2359 Reacties

4 jaar geleden

Voor de borstvoeding mama's; hoe doen jullie dat met dit warme weer? Nora en ik zweten zo ongeveer van elkaar af. En ze komt door de warmte natuurlijk extra vaak om te drinken. Het loopt in straaltjes over mijn rug, en haar rompertje is nat van het zweten tegen elkaar.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Voor de borstvoeding mama's; hoe doen jullie dat met dit warme weer? Nora ...
Misschien een hydrofiele doek er tussen proberen? Voor zover dat lukt?! Ben geen exper maar misschien een idee

4 jaar geleden

Misschien een hydrofiele doek er tussen proberen? Voor zover dat lukt?! Ben ...
Ik ga het eens proberen. Ze zweet gewoon van me weg haja

4 jaar geleden

Reactie op ThirzaMamma

Bij ons was dat met alle slaapzakken zo. Ik heb daarom even met de hand de ...
Zo stom eigenlijk... Ik begrijp dan niet waarom ze die maat erin zetten. De slaapzakken van Ergopouch hebben wél een smallere opening, gelukkig. Daar hebben we ook een zomerversie van. Maar die van Little Unicorn leek me net dat tikkeltje luchtiger.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNora20

Voor de borstvoeding mama's; hoe doen jullie dat met dit warme weer? Nora ...
Als het even kan doe ik met dit weer liggend voeden, op mijn bed of beneden op de bank ( ik wat smaller maar om me dochter van 4 in de gaten te houden wel handig) en als ik op visite ben of weg ben dan maar een hydrofiel doek ertussen en zo min mogelijk vasthouden/huidophuid. Maar het is en blijft warm 😟

4 jaar geleden

Ahh... onze minime is verkouden. Denk al die temperatuurverschillen van buiten en binnen. Iemand nog tips om sneller afscheid te nemen van haar verkoudheid?

4 jaar geleden

Kind begint te 'kruipen', ze lag met haar hoofd waar nu haar voeten liggen 😂

4 jaar geleden

Kind begint te 'kruipen', ze lag met haar hoofd waar nu haar voeten liggen ...
Dat is hier sinds een paar weken ‘s nachts constant het geval... Onze zoon begint evenwijdig aan mij met onze hoofden op dezelfde lijn, maar als ik wakker word, ligt hij bijna altijd quasi dwars in de co-sleeper. Moet hem tegenwoordig echt vaak goed leggen ‘s nachts. 🙄

4 jaar geleden

Kind begint te 'kruipen', ze lag met haar hoofd waar nu haar voeten liggen ...
Hahaha herkenbaar, leg 'm recht in z'n bedje en na 15 minuten lag hij zo 🙈

4 jaar geleden

Ik ben voor het eerst sinds de bevalling ongesteld. Jongens wat een hel, ik loop leeg volgens mij 😅 Vorige week heb ik een spiraaltje laten zetten en ik hoopte eigenlijk dat de menstruatie wat milder zou verlopen, maar niet dus... Hadden jullie ook dat je bij je eerste menstruatie ook enorme stolsels verliest? (Sorry, onsmakelijk 😳) Het bloeden is bij mij bijna erger dan in de kraamweek 🙁

4 jaar geleden

Ik ben voor het eerst sinds de bevalling ongesteld. Jongens wat een hel, ik ...
Stolsels niet, maar wel erger bloedverlies dan in de kraamweek. De kraamverbanden die ik toen niet nodig had kon ik gebruiken tijdens mijn menstruatie 😳

4 jaar geleden

Ik ben voor het eerst sinds de bevalling ongesteld. Jongens wat een hel, ik ...
Ik ben vandaag al door vier jurkjes heen gelekt. Zit weer aan het kraamverband 🤷 Gelukkig komt vanmiddag mijn nieuwe cup in de juist maat binnen, hij moet dus echt groter zijn na de bevalling 😅 Ik heb echter geen stolsels.

4 jaar geleden

Ik ben al voor de derde keer ongesteld 😬 dochter is 10 weken. Al langs huisarts geweest maar schijnt normaal te zijn bij de minipil. Tis steeds paar dagen weg en dan begint de ellende weer...

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben al voor de derde keer ongesteld 😬 dochter is 10 weken. Al langs hui ...
Echt waar? Oh, ik zit ook aan de minipil. Ben ook elke keer ongesteld. Ben er wel een beetje klaar mee.

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Stolsels niet, maar wel erger bloedverlies dan in de kraamweek. De kraamver ...
Echt wat een drama 😟 Ik gebruik ook weer kraamverband én de grootste maat tampons van OB en nog kan ik elk uur naar de wc lopen omdat ik bijna doorlek.

4 jaar geleden

Echt waar? Oh, ik zit ook aan de minipil. Ben ook elke keer ongesteld. Ben ...
Ja ik ook, zeker met deze warmte! Maar blij dat het normaal schijnt te zijn. Ik was al bang Voor baarmoederhalskanker en dat soort dingen (heb nog wat last van de hormonen 😅)

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben al voor de derde keer ongesteld 😬 dochter is 10 weken. Al langs hui ...
Echt? Vandaar dat ik elke keer ongesteld ben, elke keer maar even en helemaal niet erg, lang leve de minipil... 😏

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Echt? Vandaar dat ik elke keer ongesteld ben, elke keer maar even en helema ...
Ja kreeg het advies elke dag stipt op zelfde tijdstip in nemen. Moet ook zeggen dat de bloedingen weer kwamen toen ik met de pil was begonnen... dus klinkt voor mij wel logisch.

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ja kreeg het advies elke dag stipt op zelfde tijdstip in nemen. Moet ook ze ...
Nooit eerder de pil geslikt, maar elke dag zelfde tijdstip doe ik wel, heel handjevol pillen elke morgen dus doe ene kon er nog wel bij

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ja kreeg het advies elke dag stipt op zelfde tijdstip in nemen. Moet ook ze ...
Ik ben daar echt te chaotisch voor, maar ik ga proberen om hem zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip te nemen