2359 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn een weekendje weg naar landal en hebben een campingbedje er bij ge ...
Wij hebben onze baby ook in de bak van de kinderwagen liggen toen we een weekend weg waren. Zolang het bedje niet instort zodra je er mee rammelt is het veilig hoor. Wat ik zou kunnen bedenken is om het matrasje even de andere kant op te vouwen met de hoes er omheen. Misschien dat je de hoes dan een beetje uitrekt en hij beter zit. Ik weet niet of je anders een extra laken mee hebt of een laken teveel hebt in het lakenpakket... anders kun je deze ook nog om het matras vouwen.

4 jaar geleden

Heb je niet toevallig een extra hoeslaken of dekbedovertrek van een eenpersoonsbed bij je of daar liggen ? Dan zou je die misschien heel strak eromheen kunnen doen? En anders idd miss in de reiswieg ofzo. Wij zijn 2 weken geleden een midweek centerparcs geweest, kleine sliep totaal niet de eerste nacht, terwijl hij thuis van 22.00 tot 04.00 sliep dan eten dan tot 08.00 weer. Toen ook 2 nachten in de reisweg geslapen. Andere nachten wel in het bedje.

4 jaar geleden

Thanks voor de tips allemaal! Het is gewoon een waardeloos vouwmatras en ga geen oog dicht kunnen doen als mijn zoontje hier in ligt. Ik had nog niet gedacht aan de kinderwagenbak, maar gelukkig hebben we die mee dus kan hij daar lekker in slapen :)

4 jaar geleden

Reactie op AnnaW

Mn dochter is trouwens een enorm zwetertje. In de maxi cosi is haar haar oo ...
Hier ook enorm tevreden over 👍

4 jaar geleden

Onze zoon (18-4) slaapt er al een aantal nachten heerlijk in. Zo'n extra matras erin is niet nodig. Dus je kunt overwegen die eruit te halen. Hier past het hoeslaken er wel goed omheen. Succes.

4 jaar geleden

Slapen jullie baby’s al op hun eigen kamer? Mijn dochter is nu 3 maand en slaapt vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje. Ze is er zelf enorm aan toe, ze vind het heerlijk om haar armen helemaal opzij te kunnen leggen en dat kan in de wieg niet, maar ik vind het zelf mega spannend... Bij ons op de kamer is het alleen de laatste dagen echt té warm voor haar. Wanneer mijn man, ik en dochter daar liggen loopt de temperatuur al snel op naar 30 graden terwijl het op haar eigen kamertje zo’n 26 graden is. Alleen ze overstrekt sinds een paar dagen ineens in haar slaap waarbij ze zachtjes huilt en mijn hulp nodig heeft om weer normaal te gaan liggen. Ik ben zó bang dat ik haar nu niet ga horen, ondanks babyfoon 🙁

4 jaar geleden

Slapen jullie baby’s al op hun eigen kamer? Mijn dochter is nu 3 maand en ...
Ik vond de wieg ook niet meer geschikt voor onze kleine man. Maar deze mama is nog niet klaar om hem op zijn eigen kamer te laten slapen, dus manlief heeft het ledikant op onze kamer gezet en de wieg even op de babykamer geparkeerd 🙈🤭

4 jaar geleden

Die van ons slaapt al sinds hij 2w is op z’n eigen kamer. Deur is altijd dicht en de babyfoon op half volume aan. Ik wordt bij t minste of geringste wakker van zijn geluidjes volgens mij. Als hij een beetje kreunt omdat z’n speen kwijt is bijvoorbeeld, dan hoor ik dat zeker. Wat gebeurt er als ze oversteekt en je haar niet helpt? Mocht ze dan erg overstuur raken dan is dat heel sneu natuurlijk maar wellicht toch t proberen waard? In t allerergste geval dat je haar eerste signalen dan niet hoort hoor je haar daarna wel ;-)

4 jaar geleden

Onze zoon slaapt in de nachten nog in het wiegje bij ons op de kamer. Op de dag doet hij alle slaapjes in zijn eigen kamertje. Aan de eene kant wil ik hem wel naar ze eigen kamer hebben, horen doe je uiteindelijk toch wel. Maar in geef bv en meneer komt nog 1 keer per nacht en vind het wel erg makkelijk als die naast me in de wieg ligt. En vannacht toevallig een slechte nacht gehad, hij was een beetje aan het klieren en kreunen dus ga gelijk weer twijfelen wat ik moet doen. Maar denk dat ik het vandaag of morgen toch maar een keer ga proberen

4 jaar geleden

Matthias slaapt sinds de 1e nacht in zijn ledikant op zijn eigen kamer. Wij gebruiken geen babyfoon, maar zijn deur en die van ons staan altijd een stukje open. Wij doen de nachten (tegenwoordig tussen 5u-6u) om de beurt en geloof me, ik hoor hem altijd als ik aan de beurt ben (overigens ook als ik er niet uit hoef, maar dan zachter). Je slaapt er op ofzo. Komt vast goed!

