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

We gaan het eens proberen dan! Als ze aangeeft dat ze het beu is gaat ze er ...
Bij ons was het meer ff een kleine fotoshoot😂. Ahg als je het niet probeert weet je niet of ze het leuk vinden. Je merkt het gauw genoeg als ze er niks aan vinden. Geniet ervan!

4 jaar geleden

Reactie op Babymama123

Ja kan gewoon! Onze kleine is nu 9 weken en die heeft volgens mij met 8 of ...
En dan in een zwembandje of vasthouden want dan is het bijna hetzelfde als binnen in een bad toch? 😋

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

En dan in een zwembandje of vasthouden want dan is het bijna hetzelfde als ...
Denk dat het wel op hetzelfde neerkomt ja haha

4 jaar geleden

Heeft iemand een slaapzak van Little Unicorn 0-6 maanden (small)? We wouden deze gisteren voor het eerst aandoen bij onze 9 weken oude zoon, maar hij leek nog teveel ruimte rond de nek te hebben. We durfden hem bijgevolg niet omdoen, maar hebben hem wel specifiek gekocht voor deze warme dagen en nachten. Iemand ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Heeft iemand een slaapzak van Little Unicorn 0-6 maanden (small)? We wouden ...
Bij ons was dat met alle slaapzakken zo. Ik heb daarom even met de hand de schouders kleiner gemaakt en nu past het wel. Als ze groter wordt haal ik het stiksel er wel weer uit en dan is het weer normale grootte