2359 Reacties
4 jaar geleden
Hebben jullie tips voor die rode plekken bij de nek? Rosan heeft een flink ...
Dat kunnen smetplekken zijn omdat het nogal broeit in de plooien. Het belangrijkste is goed droog houden/ regelmatig droog maken. Daarnaast kun je er zinkzalf(sudocreme) op smeren
4 jaar geleden
Kokosolie lijkt me vrij vet, dus in plooitjes droogt het dan niet echt op l ...
Moet het opdrogen? Niet juist vettig blijven zodat het makkelijk glijdt?
4 jaar geleden
Zal ik dan ook eerst talkpoeder kunnen doen tegen het zweten en daaroverheen sudocreme?
4 jaar geleden
Zal ik dan ook eerst talkpoeder kunnen doen tegen het zweten en daaroverhee ...
Ik zou eerst talkpoeder doen En dat ff laten zitten, anders smeer je t meteen in de crème en verliest het z’n werking. Later op de dag wat crème, ik zou dan eerder sudo doen dan vaseline. Vaseline is namelijk wel heel vet maar daarmee smeer je het ook dicht terwijl je t just wil laten luchten en genezen. Blijft t zo, vraag dan vooral ff advies bij huisarts. Zo hadden wij een smetplekje achter t oor, daar mochten we anti-schimmelzalf op doen :-) maar voordat je dat soort dingen gaat doen zou ik dus ha ff vragen
4 jaar geleden
Reactie op Sasjuh89
Ik was gister bij de vk en die zei purelan van Medela die je voor tepelklov ...
Oooh die heb ik nog in de tas, wou hem weggooien omdat ik geen bv meer geef. Ik ga het zo als ze wakker is gelijk proberen!
4 jaar geleden
Onze Teun drink sinds woensdag opeens stuk minder. Eerste flesje om 5 uur drinkt hij nog zo'n 150 ml, maar daarna welke keer maar 70 of 80. Vind dit toch wel een dingetje met dit warme weer. Vaker iets aanbieden of zal dat niet veel uitmaken, omdat hij dan nog niet veel honger heeft?
4 jaar geleden
Hier hetzelfde! Eerst had ze last van krampen (2 weken geleden) was de eetlust daarom nogal verstoord. Nu duwt ze gewoon met haar tong de fles eruit. Vandaag biedt ik na een goed halfuur de fles nog eens aan en drinkt ze wel verder. Ik weet het, geen goed gewoonte, maar zo heeft ze met deze temperaturen tenminste haar vocht binnen.
4 jaar geleden
Mn dochter is trouwens een enorm zwetertje. In de maxi cosi is haar haar ook echt nat in deze temperaturen. Ik blijf zoveel mogelijk binnen met haar. Maar deze voormiddag moest ik naar de kiné en dan gaat ze mee. Een uurtje in haar maxi-cosi en ze was helemaal klampig!
Ik heb nu zo’n airlayer van aeromoov besteld. Iemand hier ervaringen mee? (Ik dacht eventueel voor in de auto als we in augustus op reis gaan)
4 jaar geleden
Reactie op AnnaW
Mn dochter is trouwens een enorm zwetertje. In de maxi cosi is haar haar oo ...
Werkt fantastisch! Hier was het ook steeds zweten en nu helemaal niet meer
4 jaar geleden
Ik heb mij laten vertellen door het CB dat een baby niet meer dan een liter voeding per dag mag hebben. Normaal drinkt mijn dochter 5 flessen van 180 cc (dus 200 cc per keer met schepjes).
Alleen vandaag met deze warmte had ze behoefte aan meer. In totaal heeft ze 5,5 fles gehad, dus meer dan een liter. Zou dat kwaad kunnen? Ze wou het écht hebben, ik heb geprobeerd te stoppen en haar een speen aan te bieden maar toen zette ze het op gillen, net zo lang tot ze de rest ook gehad heeft.
Normaal gesproken geeft ze zelf duidelijk haar limiet aan, af en toe krijgt ze eerder op de dag een half flesje als ze daar behoefte aan heeft en laat dan ‘s avonds een halve fles staan, alleen vandaag dus niet...
4 jaar geleden
Ik heb mij laten vertellen door het CB dat een baby niet meer dan een liter ...
Het probleem is dat de nieren dit nog niet goed kunnen verwerken, maar lijkt mij voor een keertje geen probleem hoor.
4 jaar geleden
Wij zijn een weekendje weg naar landal en hebben een campingbedje er bij gedaan voor de kleine. Zijn die bedjes een beetje veilig? Maak me nu al weer veels te veel zorgen.. Het hoeslakentje wat er bij hoort zit er erg strak omheen waardoor het, matrasje helemaal omkrult. Heb ons eigen hoeslaken eromheen gedaan, maar nog zit het erg strak waardoor het matras bol trekt. Iemand tips wat ik anders om het matras kan doen en wat een veilig is?