4 jaar geleden

Het is hartstikke goed gegaan vannacht! Was even door de zure appel heen bijten (voor mezelf dan) maar mevrouw heeft heerlijk van 23:30 tot 07:00 op haar eigen kamertje geslapen en geen kik gegeven 😊

4 jaar geleden

Ons mannetje is sinds gister ziek. Hij heeft koorts en diarree. (Poep is slijmeriger en stinkt meer). Ik vind het zo zielig. Hebben jullie nog tips of hebben jullie kleintjes dit ook gehad en hoe lang duurde het toen? Ik moet dinsdag weer voor het eerst werken maar als hij ziek is zie ik daar nog meer tegen op.

4 jaar geleden

Het is hartstikke goed gegaan vannacht! Was even door de zure appel heen bi ...
Wat fijn!

4 jaar geleden

Reactie op Holamama

Ons mannetje is sinds gister ziek. Hij heeft koorts en diarree. (Poep is sl ...
Onze oudste was nooit lang ziek. Naast paracetamol geven om de koorts te verlagen en veel laten slapen kun je niet veel meer doen. Hou wel de temperatuur in de gaten. Mocht die erg hoog worden of mocht hij veel minder alert en suffig worden dan is het slim om even een arts te raadplegen.

4 jaar geleden

Iemand tips.. mijn meisje is nu van bv over naar kv. Alleen weet ik dat ze tussen de 130 en 150 mag drinken en vaak krijg ik er net met moeite 100 110 in. Lijkt mij te weinig. Heb nu al een grotere speen die ik gebruik. Morgen hebben we afspraak bij cb ben benieuwd wat ze gaan zeggen.. lijkt gewoon te groeien mooie plasluiers en een tevreden kind heb ik wel.🧐

4 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

Iemand tips.. mijn meisje is nu van bv over naar kv. Alleen weet ik dat ze ...
Het klinkt dan inderdaad alsof ze wat veel laat staan, aan de andere kant; als ze groeit en blij is niet teveel zorgen maken en gewoon op cb bespreken. Mocht ze elke fles zoveel laten staan dan wellicht flesje extra aanbieden op de dag? Uiteindelijk gaat t om de totaal gegeten hoeveelheid per dag dus wellicht dat je er op die manier wat meer in krIjgt?

4 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

Iemand tips.. mijn meisje is nu van bv over naar kv. Alleen weet ik dat ze ...
Heb je tijdens je bv periode eens afgekolfd om te kijken wat ze binnenkreeg ? Ik heb gelezen dat het qua bv allemaal heel verschillend kan zijn. De een drinkt 50 a 60 ml en heeft genoeg de ander drinkt 250 ml en heeft dan genoeg. Als jou kindje rond de 100 ml bv dronk per keer dan zal 150 ml flesvoeding ineens heel veel zijn. Het maagje zal dan denk ik de 150 ml nog niet aankunnen en zal ze moeten opbouwen. Zou het idd morgen even vragen bij het cb. Daarnaast kan je het moeilijk dwingen en als ze goed groeit, genoeg plasluiers heeft en tevreden is zal het goed zijn toch.

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Het klinkt dan inderdaad alsof ze wat veel laat staan, aan de andere kant; ...
Ohja kan ik ook nog proberen!

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Heb je tijdens je bv periode eens afgekolfd om te kijken wat ze binnenkreeg ...
Ja toen dronk ze ook echt geen fles leeg idd. Heb t nu bijgehouden wat ze drinkt en hoor het morgen wel van ze😄. Vooral proberen niet druk te maken haha

4 jaar geleden

Reactie op IrisSchippers

Ja toen dronk ze ook echt geen fles leeg idd. Heb t nu bijgehouden wat ze d ...
Ik maakte me zorgen over mijn zoontje omdat hij sinds de nieuwe dieetvoeding maar 5x op een dag 120/130 dronk (3maanden) ik was vanmorgen bij het cb en hij groeit nog goed dus ik hoop dat het bij jouw ook gewoon goed is en je kindje minder nodig heeft ofzo..