2359 Reacties
4 jaar geleden
Nog een vraag over de eerste menstruatie 🙋♀️
Duurde die bij jullie ook z ...
Drie weken 😅
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Ons kindje gaat volgende week voor het eerst een paar uur wennen bij het kd ...
Ik zou aangeven dat je niet wilt dat die mee naar bed gaan...er zijn namelijk heel veel kindjes die wel met een knuffeltje slapen. Wie weet denken ze dat jouw kindje ook met knuffel slaapt.
Alle kinderen hebben een eigen mandje waarin persoonlijke spulletjes opgeborgen worden. Dus daar zel deze dan ook worden opgeborgen op momenten dat het knuffeltje niet wordt gebruikt.
4 jaar geleden
Nog meer moeders hier met ongeduldige baby's :')? Zodra mijn zoontje een oo ...
Hier ook sinds een paar dagen.
Mijn zoontje is nu 12 weken en bijna 6 kilo dus ben overgegaan om 5x180 + 6 scheppen voeding.
Hiervoor kreeg hij 5x150 + 5 scheppen voeding. Denk dat dat wel helpt..
4 jaar geleden
Ik dacht dat Rosan niks op me leek, maar kijk net foto's en zie toch wel gelijkenis. Dit is een foto van Rosan (onder de roze vlek staat het logo van mijn voetbalclub, en ik hoef niet openbaar op internet te hebben waar ik woon 🙊)
4 jaar geleden
En ik. Zien jullie ook een kleine gelijkenis of ben ik gek?
Ik zie jou er echt wel in terug hoor! Vooral het neusje
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Ik zie jou er echt wel in terug hoor! Vooral het neusje
Wel supergrappig! Ik dacht echt dat ze alleen op mijn vriend leek en dan juist haar neus 😜. Vooral die foto waar ik vroeger op sliep lijkt sprekend op hoe Rosan er nu uit ziet, maar ik krijg haar niet goed op de foto dat je het ook echt kan zien. De andere foto's die ik heb zijn allemaal een lichte gelijkenis, maar die slapende foto is echt 100% haha
4 jaar geleden
Wel supergrappig! Ik dacht echt dat ze alleen op mijn vriend leek en dan ju ...
Grappig he. Door jou ben ik ook gaan zoeken naar foto's van mij. Moet zeggen dat we meer op elkaar lijken dan ik dacht. Ze lijkt echt op me haha.
4 jaar geleden
Mijn zoontje is 12 weken oud en hij wil nog steeds niet in z’n bed slapen, we proberen dit wel vaak om hem dit aan te leren. Het begint een beetje geforceerd aan te voelen. Hij wil het gewoon niet? Wakker in z’n bedje leggen, Moe in z’n bedje leggen, slapend in z’n bedje leggen, erbij blijven en sussen, over z’n buik of hoofd aaien. We hebben zelfs een speakertje in z’n kamer neergezet met baby geluiden aan. Niks werkt.
Wat denken jullie, is hij er gewoon niet klaar voor om alleen te slapen? Zo niet, wanneer dan wel? Of doen we iets verkeerd? 😕 snap niet dat dit wel lukt bij andere ouders. Als het aan mij ligt stop ik ermee met het hele bedje gebeuren ik wil het niet eens meer proberen
4 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Mijn zoontje is 12 weken oud en hij wil nog steeds niet in z’n bed slapen, ...
Je doet niets fout!! Sommige baby's zijn liever bij papa of mama (kan me voorstellen dat dat erg vermoeiend is). Als je je zoontje in bed legt, baker je dan ook in? Denk persoonlijk ook dat hij de frustratie voelt van jou en dit ook zijn uitwerking heeft. Als het voor jou beter voelt en meer rust geeft dan zou ik even stoppen met proberen het het bijvoorbeeld over een week weer eens proberen. En als iemand anders hem in zijn bedje legt? Mijn man is bijvoorbeeld rustiger dan ik, soms heeft onze dochter een huil dag en krijg ik haar aan het eind van de dag niet meer goed rustig omdat ik geïrriteerd ben. Als mijn man haar dan overneemt wanneer hij thuis is, is ze zo rustig 🤷🏻♀️🙈 omdat hij meer rust uitstraalt op dat moment..
Het is ook wat met die kleine draakjes 😂, maar vergeet niet dat je niets fout doet! Sommige baby's laten al goed weten wat ze wel en wat ze vooral niet willen..
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Iemand ervaring met een waterspeelmat? Vinden de kleintjes het leuk?
Je hebt er niets aan 🙈, heb hem toevallig gisteren binnen gekregen maar nog niet uitgeprobeerd. Ben ook heel benieuwd wat ze er van vindt.. 😊
4 jaar geleden
Reactie op LindaHarms
Je hebt er niets aan 🙈, heb hem toevallig gisteren binnen gekregen maar no ...
Haha ben benieuwd
4 jaar geleden
Wel supergrappig! Ik dacht echt dat ze alleen op mijn vriend leek en dan ju ...
Op basis van de foto’s zie ik niet meteen echt hele duidelijke gelijkenissen als ik eerlijk ben. 😶 Maar dat zijn maar een paar foto’s... En ik ben daar sowieso al niet erg goed in.
Hier vinden zowel mijn lief als ik dat onze zoon meer op mij lijkt, en als we onze babyfoto’s naast elkaar leggen, heeft hij echt mijn blikken, tootjes en ook dezelfde vorm van hoofd. Als hij breed lacht, lijkt hij dan weer op mijn lief als baby. Maar toch blijven redelijk wat mensen vinden dat hij helemaal niks van mij heeft en helemaal mijn lief is. Enkel een deel van mij in hem zien oké, maar helemaal niks is raar. Zelfs met de foto’s ernaast. Zowel hij als ik snappen er niets van. En op den duur word ik zelfs lastig omdat het wel lijkt alsof hij niet op mij mag lijken of zo. :’)
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Op basis van de foto’s zie ik niet meteen echt hele duidelijke gelijkenisse ...
Iedereen zegt ook dat mijn dochter veel op mijn vriend lijkt en niet zo veel op mij. Maar onze dochter heeft mijn huidskleur en ogen (ik ben van Aziatische afkomst en hij is Europees)
Maar goed ik vind het niet zo erg als mensen zeggen dat zij veel op hem lijkt. Ze is zeker weten van mij want ik heb dr uit gepoept als zij niet op hem zou lijken hebben we een probleem denk ik 🤣😂
4 jaar geleden
Onze Guust is 11 weken oud en verslikt zich de laatste dagen vaak. Hij wilt dan proberen hoesten maar is natuurlijk nog niet erg effectief op zijn leeftijd. Z'n oogjes worden er helemaal rood en waterig van. Ik wil hem dan helpen maar gaat gelukkig vrij snel over. Maak er me wel zorgen in want ziet er lastig uit voor hem en het komt zo vaak voor (zelfs s nachts )